(Met dank aan Freak/Peter die voor de nodige informatie heeft gezorgd!)
Men neme een :
1. Kapotte booster:

2. Een schroevendraaier:

3. Twee nieuwe BDW's:

4. En tenslotte een soldeerstation:

Men maakt de Booster open, en dat is nog een heel gepruts, en gaat helaas niet geheel zonder sporen achter te laten (
-klik hier- voor meer info).
Dan soldeert men de oude BDW's eruit. Er komt een BDW42 en een BDW47 uit. Nu is de BDW93C is nagenoeg gelijk aan de BDW42 en de BDW94C is nagenoeg gelijk aan de BDW47. De 42 en 47 kunnen meer stroom verdragen (15A) t.o.v. 93 en 94 (10A).
Het eruit solderen en de gaatjes met een tinzuiger leeg maken, heb ik gedaan onder een temp van 350 graden. Omdat de BDW's toch kapot waren is het het slimst om de pootjes los te knippen van het lichaam van de BDW zodat je rustig pootje voor pootje kunt eruit solderen. Het was wel even wat gepruts om de gaatjes mooi leeg te maken zodat de nieuwe pootjes erin konden.
Daarna netjes de nieuwe BDW erin zetten - goed positioneren zodat je 'm weer op de juiste plek kunt terugschroeven op het koellichaam (Vergeet de isolator en koelpasta niet!). Daarna netjes vast solderen.
Toen de booster getest, en tadadadaaa, hij doet het weer. Overigens is het zachte maar hoge gepiep niet geheel weg, dit doet hij nog steeds, volgens Peter kan dit te maken hebben dat dit veroorzaakt kan worden doordat er op de uitgang nog een soort filtertje zit waarvan de condensator niet geheel juist meer is.
Vooralsnog neem ik dit piepje nog even voor lief. Mijn booster doet het weer!!