Nieuws: De 12,5 jaar 3railforum jubileum set is nog verkrijgbaar!! Lees alles erover in het Info Topic of bestel gelijk in onze webshop!
+  3railforum
|-+  Overige Spoorzaken
| |-+  Nieuws / Neurenberg
| | |-+  2014
| | | |-+  Märklin 2014 neuheiten - MHI 2/2014.
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17   Omlaag

Auteur Topic: Märklin 2014 neuheiten - MHI 2/2014.  (gelezen 219781 keer)

Kappa

• Forum Moderator
  • Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.
Re: Märklin 2014 neuheiten - MHI 2/2014.
« Reactie #700 Gepost op: dinsdag 22 juli 2014, 20:13:08 »

Waarom kan een MAN dan niet? ==> Klik.
Groeten Ad

Het leven van een trein gaat niet over rozen....wel over rail! :D

Roy

• Stamgast
  • Het is allemaal de schuld van opa flodder!
« Reactie #701 Gepost op: dinsdag 22 juli 2014, 22:36:52 »

Ach ja,je moet maar iets hebben om je druk over te maken. :confused:

Jajekra

• Vaste Gast
« Reactie #702 Gepost op: dinsdag 22 juli 2014, 22:52:43 »

Waarom kan een MAN dan niet? ==> Klik.

Met DAF en Scania steunt men de Nederlandse "waar"

'Koop Nederlandsche waar, dan helpen wij elkaar'.  (reclame uit de dertiger jaren) :|
Met vriendelijke groet, Jaap

NL-modelspoor

• Stamgast
  • 🌬️ Windhoven
    • Windhoven
Re: Märklin 2014 neuheiten - Herpa-specials
« Reactie #703 Gepost op: woensdag 30 juli 2014, 23:02:54 »

Herpa containers

Märklin Nederland heeft enkele dagen geleden, op initiatief van De Kleine Benelux BV, een Herpa-truck van 'H&S Foodtrans' aangekondigd. De vrachtwagen wordt, als uitbreiding op de voor Nederland aangekondigde containerwagens 47051-47054, alleen geleverd aan de Nederlandse Märklin-dealers. Het betreft hier een eenmalige oplage. Meer informatie: klik.

Afbeelding (© De Kleine Benelux BV):

Die vrachtwagen was al een tijdje aangekondigd door Herpa. Folder "Cars & Trucks 07-08".

directe link naar het product klik.

Lijkt er niet op dat die alleen geleverd gaat worden aan de Nederlandse Märklin-dealers, misschien een andere variant ervan nog wel?
Johan

Gezocht: Roco Railpro Fccpps 988-0 | (--[ I'm a train, I'm a train, I'm a chook-a train ... yeah ! ]--)

steventrain

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #704 Gepost op: maandag 11 augustus 2014, 19:26:16 »

Marklin 26596 delivery date put back to 2015.

RMW

• Stamgast
  • RMW - Sinds 1963
    • Rensen Modelbaan Wereld
Re: Märklin 2014 Neuheiten - STORELOC 2014
« Reactie #705 Gepost op: dinsdag 19 augustus 2014, 18:51:48 »

STORELOC 2014     Art. 39955

Vers van de pers: de Märklin Storeloc voor 2014. Het betreft een unieke en sterk gelimiteerde oplage (500 stuks) van de dit jaar compleet nieuw ontwikkelde VT 95-railbus. Het model is voorzien van een MFX full-sounddecoder, interieurverlichting, nieuwe bedrijfsnummers, weathering en reclame van "Jacobs Kaffee". Inclusief verzamelaarsvitrine en certificaat.

Alleen te bestellen in de Märklin Stores te:
  • Amsterdam
  • Utrecht
  • Essen
  • Mainz
  • Stuttgart
  • München
  • Neustadt
  • Bergamo (Italië)

Levering: augustus 2014
Prijs: € 429,95

Afbeelding (© Märklin):
RENSEN MODELBAAN WERELD

Site  |  Topic

soultrain

• Gast
« Reactie #706 Gepost op: dinsdag 19 augustus 2014, 19:39:33 »

Gatverjakkie,ik had eigenlijk gehoopt op een stomer, zoals de eerdere modellen(BR 44,BR94),maar dit ziet er ook niet verkeerd uit,en nu maar afwachten wat nummer 3 wordt van de geweatherde stoomlokserie en dan die maar kopen :D.

