Hoi Frank,
Goed dat je een lok als deze neemt, om het te leren, en een tweede kan soms inderdaad helpen.
Ook foto's maken, van als de lok in elkaar zit, kan je een aardig hulpmiddel geven.
Vergeet ook de slipbanden niet te vervangen, en de smeerpunten in acht te nemen.
Weet niet of je de doos van beide hebt, of juist geen doos dat kan ook.
Let dan vooral op draaiende delen, en smeer dan een drupje olie tussen de as en het frame, en dan aan beide kanten.
De tandwielen ook niet vergeten, en dan je motoras, maar doe daar niet al teveel op, anders ben je naar een paar rondjes weer toe aan een schoonmaakbeurt.
Vaak laat ik wat olie op een naald lopen, en met die druppel doseer je beter dan met de meeste verpakkingen.
Tenzij je al iets hebt met een naald, maar mondjesmaat smeren, het behoeft echt niet te druipen.
Er is wel een stukje koolborstel zichtbaar, en dat is inderdaad aan vervanging toe, want die koperborstel is echt op.
Had de vorige eigenaar soms huisdieren in huis, want tjonge wat veel haren in dat model
Citaat van: DB op vrijdag 25 oktober 2013, 21:13:28
Zijn er nu ook ankerwikkelingen los?
Hoi DB,
Het lijkt bijna wel of dat zo is, maar ik denk juist dat het haren zijn.
M.v.g.
Hans V200.0