Hallo allemaal,
De vakantie zit er helaas weer op. We hebben het mooie weer deze keer maar eens opgezocht in het Caribische Nederland dus daarover geen klagen! Lekker bijgekomen en ons prima vermaakt.
Harald: ik ken dat draadje inderdaad. Het blijft een geweldige baan, hé?
De nieuwe diesel rijdt inderdaad ook heel mooi, dus dat is genieten! Ik had ook al een V200 van PIKO. Ik moet nog even kijken in welke van de twee in de toekomst een geluidsmodule komt.
Na thuiskomst wat aan het passen, meten, schuiven en zagen geweest met de tracés voor het enkelspoortraject. Ik heb slechts één aanpassinkje moeten doen wat, steeds tot mijn verbazing, weer aangeeft dat de planning in Wintrack zeer nauwkeurig werkt. De aanpassing had er mee te maken dat ik de dikte van de vangrail (maar 6 mm) niet mee had genomen in het ontwerp.
De tracés van station Güglingen, keerlus/schaduwstation Güglingen en het tracé van Güglingen (met schaduwstation) naar station Friedrichshöhe liggen nu ongeveer op hun plek en hoogte. Nu nog de ondersteuning er onder monteren.
Ook de derde tunnel van het enkelspoortraject is, op het op kleur brengen na, klaar en staat tijdelijk op z?n toekomstige plekje.
Zoals gezegd wil ik zoveel mogelijk als module naast de baan gaan bouwen dus alles moet nog even demontabel blijven. Voor ik daar aan begin wil ik eerst nog de platen voor station Friedrichshöhe, keerlus/schaduwstation Friedrichshöhe en het BW op maat maken dan heb ik een compleet overzicht, en dus beeld, van de complete baan.