Bart

• Gast
« Reactie #707 Gepost op: dinsdag 19 augustus 2014, 22:48:04 »

Hoi

Aha...de VT95 is dus aan de straatstenen niet kwijt te raken. Even de tamponeermachine en airbrush er overheen, en hoppa. :-(

Bart

Shaggy

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #708 Gepost op: woensdag 20 augustus 2014, 09:04:30 »

Dan hadden ze hem maar twee richtingen op moeten kunnen laten rijden.
Groet,
Peter

renew

• Gast
« Reactie #709 Gepost op: woensdag 20 augustus 2014, 09:42:56 »

Domme vraag misschien, maar hoezo kan deze maar 1 kant op rijden?

Is een uitvoering in zlsm een optie of is dat een andere railbus?

Groet René

fredrans

• Toffe Gast
« Reactie #710 Gepost op: woensdag 20 augustus 2014, 10:05:21 »

Heel mooi om te zien. Maar wel ook erg prijzig.

nobody

• Vaste Inboedel
  • ......semper idem......
« Reactie #711 Gepost op: woensdag 20 augustus 2014, 10:45:37 »

In de bijwagen zit/zat geen stuurstand, zodat de motorwagen moest omlopen in een kopstation.
Het Märklin model heeft een starre stroomvoerende koppelstang tussen motor- en bijwagen, zodat er niet gerangeerd kan worden.
Het model kán wel achteruit rijden, maar dat is niet realistisch.
Met vriendelijke groet: Wim.                                  Met kleine onderbreking (ban), lid sinds 2009.

staal

• Vaste Gast
« Reactie #712 Gepost op: woensdag 20 augustus 2014, 15:36:05 »

Ik vind het voor een dieselmodel te duur.

Germaanse Diesels over alles!

DB

• Zeer Toffe Gast
  • V65
« Reactie #713 Gepost op: woensdag 20 augustus 2014, 21:11:22 »

Tijd voor maerklin om ook de VS op de markt te brengen

RMW

• Stamgast
  • RMW - Sinds 1963
Re: Märklin 2014 Neuheiten
« Reactie #714 Gepost op: donderdag 21 augustus 2014, 14:05:49 »

Die was er toch alleen bij de VT98-serie, of vergis ik mij nu?

Citaat
Aha...de VT95 is dus aan de straatstenen niet kwijt te raken. Even de tamponeermachine en airbrush er overheen, en hoppa. :-(

Citaat
En zo is het, stelletje sukkels, en inderdaad ook de beruchte rijrichting, tjonge tjonge, ze willen zoveel, maar het klopt weer van geen kant.
En ik zag ook dat ze in de krok ook weer een 3-poler er in hebben gedaan zonde van zo'n model.

Daar begint het eeuwige gezanik weer :thumbdown:.
Het is bijzonder jammer om te zien dat enkele mensen op dit forum er alleen maar op uit lijken te zijn een negatieve sfeer op dit forum en in de hobby te creëren. Het lijkt er hierbij alleen maar om te gaan te "zeuren om maar wat te klagen te hebben". Gegronde reacties, getuige de onzinnige citaten hierboven, zijn het over het algemeen namelijk niet. Eén plaatst een negatieve reactie en anderen moeten daar perse op ingaan. Meeloop- of kuddegedrag noemt men dat. Het delen van goede en slechte ervaringen op een forum is een prima en zinvol initiatief, maar veelal begint het commentaar al vóór uitlevering van een model, of gaan mensen alleen maar in op een negatieve ervaring van een ander forumlid, zonder zelf enige voorkennis te hebben.
En laten we eerlijk zijn: als Märklin een kleur- of weathervariant van een model uitbrengt, wordt daar direct wat achter gezocht. Positief is het in geen geval, want "Märklin maakt zich er met een kleurvariant wel erg makkelijk vanaf". Komt een ander merk (buiten Märklin) met de 100ste lokale kleurvariant, wordt dat alleen maar toegejuicht. Hoeveel varianten heeft Piko bijvoorbeeld al uitgebracht van de Desiro, Talent-2 en Hondekop?!?! Dit is pas de 2de variant van de nieuw ontwikkelde VT 95 met VB 140-bijwagen en het gezeur is reeds begonnen. En of het model nu goed verkoopt of niet (overigens ook vrij nutteloze informatie voor een forum), kleurvarianten uitbrengen is alleen maar een slimme marktstrategie. Naar mijn idee in ieder geval beter dan het dumpen van modellen, wat Roco meestal binnen een jaar doet. Het gros van de mensen heeft de hoofdprijs betaald en de restanten worden gedumpt. Uiteindelijk zullen zulke firma's merken dat mensen gaan wachten op de dumpacties, iets wat funest is voor het voortbestaan van een firma.

