Hallo allen,
Mies: Ik vind die schroefogen meestal heel handig, zeker als ik drie niveaus moet overbruggen dan kan ik alles zo leggen dat ik er én nog bij kan én het niet in de weg zit. Soms zijn ze echter ook rete-irritant om er nog draadjes in rothoudingen bij te frommelen.
En ja, voordat ik aan de baan begon heb ik eerst de hele zolder mooi licht gemaakt.
Hans: boekbinders werken ook goed al nemen ze meer ruimte in, maar het is gewoon niet mijn keuze.
Wim: Dank! Het wordt hopelijk nog indrukwekkender....
Tony: Penswerk? Nooit van gehoord maar ik begrijp de strekking. Dit soort klusjes kan ook heel ontspannend zijn mits je het allemaal niet in vijf minuten klaar wil hebben.
Henk: Tja, het is mij natuurlijk ook wel eens overkomen dat de theorie en de praktijk het niet met mij eens waren. En ja, onze hobby is altijd spannend: duidelijke ideeën in ons hoofd moeten dan nog wel worden omgezet naar een mooi eindresultaat.
Frans: daarom plaats ik ook vaak zulke klusjes. Wie er wat aan heeft kan er dan ook wat mee. Veel succes met schroeven!
Bas: zo is dat! Eigenlijk is dit forum één groot crimineel netwerk. We jatten zonder enige schroom alles wat we goed kunnen gebruiken!
Bert: Dank! Het is niet altijd vanzelfsprekend hoor! Er moet wel wat voor worden gedaan.
Het aansluiten van de rails kan bijna beginnen. Het laatste klusje wat ik nog moest doen voordat ik daarmee aan de slag kan. Onder de wissels ga ik natuurlijk weer ballast storten zodat je dan toch nog enigszins ziet dat het er onder ligt. Eigenlijk moet je bij het eindresultaat dan goed kijken maar vooruit, zo zit de hele hobby in elkaar. Veelal de lat voor jezelf heel hoog leggen en daar heb je dan alleen jezelf weer mee. Maar het ligt er in en is verlijmt en gedroogd.
Volgende stap is eindelijk draadjes trekken...