hallo allemaal,
om te beginnen iedereen een goed, gezond en vooral spoors 2016 toe gewenst, hopelijk heeft iedereen een fijne jaarwisseling gehad. Ik ben met oud en nieuw naar remco toe gegaan met wat treinen (spreekt voor zich

) en ik heb weer foto's gemaakt om hier een verslag te maken van de dagen. nu dag 1 morgen dag 2.

voorbereidingen van de GSM, de BR 81 en 01 van water voorzien en op stoom brengen.

hierna ging de BR 81 de rijtuigen halen

nadat ook de BR 01 was aangekoppeld kon de oliebollen express met alle feestgangers aan boord vertrekken.

niet veel later stond ook de motorpost met de laatste post van 2015 klaar om te vertrekken.

en daar gaat die, tot 2016

nadat ik ook was aangekomen in Maarsburg moest ik nog een kwartiertje wachten totdat de BR01 van de GSM langs denderde.

die ging de keerlus in en over de brug.

nadat de 01 op het station van maarsburg was aangekomen werd de lok afgekoppeld, die begaf zich naar een opstelspoor om water te nemen en van kolen voorzien te worden.

daar komt de 1145 om de TEE's heen gelopen....

om vervolgens over het wissel tegen de wagons aangedrukt te worden.

toen dit eenmaal was gebeurt moest de trein wachten op de intercity die naar Amsteldam zal gaan.

links de intercity naar amsteldam, rechts de intercity naar Getswoud.

daar gaat hij

en in de tunnel

daar is mijn 2400 die als losse lok is overgekomen.

op het station

op het station werd het rangeersein ingeschakeld,

vervolgens ging de lok naar het industrie gebied om een goederentrein uit te halen

tunnelshot, de intercity naar maarsburg staat klaar voor vertrek, als die weg is kan de 2400 ook vertrekken.

hier werd de 2400 afgekoppeld

en de 6400 aangekoppeld

en hier werd op het laaste moment de allerlaatste post van 2015 uitgewisseld.
dit was dag 1 (31-12-2015) morgen dag 2 (01-01-2016)