Ik weet zeker dat ik niet de enige ben op dit prachtige 3railforum, die er zo over denkt. Het bovenstaande dient niet persoonlijk te worden opgevat, vandaar ook dat ik de namen bij de voorbeeld-citaten heb weggehaald. Het is een algemene negatieve sfeer die de laatste jaren de overhand neemt. Laten wij toch allemaal weer gaan genieten van onze prachtige hobby! Wij kunnen elkaar op dit forum helpen door zinvolle bijdrages te leveren, elkaar te complimenteren voor de vaak prachtige modelbouw-kunstwerken en tips te geven waar nodig, maar niet door 100.000 keer te herhalen dat er niets van Märklin deugt. Als er iets (uit eigen ervaring) niet goed blijkt te zijn, mag dat gedeeld worden, maar blijf er dan a.u.b. niet als kuddedieren achteraan hobbelen om ook maar wat negatiefs te kunnen zeggen.

In het verleden heb ik ook reeds enkele malen geprobeerd de negatieve sfeer op het forum te doorbreken. Vaak werden er daarop dingen voor mijn voeten gegooid als "gekleurde (M-)bril", "Mr. Märklin" en "belangen bij positieve berichten over Märklin", tot zelfs negatieve PB's aan toe. Ik zou het waarderen als deze persoonlijke aanvallen dit maal achterwegen zouden blijven. Het is namelijk geenszins het geval dat ik belangen heb bij positieve berichtgeving. Ik wil echter kunnen genieten van de mooie modelspoorhobby. Laten wij verantwoordelijkheid nemen, zodat iedereen op dit forum weer kan genieten van "ONZE SCHITTERENDE HOBBY".

M.v.g.

Maikel (RMW)

ice3

• Gast
« Reactie #715 Gepost op: donderdag 21 augustus 2014, 14:13:35 »

Ik vrees dat er op een dergelijk forum altijd negatieve berichten zullen blijven langs komen.
Ik betwijfel of jouw bijdrage hier iets in verandert!

Wim

• Stamgast
  • samen staan we sterker
« Reactie #716 Gepost op: donderdag 21 augustus 2014, 14:20:07 »

Ach, 'tis maar net wat je belangrijk vindt... :?
Met vriendelijke groeten van
Wim

Shaggy

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #717 Gepost op: donderdag 21 augustus 2014, 14:34:13 »

Zelf ben ik het er ook mee eens dat er soms nèt wat te vaak (onterecht) negatief gesproken wordt over bepaalde zaken/producten. Gewoon lekker spelen met de treintjes! :)
Groet,
Peter

soultrain

• Gast
« Reactie #718 Gepost op: donderdag 21 augustus 2014, 15:06:22 »

Hoho beste Maikel,het is niet zo dat ik als kudde dier het merk märklin gaat afzeiken om een model of vorm variant,want zelf vind ik zelf het mooiste merk wat er is,alleen wat ik vind dat ze bij sommige modellen dingen doen wat zonde is en het model naar beneden halen.
En dat er vormvarianten zijn prima en gelukkig maar, anders was er niks om te kopen en nee misschien was de eerste regel niet handig(sorry), maar ja ik pleeg gelukkig geen moord en negativiteit nee hoor!!! alleen maar een mening.
En dat gezanik zal altijd blijven, waar dan ook, en van mij mogen ze geweatherde stoomloks uitbrengen,en ik zal ze kopen!! (die mij bevallen).
M.v.g.

Kappa

• Forum Moderator
Re: Märklin 2014 Neuheiten
« Reactie #719 Gepost op: donderdag 21 augustus 2014, 15:20:35 »

Die was er toch alleen bij de VT98-serie, of vergis ik mij nu?
Volgens mij vergis je je niet hoor Maikel.
Groeten Ad

DB

• Zeer Toffe Gast
  • V65
« Reactie #720 Gepost op: donderdag 21 augustus 2014, 15:40:21 »

Laat marklin over een paar jaar ook komen met de VS95. Dan kan iedereen zijn railbus  "compleet" maken. hartstikke mooi toch??

nobody

• Vaste Inboedel
« Reactie #721 Gepost op: donderdag 21 augustus 2014, 16:09:02 »

Dat wordt dan een fantasiemodel. ;)  Schienenbus ===> klik
Met vriendelijke groet: Wim.                                  Met kleine onderbreking (ban), lid sinds 2009.

