Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

T10 van de KPEV

Gestart door Laenderbahn027 dinsdag 03 december 2013, 14:24:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
T10 van de KPEV
Lid sinds: 2009

offline
T10 van de KPEV
Hallo,

Vooruit, ik doe nog eens een wens: een metalen T10 van de KPEV. Onderstel is van de P8 (heeft M al tig keer uitgebracht, en recent nog in de vorm van de 37028), ketel van de P6 (bron). Die zal dus wel opnieuw geconstrueerd moeten worden. Hebben we gelijk geen last meer van de schier onoverbrugbare afstand tussen de loc en de tender.

Nu weet ik dat F deze loc reeds uitgebracht heeft, enige jaren terug, zowel als losstaand model (861903, copyright Frits Osterthun) als in een set (1903). Als er nog aan de komen valt, is het een dure aanschaf. Daarnaast vind ik de F-modellen altijd wel erg teer: ik krijg ze amper fatsoenlijk uit de doos!

Als ik dan toch nog een keer een M-loc koop, dan zou dit er zeker eentje zijn...

Groet,
William

Re: T10 van de KPEV
Lid sinds: 2009

offline
Re: T10 van de KPEV
Hallo,

Ik heb me niet kunnen bedwingen... Set 1903 met daarin de T10 is onderweg naar de collectie. Check!

Met vriendelijke groet,
William
Re: T10 van de KPEV
Lid sinds: 2009

offline
Re: T10 van de KPEV
Hallo,

Uncheck...  :-( De verkoper had set 1913 in plaats van 1903. Deze had hij door elkaar gehaald. Tja, dan geen deal. Jammer...

Maar we zoeken verder!

Met vriendelijke groet,
William
Re: T10 van de KPEV
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: T10 van de KPEV
Hola

Jammerdebammer, William!
Maar die T18 is minstens zo fraai en in mijn optiek zelfs fraaier dan een T10.
Tenzij je haar al hebt is de aanschaf van de 1913 een nobrainer en vanuit mijn perspectief is zelfs het al in bezit hebben geen obstakel... :)
Succes met de zoektocht!

H la P
Fred