Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Bad Drieberg-Steinbrücke

Gestart door Narwal donderdag 05 december 2013, 14:18:33

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Hallo Marcel,

Ziet er super uit. Wordt al een mooi geheel.  :thumbup: :thumbup:

(Trouwe volger)

M.vr.gr. Erwin
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Goedenavond allen,

De baan is weer opgeruimd en de zolder gestofzuigd dus ik wou al weer verder aan het passen en bouwen. Toen dacht ik nog: Stop! Ik heb overzichtsfoto's beloofd van zoals de baan er nu bijstaat. Dan moet je niet alles weer overhoopgooien.

Meteen dus maar het eindejaarsoverzicht. Dan maar een weekje eerder. :D


Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
En deel twee:

Ik was aan het uitproberen met foto's en dacht dat panorama foto's ook wel wat was.... dus bij deze!

Dat is het wel voor dit jaar! Nu kan ik lekker rustig gaan dromen op zolder hoe het verder moet... O:-D

Uiteraard: Iedereen hele fijne feestdagen en een iets beter 2021 gewenst! :favorite:

Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Het ziet er echt prachtig uit. Ik ben zo benieuwd hoe het wordt met groen gras, struiken en bomen. Je proefstukjes zijn zeer veelbelovend en in denk dat je een prachtige, consistent gebouwde modelbaan aan het realiseren bent. Mij lukt het zo strak niet. Mijn plan lag iets minder duidelijk vast en de aankleding volgt mijn eigen ingevingen. Maar ik denk wel te herkennen wat jij wel eens opmerkte, Marcel, en dat is het gaandeweg ontdekken van wat je blijkt te kunnen als je de materialen maar hebt en tips en trucs van ervaren bouwers kunt volgen. En ach, vooruit, een beetje talent helpt ook.

Groet,

Peter
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2013

Eigenlijk klooi ik maar wat an

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Ook fijne feestdagen Marcel. Het ziet er weer top uit.  :P
Hopelijk wordt 2021 inderdaad beter. Dan kan ik je een keer uitnodigen voor een kop koffie en een blik op mijn baan.
Dan moet de 1,5 mtr. maatregel wel verdwenen zijn, want dat kan bij mij echt niet. Duimen dus. ;)
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Dank voor de sfeerbeelden en Panorama foto's Marcel en prettige feestdagen gewenst
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Fenomenaal gewoon! Een ware inspiratiebron voor secuur en planmatig werken. Volgend jaar zomer als ik klaar ben met mijn deeltijdstudie hoop ik mijn zolder ook klaar te hebben om te kunnen starten met bouwen. Ik zal vaak dit topic raadplegen om inspiratie op te doen. Fijne feestdagen en vooral een gezond 2021 gewenst!
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Een (kerst)feest om naar te kijken, Marcel  ;)

Daar komen je treinen goed tot hun recht straks  :thumbup:
(Maar eigenlijk nu al hoor, de rest denk ik er vanzelf bij.)

Het Grote Aankleden kan beginnen en wat dat betreft, kan 2021 al niet meer stuk  :P

Grtz Tony
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Met veel plezier je eindejaaroverzicht bekeken. Complimenten voor je structurele manier van werken en hoe harmonieus je baan(plan) er nu al uit ziet. De eerste scenery delen beloven heel wat voor de toekomst, dus ik blijf je met veel interesse volgen. Ik denk dat ik daar nog veel van kan leren :thumbup:. Fijne feestdagen en ik kijk al uit naar je eerste update in 2021.

Groeten,
Wico
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Prachtige overzicht foto's laat je ons zien.
Het is weer heerlijk smullen als ik kijk naar de vele details wat mij altijd een heerlijk ontspannen gevoel geeft.

Bedankt voor de kerst en nieuwjaarswens.
Uiteraard ook voor jouw en de familie fijne feestdagen en een goed en gezond 2021 toegewenst vanuit Michelstadt.

Groet Michel
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Goedenavond Modelspoorvrienden,

Peter: ik ben nog veel meer benieuwd dan jij hoe het wordt met "begroenen"...... hopelijk heb ik daar wel talent voor! Duurt nog even dus ik kan nog oefenen.