DB

• Zeer Toffe Gast
  • V65
« Reactie #722 Gepost op: donderdag 21 augustus 2014, 21:00:13 »

ah ok, ik was in de veronderstelling dat ook de serie 795 stuurstandwagens er bij had.
meer wat geleerd

Kappa

• Forum Moderator
« Reactie #723 Gepost op: donderdag 21 augustus 2014, 22:34:50 »

DB, dat de VT95 geen VS had, gaf ik toch aan in mijn reactie op die van Maikel !?  ;)
Groeten Ad

Trans Europa Express

• Nieuwe Gast
« Reactie #724 Gepost op: vrijdag 22 augustus 2014, 12:52:44 »

Misschien moeten de mensen die altijd spijkers op laagwater zoeken, een puntje hier, een kleurtje daar, een schaaltje zus en etc, eens de moed verzamelen om bij elkaar te komen. Vervolgens een ondernemingsplan opgaan stellen, een financier gaan zoeken en dan zelf een nieuw treinen merk op de markt gaan brengen. Die aan alle perfetionistische eisen voldoet. Ik denk dat daar mogelijk een groot gat op de markt voor is. Gelukkig ben ik loyaal aan Marklin en zal ik zeker loyaal blijven! Wees blij dat ze nog bestaan. Het had anders kunnen zijn heren! Dan was er helemaal niks meer te zeuren als ze niet meer bestonden.

Laenderbahn027

• Stamgast
« Reactie #725 Gepost op: vrijdag 22 augustus 2014, 13:14:16 »

In de bijwagen zit/zat geen stuurstand, zodat de motorwagen moest omlopen in een kopstation.
Het Märklin model heeft een starre stroomvoerende koppelstang tussen motor- en bijwagen, zodat er niet gerangeerd kan worden.
Het model kán wel achteruit rijden, maar dat is niet realistisch.

Wel realistisch met een maximum snelheid van 15 km/ hr  ;).
William
Favoriete quote: "We stoppen niet om met treintjes te spelen omdat we oud worden. We worden oud omdat we stoppen om met treintjes te spelen." (Als gezien bij Willies Modelbouw, Eindhoven)

Spoorman

• Gast
« Reactie #726 Gepost op: vrijdag 22 augustus 2014, 13:54:31 »

Misschien moeten de mensen die altijd spijkers op laagwater zoeken, een puntje hier, een kleurtje daar, een schaaltje zus en etc, eens de moed verzamelen om bij elkaar te komen.

Mijn broek zakt er van af dat ze de 1773 met dubbeldekker wagons aankondigen als nieuwigheid...

:D  :thumbup:

Gr, Ben.

Tony

• Vaste Inboedel
  • Märklin fahren-ärger sparen
« Reactie #727 Gepost op: vrijdag 22 augustus 2014, 14:12:48 »

Ja, ik ben Märklin-liefhebber en ik houd ook van deze schitterende hobby,
maar Märklin mag van mij gerust eens een nieuw model voor volgend jaar bewaren en daarvoor in de plaats een c-rail uitbrengen, die parallel aan de tegenbocht van de slanke wissel loopt. Een dubbelsporig traject met flauwe bochten zit er nu nog steeds niet in.

Grtz Tony
63-jarige digibeet en dit vind ik leuk; schilderen, gitaar spelen, avonturen met Carl beleven, mijn banen handmatig bedienen en met ouwe troep iets nieuws maken

Topic: Modelbaanbouw http://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg879109#msg879109

jandeboer

• Toffe Gast
« Reactie #728 Gepost op: vrijdag 22 augustus 2014, 14:21:09 »

dat is off topic.

wensenlijstje is ander draadje

Tony

• Vaste Inboedel
  • Märklin fahren-ärger sparen
« Reactie #729 Gepost op: vrijdag 22 augustus 2014, 14:28:15 »

Dat weet ik, maar ieder jaar hoop ik het bij de neuheiten te vinden....

