Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Bijzonder mooi.

Gestart door 3rail dinsdag 08 oktober 2013, 21:24:08

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Bijzonder mooi.
3rail
gast

Bijzonder mooi.
Dit
Re: Bijzonder mooi.
Lid sinds: 2009

offline
Re: Bijzonder mooi.
Och, als Fred 'm niet wil, neem ik 'm met plezier in mijn Epoche I collectie op...
Re: Bijzonder mooi.
Lid sinds: 2010

offline
Re: Bijzonder mooi.
Volgens mij gewoon bij Brawa te krijgen ook in AC variant: Locomotive S 2/6 K.Bay.Sts.B.. Goed het is geen märklin maar toch...

Neem anders eens een kijkje in deze database: Die Länderbahn & Deutsche Reichsbahn Modell Datenbank. Daar kan je veel informatie vinden.

Groet Ronald.

Re: Bijzonder mooi.
Lid sinds: 2009

offline
Re: Bijzonder mooi.
Hoho: het is geen S2/6! Kijk maar naar de achterste meeloopassen. In geval van de S2/6 zijn dat er 2, hier is het er maar 1...
Re: Bijzonder mooi.
Lid sinds: 2010

offline
Re: Bijzonder mooi.
Oeps :) Geeft niet, volgens mij heeft micro metakit heeft ook enkele modellen: Bayern Micro metalkit en anders Micro FeinMechanik. Op Ebay staat een messing modelletje: Micro-Feinmechanik Rauchenecker K-Bay-StsB S-2/5 Schnellzug Hauptbahn voor maar 1500 euro. Een duitse philotrain om maar zo te zeggen. De twee bedrijven maken wel heel mooi spul...

Groet Ronald.
Re: Bijzonder mooi.
Lid sinds: 2009

offline
Re: Bijzonder mooi.
Citaat van: ronaldk op dinsdag 03 december 2013, 18:27:23
Neem anders eens een kijkje in deze database: Die Länderbahn & Deutsche Reichsbahn Modell Datenbank. Daar kan je veel informatie vinden.

Groet Ronald.

Ik kende 'm al, maar het is en blijft een fantastische website...

Citaat van: ronaldk op dinsdag 03 december 2013, 22:26:14
Oeps :) Geeft niet, volgens mij heeft micro metakit heeft ook enkele modellen: Bayern Micro metalkit en anders Micro FeinMechanik. Op Ebay staat een messing modelletje: Micro-Feinmechanik Rauchenecker K-Bay-StsB S-2/5 Schnellzug Hauptbahn voor maar 1500 euro. Een duitse philotrain om maar zo te zeggen. De twee bedrijven maken wel heel mooi spul...

Groet Ronald.

Heel mooi is een understatement. Heel duur eveneens. Of het een goede belegging zou zijn in deze tijden van crisis? Ik betwijfel het. Maar dat doet er niet toe. Om te  :-( zo mooi...

Groet,
William

Re: Bijzonder mooi.
Lid sinds: 2009

tijdperk I en II

offline
Re: Bijzonder mooi.
Lemaco heeft de Badische IId ook uitgebracht in meerdere uitvoeringen. De zwarte editie is alom geprezen om de natuurgetrouwe kleurstelling. Ook met een mooi prijskaartje..  ;)