Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

digirials booster 5020 (2x 4 amp)

Gestart door janstuif vrijdag 08 november 2013, 21:06:32

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
digirials booster 5020 (2x 4 amp)
medespoorders,

ik heb al geruime tijd een dr5020 in de kast liggen. Op het eerste gezicht een mooie en degelijke booster, welke volgens de handleiding compatibel is met het dcc en mm formaat. Deze week is aangesloten op mijn marklin baantje en jawel er gaat weer eens iets mis met een digirials product. Op elke terugmelder (massa detectie) klapt hij in de kortsluitstand. Wie o wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe of wat er aan andere oorzaken zou kunnen zijn.
met vriendelijke groet
jan
Re: digirials booster 5020 (2x 4 amp)
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: digirials booster 5020 (2x 4 amp)
Beste Jan,

Alhoewel ik zo geen verband zie, zou je eens moeten speuren of deze booster per ongeluk een instelbare kortsluitmelding heeft (hoog of laag, ik kan nooit uit elkaar houden welke nu voor een "M" aansluiting is en welke voor een "CDE" aansluiting.

Groet, Anne W
Re: digirials booster 5020 (2x 4 amp)
Uitschakelen automatische fase-draaiing, zie blz. 18 van de gebruiksaanwijzing. ;)

Gr, Ben.
Re: digirials booster 5020 (2x 4 amp)
Re: digirials booster 5020 (2x 4 amp)
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: digirials booster 5020 (2x 4 amp)
Beste Jan,

Ik heb vandaag in Houten met de "chef" over je verhaal gesproken, zijn antwoord sluit een beetje aan bij het eerste topic wat Peter aanhaalt, het is geen simpele versterker zoals de meeste andere, gedetailleerde info via het bekende e-mail adres, dus niet via mij.

Groet, Anne W
Re: digirials booster 5020 (2x 4 amp)
Anne, ik zal het aan de chef voorlegging.
Met vriendelijke groet
jan