Grtz Tony
63-jarige digibeet en dit vind ik leuk; schilderen, gitaar spelen, avonturen met Carl beleven, mijn banen handmatig bedienen en met ouwe troep iets nieuws maken

Topic: Modelbaanbouw http://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg879109#msg879109

soultrain

• Gast
« Reactie #730 Gepost op: zondag 24 augustus 2014, 19:48:25 »

Vandaag uit de megaset 29043 de BR043 gekocht voor 210 euro,nieuw en niet gebruikt,klonk voor mij als muziek in de oren.

RMW

• Stamgast
  • RMW - Sinds 1963
Re: Märklin 2014 neuheiten - Märklin TV
« Reactie #731 Gepost op: donderdag 11 september 2014, 13:45:52 »

Er is een nieuwe aflevering van Märklin TV: klik.

M.v.g.

Maikel (RMW)
RENSEN MODELBAAN WERELD

Site  |  Topic

lokje 23

• Forumkok
  • Stamgast
« Reactie #732 Gepost op: donderdag 11 september 2014, 14:36:42 »

Citaat
Misschien moeten de mensen die altijd spijkers op laagwater zoeken, een puntje hier, een kleurtje daar, een schaaltje zus en etc, eens de moed verzamelen om bij elkaar te komen. Vervolgens een ondernemingsplan opgaan stellen, een financier gaan zoeken en dan zelf een nieuw treinen merk op de markt gaan brengen. Die aan alle perfetionistische eisen voldoet. Ik denk dat daar mogelijk een groot gat op de markt voor is. Gelukkig ben ik loyaal aan Marklin en zal ik zeker loyaal blijven! Wees blij dat ze nog bestaan. Het had anders kunnen zijn heren! Dan was er helemaal niks meer te zeuren als ze niet meer bestonden

kijk ieder zijn ding. maar zoals ze in belgie zeggen men kan overlopen van iets en het dan door een bril met leren glazen bekijken en inderdaad dan is er niks verkeerd wand men ziet het niet.
maar kretiek moet er zijn of beter er moet op fijten gewezen worden als deze er zijn en niet gaan zeggen alles is goed niks aan de hand.
en een paar feiten opnoemen is niet moeilijk.
1. als men een lok staan heeft die 6 jaar oud is en uit elkaar aan het vallen is door zinkpest ( 600 euro ) en van märklin te horen krijgt sorry wij kunnen niet helpen geen stukken meer.
2. als men een thalys kocht en de wielen vielen er gewoon uit overal te lezen op forum's en van märklin als antwoord krijgt het is het eerste wat wij er van horen ???.
3. als men 400 euro moet betalen voor een model waar ze dan een motertje insteken die 0,50 cent kost ????.
als men om een wisselstukje vraagd van model onlangs uitgekomen sorry meneer niet voorhanden ????.
wel dan ben je niet goed bezig.
is het allemaal slecht neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee maar ook het slechte zowel als het goede mag gezegd worden en aanzie deze mensen dan niet als zeurkousen . ze verwittigen enkel maar.
en nee ik ha niet zoeken achter een sponser en mijn eigen merk op de markt brengen.

lokje 23  ( lucien )
lokje 23  ( lucien )

reeves

• Gast
« Reactie #733 Gepost op: donderdag 11 september 2014, 16:21:37 »

Voila de nagel op de kop! ;)

Tom

nobody

• Vaste Inboedel
« Reactie #734 Gepost op: donderdag 11 september 2014, 16:27:04 »

Wees blij dat ze nog bestaan. Het had anders kunnen zijn heren! Dan was er helemaal niks meer te zeuren als ze niet meer bestonden.
Kom, kom, er zijn genoeg fabrikanten van 3-rail modellen.
Alléén het railsysteem is (tamelijk) uniek. De (niet metalen rail) wisselaandrijvingen gelukkig óók. ;)

gunmax1

• Gast
« Reactie #735 Gepost op: donderdag 11 september 2014, 19:02:18 »

Hallo ,

Kijk dit zijn de feiten !
Heb onlangs een mail gestuurd naar Roco naar een paar dagen kreeg ik antwoord .
Met de nodige uitleg.
Heb over een paar maanden één gestuurd naar Marklïn , en ik wacht nog op één antwoord.
Dus ik sluit me volledig bij Lucien aan .

grst Benny

BR 66

• Vaste Gast
  • Try not. Do or do not. There is no try.
« Reactie #736 Gepost op: donderdag 11 september 2014, 22:13:12 »

Het kan ook anders. Ik stuurde een mailtje voor informatie over de Minex (schaal0e) en ik kreeg binnen 2 de info die ze hadden. Was jammer genoeg alleen de exploited view.
En dat van spullen van meer als 40 jaar oud.
Met vriendelijke groet,

Marco

RMW

• Stamgast
  • RMW - Sinds 1963
Re: Märklin 2014 neuheiten - Märklin TV
« Reactie #737 Gepost op: donderdag 02 oktober 2014, 14:51:28 »

Märklin TV

Er is een nieuwe aflevering van Märklin TV (Folge 66): klik.