Martin: Dat zou inderdaad wel leuk zijn. Ach, het zal toch wel beter gaan dan dit jaar? Ik ben echt benieuwd naar jouw baan; daar kun je vast lekker midden in zitten terwijl er van alles om je heen gebeurt! :thumbup:

Wim: Dank! Graag gedaan!

LibertyCity: Een groter compliment kan iemand eigenlijk niet krijgen; een voorbeeld zijn voor naslag en inspiratie? Ik ga er bijna van blozen... :oops:

Tony: Dat ga ik inderdaad met kerst veel doen! Naar zolder, stil zitten, en genieten van het rijden! :favorite:

Wico: Ook heel erg dank! Op dit forum leren we van elkaar. Dat gaat veel beter dan "vroeger" met alleen een stapel catalogi van Märklin... En dat was al genieten. (en al eerder dan verwacht een update...)

Mies: Ik doe mijn best om ook op dit forum (als verlengstuk) leuk met de hobby bezig te zijn. Dat anderen daar dan heerlijk van smullen en even lekker ontspannen is wel heel erg fijn! Het duurt nog wel even (jaren...) tot ik met het BW verder ga maar mocht ik zover zijn dan moet je maar een plaatsje aanwijzen waar het "Spotter Michel" bankje moet komen te staan... :D

Het zijn de donkere dagen voor kerst. De kortste dag is geweest, ik kon het vanmorgen al gelijk merken, maar in Güglingen waren ze het wel zat. Aangezien het grondwerk voor de verlichting al heel lang klaar was werd het wel de hoogste tijd om eindelijk eens verlichting gaan plaatsen. Als je als boerengehucht op de lokale en landelijke overheid moet wachten dan wordt het steeds verder uitgesteld. Dus moest ik mijn plannen omgooien en met de lampjes die ik al had aan het werk. Ik had wederom mijn lenigheid, ruimte onder de baan, mijn visuele hulpmiddelen zijn daar ook niet ideaal, onderschat dus met een paar hindernissen "lekker" bezig geweest. Er staat nu verlichting! Dat is wel even wat anders terwijl het nog lang niet perfect is. Te zijner tijd wordt het een en ander nog wel aangepast maar voorlopig is dit wel stemming verbeterend!

Als nachtverlichting heb ik een 15W blauw gloeilampje aan het plafond. Dan is het net een maanverlichte omgeving. Nachtfoto's is dan weer wat moeilijker dus dat is niet helemaal optimaal, maar er zijn wel beelden! In deze tijden van veel verlichting doe ik nu eindelijk, op wel heel erg aandringen van de bewoners van Güglingen, ook eens een keer mee!

Fijne Feestdagen!

Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Sfeertje hoor, zeker nu tijdens de donkere dagen voor kerst.  :thumbup:
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
TOP sfeer Marcel  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2016

Ik klooi eigenlijk maar wat aan

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Mooi Marcel, die laatste kan zo op een ansichtkaart. (ehhh... kerstkaart natuurlijk)
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2013

Eigenlijk klooi ik maar wat an

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Dat is toch prachtig Marcel. Gewoon een stoel pakken, zitten en genieten wat je zelf heb gecreëerd.  :)
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Marcel,

Wat een prachtige sfeervolle plaatjes. :)

Groet Michel
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Top! Zeer sfeervol. Fijne feestdagen!! :thumbup:
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Hi Marcel,

Dat bouwen gaat rap en de foto's zijn erg sfeervol.

groet
Harald
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Goedenavond allemaal,

Geen verdere bouwwerkzaamheden te vermelden. wel lekker de zolder opgeruimd, schoongemaakt en alles wat ik daar niet dagelijks nodig ben overgebracht naar de werkbank. Alles wat wel bij de baan moet blijven ligt nu in de eerder genoemde kleine ruimte naast de baan. Eindelijk ligt er nu dus helemaal niets meer onder de baan! :D ik hoef dus niet meer van alles te verplaatsen als ik ergens bij moet. zo luxe heb ik het nog nooit gehad, nu maar hopen dat ik het zo kan houden.

