dirk-jan,
haha, oke. ik vind het ook een hele mooie en ben er ook erg blij mee.
erik,
haha

(goh wat was ik scherp op dat moment

)
bedankt.
die is zeker ook heel erg mooi. maar ik vond de mp3020 ook mooi en de bruine te duur.
ik vind heel veel wel mooi hoor, blauwe 1200, groene plan V, groene hondekop etc. ligt er een beetje aan, een hondekop in het geel vind ik ook niet echt mooi.
gerard,
bedankt, en nogmaals bedankt

michel,
dank je

voor het maarsburg verslag is dit het toetje, maar zie het hele maarsburg verslag maar als het hoofdgerecht, want er komt nog een bouw update van de kerstvakantie als toetje

.
hallo allemaal,
hier het toetje van de maarsburg oliebollen expres.
nadat alles weer richting huis (lees: getswoud) was gegaan, ben ik er snel achteraan gegaan om voor jullie de foto's te kunnen schieten van de aankomst van de treinen op 1 januari 2016.

ja, daar is de 01 + 81 + TEE rijtuigen weer, als eerste terug in 2016.

deze foto is genomen door een inwoner van Getswoud die op de dijk stond te wachten, of hij moet nog even oefenen of een statief kopen

. maar hier is het moment dat de 01 van de trein is gehaald en de BR 81 de rijtuigen gaat weg rangeren.
helemaal rechts is te zien dat de motorpost inmiddels ook weer terug is.

01 aan de zijkant, lok is afgebouwd, vuur gedooft, lok gaat waarschijnlijk niet meer rijden in getswoud. de lok staat in de verkoop omdat ik hem niet meer mooi vind en omdat ik intresse heb in de BR 012 (3310/3610 van marklin).

de BR 81 haald nog even het zwitserse rijtuig (gsm kerstrijtuig) uit deze trein en gaat daarna ook aan de kant.

en de 1600 is ook alweer gerangeerd voor zijn oude vertrouwde rijtuigen.
dit was het. er komt dus nog een bouwverslag. ik wilde ook nog een foto gaan maken van de terugkomst van de 2400, helaas kwam die niet. dus ik ging naar huis en toen ik een dag later ging kijken bleek die alweer in de werkplaats te staan.