Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Mijn sporenplan

Gestart door Johnnytrein maandag 06 augustus 2007, 07:44:30

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Mijn sporenplan
Lid sinds: 2006

offline
Mijn sporenplan
Ik heb eindelijk een sporenplan naar mijn smaak gevonden. :D  Het hier zetten gaat niet lukken denk ik. Het is het plan met draaischijf en staat als pdf bestand op de site van Märklin.de, en in de Märklin magazin nummer 4. Maar niet in de internationale Märklin magazine. :roll: Waarom toch steeds dat verschil, na de prijs verhoging ging toch overal het lidmaatschap gelijk zijn. :evil:
Re: Mijn sporenplan
Lid sinds: 2006

Spijkenisse

offline
Re: Mijn sporenplan
Staat het soms in het Gleisplanbuch voor C (en K) rail?
Re: Mijn sporenplan
Lid sinds: 2006

offline
Re: Mijn sporenplan
Geen idee maar surf even naar de Duitse Märklinsite en daar klik je op de afveelding van Märklinmagazin 4 en open vervolgens de downloads.Alleen jammer dat er geen afmetingen bijstaan
Re: Mijn sporenplan
Piwie
gast

Re: Mijn sporenplan
Inderdaad jammer dat er geen maten bij staan, lijkt me een mooie baan om te bouwen.
Als je de baan gaat bouwen, ga hem dan posten op het forum?

Groeten,

Piwie
Re: Mijn sporenplan
Lid sinds: 2006

offline
Re: Mijn sporenplan
Dat is inderdaad de bedoeling alles zal afhangen van de afmetingen. Intussen kocht ik wel deze Märklin magazin via ebay.de nu nog wachten tot ik het tijdschrift hier heb
Re: Mijn sporenplan
Lid sinds: 2006

Spijkenisse

offline
Re: Mijn sporenplan
Hij staat helaas niet in een van de banenboeken die ik heb. Hopelijk kom je meer te weten in het tijdschrift, want het ziet er best wel mooi uit.
Re: Mijn sporenplan
MichelNL
gast

Re: Mijn sporenplan
Re: Mijn sporenplan
Lid sinds: 2006

offline
Re: Mijn sporenplan
Hey, Michel bladzijde 4 en 5 van de door jou geplaatste link. Hopelijk staan er in de Märklin magazin 4/07 afmetingen bij.
Re: Mijn sporenplan
Lid sinds: 2006

offline
Re: Mijn sporenplan
Helaas die Märklin magazin is hier aangekomen echter geen afmetingen bij het plan. Maar zo te zien op de foto is deze baan te groot voor mijn kamer  :(