Als afsluiting voor dit jaar een video met de stand van nu. Een keer weer iets anders dan foto's, kijkt toch anders. Het blijven bij mij wel one-shot filmpjes dus het is niet allemaal zo gladjes.  B)

Veel kijkplezier!

https://youtu.be/rdj-lzXcZ5o



Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Leuk filmpje, geeft een mooie indruk van de baan.
Zie wel dat er nog werk genoeg open ligt, daar kan je straks weer genoeg energie in kwijt.
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
In een woord: prachtig! Keep up the good work in 2021! Fijne jaarwisseling en alle goeds toegewenst  :thumbup:
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Marcel,

Bedankt voor het kijkplezier van de mooie film van je prachtige baan. :thumbup:
Ook namens mij een goed uiteinde en een gezond 2021 toegewenst.

Groet Michel
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Mooi rustig filmpje, Marcel. Ziet er allemaal gelikt uit en gaat alleen nog maar mooier worden! Veel succes en plezier met het bouwen van de nog ontbrekende scenery!
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Mooi mooi mooi Marcel  :thumbup: :thumbup:
Niet alleen je baan maar ook het materiaal wat er rond rijd is top.

Zelf zou ik de centrale een andere plek geven, dan komt je scenery nog meer tot zijn recht  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Bedankt voor het mooie filmpje, ik heb er met veel plezier naar gekeken :thumbup:. Gelukkig ligt er nog genoeg werk in het vooruitzicht, dus dat beloofd veel updates voor komend jaar :).

De beste wensen voor 2021!

Groeten,
Wico
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Prachtig filmpje, een mooie afsluiter van het jaar  :thumbup:
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Mooie film en wat een prachtige baan wordt dit.

Veel succes met het bouwen in 2021.

Groetjes Michael
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Gezellige sfeer met de verlichting op de baan aan en in de kamer uit :D. Mooi filmpje, dat geeft inderdaad een goed beeld. Ik hoop in 2021 de eerste graspollen op je baan te zien. Ga zo door!  :thumbup:
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Mooie "bewogen" afsluiting van het voorbije jaar, Marcel  :thumbup:
De avond-impressies waren trouwens ook om te smullen  :P

Voor de volgers wordt het een goed jaar; de gaten in de scenery zullen stap voor stap gevuld worden.
Ik verheug me er op  ;)

Grtz Tony
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Hallo Marcel,

Je bent een hoop opgeschoten en een mooi filmpje.
Ga zo door, het groen zag er ook mooi uit bij jou.
Ben benieuwd  :)

Gr Einte
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Een mooie jaarafsluiting, Marcel.  :arrow: :thumbup: :thumbup:
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Tx voor het filmpje Marcel, een mooie afsluiter
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Goedemiddag modelspoorvrienden,

Wat een hoop positieve reacties op het laatste filmpje, Bedankt! Vooruit: als toegift echt de laatste van dit jaar. Zelfde idee, net iets anders.

Peter: de CSII blijft wel op die plek maar wordt uiteindelijk "verstopt" onder het landschap. Dan kijk je naar de scenery en niet naar de aansturing! :D

Ik was heel lekker ontspannen op zolder aan het klungelen met een nieuw project; een bouwdoos van Kibri, een "Landhandel" gebouw. Heeft helemaal geen haast, is bedoeld om lekker rustig met de hobby bezig te zijn. Even een rustgevende foto van gemaakt, en ja zo ziet mijn "zolder werkplek" er meestal uit. 8) Lekker georganiseerd. (en toch ben ik dan af en toe nog iets kwijt... O:-D)

Iedereen: de allerbeste modelspoor wensen voor 2021, hopelijk kunnen we elkaar volgend jaar dan wél eens ergens tegenkomen! :thumbup:


https://youtu.be/hAzyBqtCmcY

Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2010

MärklinCS2 + Windigipet: DB Ep3 diesel + stoom

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Mooi!
En een prima werkhoek!
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Leuk filmpje met mooie rustig rijdende treinen, daar hou ik van. Je moet ze kunnen lezen als ze voor bij rijden.