M.v.g.

Maikel (RMW)

steventrain

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #738 Gepost op: donderdag 09 oktober 2014, 11:01:51 »

Marklin is starting delivery of 37128.

Brigitte

• Speciale Gast
  • Captrain 1619
« Reactie #739 Gepost op: vrijdag 10 oktober 2014, 12:31:39 »

De eerste levering M37128 EETC 1252 marklin felicitatie in de winkels gearriveerd  B)
Groetjes,  Brigitte 

Spoorman

• Gast
« Reactie #740 Gepost op: vrijdag 10 oktober 2014, 16:59:31 »

Ik heb 'm vanmiddag in de winkel gezien en het ziet er goed uit. Fluisterstil  (maar hij zat nog in de doos :P).

Mooie lok. :thumbup:

Gr, Ben.

Degeluidsman

• 3rail Events team
  • A member of the Duurstede Group®
« Reactie #741 Gepost op: vrijdag 10 oktober 2014, 19:56:10 »

Op de site staat dat hij tijdelijk niet leverbaar is, er is blijkbaar een klein aantal loc,s geleverd.

Ik ben wel benieuwd naar deze loc.

Mvg,

Peter Degeluidsman.

Spoorman

• Gast
« Reactie #742 Gepost op: vrijdag 10 oktober 2014, 20:00:00 »

Vanavond foto's bij de buren incl. het binnenwerk.

Gr, Ben.

Degeluidsman

• 3rail Events team
  • A member of the Duurstede Group®
« Reactie #743 Gepost op: vrijdag 10 oktober 2014, 20:04:13 »

Ik ga even op visite Ben  :thumbup:

Mvg,

Peter Degeluidsman.

Charlie

• Stamgast
  • Ik spoor niet, maar bus wel. ©
    • Waar ik voor m'n hobby vaak ben.
« Reactie #744 Gepost op: vrijdag 10 oktober 2014, 23:45:01 »

Heeft even geduurd, maar ze zijn er de foto's bij de buren.

Gr.  Charlie
Bahnhof - Neustadt
Intellibox II - Koploper - C-rail/K-rail - Duits in de jaren '80

CJAG-lid

Spoorman

• Gast
« Reactie #745 Gepost op: zaterdag 11 oktober 2014, 06:53:34 »

Alle foto's zijn van en gemaakt door Chris van Diesen.

Gr, Ben.

Shaggy

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #746 Gepost op: zaterdag 11 oktober 2014, 11:24:27 »

Mooi lokje met een "shiny" lakje. Zo te zien is de belettering ook mooi strak aangebracht. Wel jammer dan op geen enkele foto een pantograaf niet uitgeklapt te zien is. Dit lijkt mij een nieuw type dan wat ik voorheen bij mijn dealer in de vitrine zag staan.
Groet,
Peter

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Als het maar Zwitsers is.
« Reactie #747 Gepost op: zaterdag 11 oktober 2014, 11:29:49 »

Mooi heel mooi. :thumbup:
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

modeltreinverzamelaar

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #748 Gepost op: zaterdag 11 oktober 2014, 14:57:29 »

Hallo Ben,

mooie lok, gestoken scherpe belettering. Ik zag boven op de printplaat een klein vierkantje met daarnaast een jumpertje. Betekent dit dat de lok ook via de bovenleiding zijn voeding kan bekomen?

groet Nico
Met een vriendelijke groet, Nico

Spoorman

• Gast
« Reactie #749 Gepost op: zaterdag 11 oktober 2014, 15:08:38 »

Ik ben niet de eigenaar van de lok. Maar aan de print te zien is dat mogelijk. Aan de kap is zo te zien niets veranderd t.o.v. de vorige modellen.

Gr, Ben.
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17   Omhoog