hallo allemaal,
zoals jullie waarschijnlijk wel weten was ik bezig met een 'oude' goederenloods te slopen en volledig te restaureren. de sloopwerkzaam heden zijn klaar maar de wederopbouw laat nog (minstens) 2 weken op zich wachten. ik heb wat foto's gemaakt.

de eerste 2 wandjes die eruit gesloopt zijn.

alle wandjes, tel de lijmvlekken

op sommige stukken zat 1 mm lijm voor een hele wand, zet je daar een schroefdraaiertje tussen was het zo los, maar hier zat een liter lijm aan, helaas is het afgebroken.

eventjes er los ingezet om te kijken of je dat erg gaat zien, oh valt mee, zodra je het aandrukt zie je het amper en het gaat straks ook nog geschilderd worden enzo, ik kan ermee leven.

de bodenplaat, helaas ook iets van afgebroken maar daar komen ook nog grasjes dus dat zie je helemaal niet.

aan de weg wordt ook hard gewerkt

de gehele weg.

kijikje op het gsm terrein.

vannacht zal de 81 004 worden opgestookt want die gaat morgen de vaderdagrit rijden, de vorige keer had de 81 wat kuren en werd toen aan de kant gezet, de lok heeft wat onderhoud gehad en dit wordt sinds dit jaar zijn eerste rit. voor de zekerheid zal de olie 012 ook worden opgestookt. die gaat dan in ieder geval voetplaatritten rijden en mocht die nodig zijn kan die altijd worden ingezet.

de 2404 is nog gespot met de vam

en vandaag reed de 6504 met een klein goederentreintje over het museum lijntje.

kopmaken bij het station om straks weer in de reguliere dienst te verschijnen.
verder had ik ook nog een filmpje geupload laatst met de eerste bewegende beelden van de 6504 op getswoud en later komt ook nog de BR 012 voorbij, het kan zijn dat het beeld af en toe een beetje wiebelt maar ik kan mn telefoon nu niet meer neerzetten omdat het hoesje aan een andere zijde openklapt en mn oude kon ik gewoon zo neerzetten dat ik hem niet met de hand hoefde vast te houden.