Ook van de bovenleiding
Daar heb ik speciaal op gelet: bovenleiding en seingebruik is wat ons op het forum op dit moment veel bezig houdt. Het is de couleur locale van Zwitserland, meer nog dan gebouwen, bruggen, muren en rotsen.
Daarnaast ben ik zogezegd op jacht geweest naar perron-meubilair. Prullenbakken, bankjes, automaten, koersborden, CTA's, hekjes en dat soort zaken. De meeste foto's daarvan heb ik niet geplaatst.
Als je kijkt wat veel mensen op hun baan willen realiseren dan zijn dat bruggen, bergen, ruďnes, tunnels, en vaak stadspoorten. En in mijn geval postauto's: dit station wordt bediend door 3 PTT-lijnen, maar van 13.30 tot 16:00 uur rijdt er geen een. Daarom is er geen afbeelding van. Bovenaan en onderaan de helling is een halte, en je loopt het in een kwartiertje. Onderaan splitsen de lijnen.
Het grappige met die
postbussen is dat ik altijd meteen dacht aan merken als Setra en Saurer, maar er blijkt veel meer rond te rijden als postbus: Fiat, VW, Mercedes Benz, en MAN, en dat is me nooit eerder zo opgevallen als dit jaar.