Je schrijft over je werkplek maar waar is die dan  :) :) :) :) :) :) netjes hoor.
Bij mij is het nu weer een puinhoop, ben nog even bezig geweest met de kolenhandel en nu lijkt mijn werkplek wel een kolenhandel door de zwarte poeders. ;) :)

Blijf braaf, gezond en modelbouwen in 2021.
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Fraaie werkplek  :P :)
De beste wensen voor 2021
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Dat was te verwachten, zo'n keurige werkplek... Valt me bijna tegen dat er wat wittige rommel op de groene snijplank ligt. Ik vermoed dat mijn werkhoekje meer lijkt op wat Tom beschrijft.
Ik klieder er ook flink op los. Maar ik ben stiekem jaloers op je overzichtelijke en fraaie werkwijze, Marcel. Petje af. En niet in de laatste plaats voor het fraaie resultaat!

Groeten

Peter
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Mooi, praktisch en opgeruimd die werkplek, Marcel  :thumbup:
Zo ziet dat er bij mij heel af en toe een half uurtje uit  :D

Grtz Tony
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2013

Eigenlijk klooi ik maar wat an

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Prachtige filmpjes Marcel. Een genot om te zien. ;) :thumbup:
En wat een mooie werkplek heb je. Ik moet alles in de woonkamer of op mijn kantoor doen.
Om jaloers op te zijn.
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Heel mooie baan en wat me bevalt is je lange treinlengtes, vooral met goederen kun je dan goed variëren.
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2019

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Wat een juweel van een baan hier is over nagedacht TOP gr. Harrie
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Goedemorgen iedereen,

Robert: Een fijne werkplek is onontbeerlijk! "In den beginne" van de bouw had ik op de volledige zolder de baan gepland. Gelukkig ben ik daar op teruggekomen en heb ruimte overgelaten om een werktafel neer te zetten. Ik ben daar nog steeds blij om.

Tom: We bouwen modelspoorbanen, geen racebanen. Treinen mogen best hard rijden maar alleen als het traject zich daarvoor leent. Ik kan (mag) met mijn auto op een achterafweggetje ook geen 130 km/uur, ook niet na 19.00 uur!

Barry: Dank, en ja het is een lekker klungelplekje om rustig te freubelen!

Peter: Ja, ik ruim het plekje altijd lekker op maar ook ik maak er soms wel een kliederbende van!

Tony: Ook hier zag het er een half uur later ook echt anders uit! Maar ook na deelafrondingen ruim ik even op.

Martin: Niet jaloers zijn, jij hebt tenminste kijkbuizen met mooie verlichte treinen op jouw kantoor. Ik heb op kantoor lelijke collega's!

Maarten: Mij bevallen die lange lengtes ook maar het was wel een compromis, ik kan hiervoor geen voldoende lang station kwijt. Ik vind dat ik dat prima heb opgelost!

Harrie: Dank! Jawel hier is heel erg lang over nagedacht. (daar ben ik heel goed in: lang nadenken en vooral dromen) Niet al mijn wensen kon ik hierin kwijt, en ik moest ook tijdens de bouw dingen laten vervallen, maar met diverse andere oplossingen bouw ik toch een baan waar ik blij mee ben en waar een groot deel van mijn wensen wél terugkomen!

Ik heb dit jaar nog niet veel meer gedaan dan rijden en dromen. Ik ben dit jaar "opgeruimd" begonnen dus de stimulans om veel te doen is er ook niet. En ik heb niet zoveel zin..... :O

Voor alle klussen die ik nu moet doen ben ik materialen nodig die ik nog niet heb. Bouwmarkten dicht; ik kan natuurlijk bestellen maar zo werkt dat voor mij niet. Ik moet daar rondlopen en met de daar aanwezige materialen een oplossing bedenken. Dat gaat nu dus niet. Ook met het bouwen van de "Landhandel" ben ik vastgelopen, ook daar moeten nog dingen voor komen maar die zijn vandaag tenminste besteld. (was wel een puzzel om een winkel te vinden die alle zaken die ik nodig ben ook kon leveren uit voorraad.) Lijkt goed te gaan.

