Door omstandigheden momenteel wat meer vrije tijd dan anders dus langzaam weer verder begonnen met het bouwen aan de baan. Na eerst even wat met messing bouwkitjes bezig te zijn geweest ( resultaat volgt tzt hiervan

) heb ik ook de ronde lokloods weer ter hand genomen. In de loods komen 4 inspectieputten van Auhagen. Deze werder uiteraard van een passende vervuiling voorzien maar tevens van imitatie TL verlichting . Daar ik er echter ook echt licht in wou hebben, werden in de bodem van iedere put 3 ledjes ingebouwd. De putbodem zelf werd in een fijn metaalrooster uitgevoerd.
Aansluitend werden de putten ingebouwd op de voorziene plaats en een digitale voeding per spoor voorzien ( de sporen op de draaischijf krijgen dus hun stroom van de loodssporen ipv omgekeerd )
Ook de bodem wordt stevig aangepakt. Hier komt een imitatie betonvloer in zodat deze gelijk ligt met de sporen. Bedoeling is om hier eventueel de Stelcon platen in weer te geven dmv intekenen van de platen met een zwart vet potlood maar dat moet ik nog even verder uitwerken.
Het inpassen van de kartonnen inzetstukken is best wel een tijdrovend werk van veel passen / meten en uitsnijden.
Wordt vervolgd......