Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

ik kom ergens niet uit wie kan mij hiermee helpen?

Gestart door Kevin_S donderdag 12 juli 2007, 12:36:37

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
ik kom ergens niet uit wie kan mij hiermee helpen?
Halloootjes.
ik heb vandaag gehoord van totaltrain dat mijn locjes (de 3087 en de 3078) klaar zijn. ze zijn schoongemaakt en gerepareerd dit kost +-51 euro  :shock: nu was mijn vraag omdat ik delta rij. kennen mijn Analoge loc's op mijn Delta baan? dus als ik ze erop zet dat ik ze ook Achteruit en vooruit kan laten rijden? kan dit of heeft iemand hier ervaring mee?

Schrijf het a.u.b hieronder !

M.v.g
marklingek
Re: ik kom ergens niet uit wie kan mij hiermee helpen?
Nee, een analoge loc op een digitale baan (delta) zal niet werken.
Re: ik kom ergens niet uit wie kan mij hiermee helpen?
Als je 1 loc op je baan zet, de analoge, zou het waarschijnlijke wel werken. (pin me er niet op vast)
Meerdere treinen tegelijk met 1 analoge gaat NIET werken.

Michel
Re: ik kom ergens niet uit wie kan mij hiermee helpen?
Een analoge loc op een digitale of in jouw geval delta baan schiet als een onbestuurbare formule 1 loc over je baan en meestal tot aan de eerste bocht waar hij omkantelt.
Re: ik kom ergens niet uit wie kan mij hiermee helpen?
Citaat van: Marklingek op donderdag 12 juli 2007, 12:36:37
ik heb vandaag gehoord van totaltrain dat mijn locjes (de 3087 en de 3078) klaar zijn. ze zijn schoongemaakt en gerepareerd dit kost +-51 euro 
M.v.g
marklingek

Wat is er aan gerepareerd? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Mvg, Johan.
Re: ik kom ergens niet uit wie kan mij hiermee helpen?
this wel een best bedrag om alleen schoon te maken :shock:


mark
Re: ik kom ergens niet uit wie kan mij hiermee helpen?
het was niet alleen schoonmaken er moesten ook nieuwe onderdelen in beide loks en ze moesten gesoldeerd worden alleen kom ik er net achter dat die technische dienst van totaltrain alleen de 3078 hebben gemaakt en die ander niet want hij rijdt niet dus op de m rail baan daarmee ga ik terug en ze maken dit keer maar gratis die totaltrainmensen

Bedankt voor jullie reacties