Verder ga ik maar eens kijken wat ik verder nog allemaal nodig ben om de baan rijtechnisch helemaal af te kunnen maken: wissels, decoders en dat soort zaken. Hiervoor moet het deel station Friedrichshöhe en het BW er t.z.t. af om aan te kunnen sluiten. Ook het schaduw/inhaal schaduwstation tussen Güglingen en Friedrichshöhe moet er nog af om naast de baan aan te sluiten.

Tweede deel is om eens duidelijk te bedenken hoe ik daarna (of daarvoor) de open delen dicht ga maken. Zoals jullie op de foto's kunnen zien is dat nog wel wat. Uiteraard heb ik weer hindernissen bedacht in de vorm van afneembare delen. (waarom zou je het jezelf makkelijk maken.....)

Dus ook als jullie een tijdje geen vorderingen zien; ik verveel me niet.... :D


Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
over die open delen dicht maken heb ik ook al veel nagedacht, de bereikbaarheid die zo naar voor wordt geschoven valt dik tegen vind ik , en mijn baan is veel kleiner dan de jouwe;


veel succes Marcel;


mvg,
Michel
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2013

Eigenlijk klooi ik maar wat an

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Ik herken dat Marcel.  ;) Elke dag loop ik even mijn trappetje op en pieker ik me suf hoe ik de gaten moet dichten.
Meerdere keren ben ik al door schade en schande wijzer geworden dat storingen altijd plaats vinden op plekken waar je niet bij kan.
Dan moet ik weer een wisselaandrijving vervangen, maar kom er met de soldeerbout niet bij.
Definitief dichtmaken kan eigenlijk niet, dus ik moet ook met een "stapelbouwwijze "verder.
Maar hoe  8) :D
Komt tijd komt raad.
Ik heb nog genoeg andere dingen te doen en de oplossing komt vanzelf.
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Heel herkenbaar, ik heb eigenlijk alleen nog maar hele grote gaten want de baan is nog in opbouw. Maar ook ik ben al aan het piekeren en denken hoe ik de opbouw en bereikbaarheid goed voor elkaar krijg.

Groeten,
Wico
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Goedenavond allemaal,

Ja, het dichtmaken van een modelspoorbaan kan voor veel kleine lastige probleempjes zorgen. Zeker de bereikbaarheid heeft daar onder te lijden maar dat is helaas niet anders. Het blijft altijd schipperen met de ruimte. Ik moet ook nageven dat de fysieke soepelheid tijdens de lange bouwtijd ook wel ietsje minder is geworden..... Ach ja, volgende baan beter! :?

Ook ik denk er veel over na, maar dat schiet niet op. Mijn ervaring is ook dat als je begint met dichtmaken dat je dan vanzelf oplossingen ziet. Nu nog aan beginnen! (eerst de bouwmarkten weer open....) :-(

Nou er zijn een paar dingen binnen dus ik kan weer wat doen. Eerst maar eens houten muurdelen maken voor mijn "Landhandel". Puzzelen, meten, snijden en daarna schilderen en plakken. Resultaten volgen vanzelf wel een keer.

Maar er is wel een vordering te melden op hetzelfde belangrijke wereldwijde niveau van de eerste bemande ruimtevlucht: De eerste bepreiserde rit in Bad Drieberg-Steinbrücke! Eerst van een paar zittende "locals" de toch niet bruikbare onderste ledematen geamputeerd en de reizigers daarna met "Hin & Weg" kleber op hun bankjes geplakt. Dan begint het gelijk meer te leven.

Morgen maar eens beginnen aan het "houtwerk" van de Landhandel.


Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Kijk, dat geeft nog wat meer leven in de brouwerij :thumbup:
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Dat ziet er meteen een stuk beter uit Marcel.
Heel mooi gedaan. :thumbup:

Groet Michel
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Netjes gedaan Marcel, geeft gelijk meer sfeer aan de railbus  :thumbup:

Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Bad Drieberg-Steinbrücke
Zo dan, lekker aan het amputeren geweest.
Nu krijgen de Treinen passagiers en daar zijn ze ook voor bedacht.
Heb je wel de voetjes bewaard, kan je later nog gebruiken in een etalage van een schoenen- of sportkledingwinkel.