Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Marklin sluitlichten.

Gestart door Hans.B.Francken. woensdag 09 oktober 2013, 21:43:02

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Marklin sluitlichten.
Weet iemand misschien of er nog sluitlichten compleet met een sleepcontact Voor Marklin voor op een wagon bumper te bevestigen nog in de
handel zijn.
Ik heb deze jaren gehad , maar kan ze bij niet meer vinden , waarschijnlijk verloren geraakt.
14 dgn.geleden in Coppingen geweest bij de Marklin fabriek op werkbezoek van wege 30jr.bestaan,maar daar konden ze deze ook niet meer
leveren.

Hans.B.Francken.
Re: Marklin sluitlichten.
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Marklin sluitlichten.
Je bedoelt waarschijnlijk de 7079. ==> Klik.
Die worden al jaren niet meer gemaakt en dito geleverd.
Misschien eens in Houten neuzen.
Re: Marklin sluitlichten.
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Marklin sluitlichten.
Dag Hans.
Als kind heb ik deze setjes zelf op een paar wagons gemonteerd, kostte toen een "vermogen" van wel fl 1,80 en was bijna net zo duur als een wagon! 8o
Nu zie je deze setjes vrijwel niet meer en als je ze ziet, ook nog erg duur maar wel héél veel wagons waar deze op gemonteerd zitten en dan een stuk goedkoper! :idea:

Citaat van: Hans.B.Francken. op woensdag 09 oktober 2013, 21:43:02
14 dgn.geleden in Coppingen geweest bij de Marklin fabriek op werkbezoek van wege 30jr.bestaan,maar daar konden ze deze ook niet meer
leveren.

Normale Märklin spoorders moeten hier normaal de hoofdprijs voor winnen en jij "gewoon" op werkbezoek?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Marklin sluitlichten.
Lid sinds: 2013

offline
Re: Marklin sluitlichten.
Hans, ik heb vorige week in Houten een merkloos sleepcontact van ongeveer 4 cm
lang bij een Duitse handelaar gekocht voor 3 Euro.
Mijn doel is het verlichten van donderbussen. Ik zal zelf voor
een bevestiging moeten zorgen, maar een sleepcontact heb ik in elk geval.

mvg Frans
Re: Marklin sluitlichten.


Citaat van: Hans.B.Francken. op woensdag 09 oktober 2013, 21:43:02
Weet iemand misschien of er nog sluitlichten compleet met een sleepcontact Voor Marklin voor op een wagon bumper te bevestigen nog in de
handel zijn.
Ik heb deze jaren gehad , maar kan ze bij niet meer vinden , waarschijnlijk verloren geraakt.
14 dgn.geleden in Coppingen geweest bij de Marklin fabriek op werkbezoek van wege 30jr.bestaan,maar daar konden ze deze ook niet meer
leveren.

Hallo Hans,

Ik kwam er net één op MP tegen

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/modeltreinen-h0/m730067263-marklin-7079-7076-sluit-lantaarn.html?c=c40de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr
Re: Marklin sluitlichten.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Marklin sluitlichten.
Hi

Ik heb ook nog een setje (sleper heeft alleen een beugeltje met schroef bevestiging)

groet
Harald
Re: Marklin sluitlichten.
sjeffanaat
gast

Re: Marklin sluitlichten.
ff via google marklin 7079 en voor de sleper 7079 dan kom je in een lijst met foto's daar naar '' pagina zoeken'' dan kan je hem bestellen
Re: Marklin sluitlichten.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Marklin sluitlichten.
Zou Hans nog op zoek zijn na 4 jaar ??
Re: Marklin sluitlichten.
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re: Marklin sluitlichten.
op ebay massaal te koop.Zelfs aan 8 euro
Re: Marklin sluitlichten.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Marklin sluitlichten.
Aan wie is al deze recente goedbedoelde raad gericht ????? Het topic was actueel in 2013, de topic-starter zal ongetwijfeld al dan niet een oplossing hebben gevonden. Tussen reactie #5 (of #6 bij andere leesinstelling) en de laatste reactie zit bijna 4 jaar !!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Marklin sluitlichten.
Ben den Hollander
gast

Re: Marklin sluitlichten.
Hans is inmiddels 2railer..... :D :D :D

Maar feitelijk is dit een zoekertje. Als Hans jaren terug even wat geroepen had (bedankt voor de moeite of zoiets) was dit topic allang gearchiveerd. ;)

Gr, Ben.
Re: Marklin sluitlichten.
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2007

offline
Re: Marklin sluitlichten.
Hmmm, gezien de reacties lijkt alles enigszins achterhaald.

Daarom draadje maar op slot gedaan, opruimen kan altijd nog.