Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

En vandaag in de USA gebeurde er dit...

Gestart door dakdak dinsdag 20 augustus 2013, 23:14:42

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
En vandaag in de USA gebeurde er dit...
Hoi allen,

ZOals jullie (misschien) nog weten, ben ik een Marklinfan die in de USA woonachtig is. Nu had ik al een tijdje in gedachten dat ik eens wat foto's moest maken van de dichtstbijzijnde spoorwegovergang bij mij in de buurt, maar het kwam er eigenlijk nooit van. Tot vandaag, per toeval. Ik reed erlangs en zag toen dat er dit gebeurd was: een trein had een aantal wagons onvrijwillig achtergelaten!

Mijn excuus voor de mindere kwaliteit van de foto's, maar ik moest ze snel maken omdat het nog aangekoppelde deel van de trein op dat moment het groene licht kreeg om door te rijden. (Het is hier spitsuur en de overgang moest vrij zijn.)

Re: En vandaag in de USA gebeurde er dit...
Even apeldoorn bellen?
Re: En vandaag in de USA gebeurde er dit...
Hoop ook dat ze daar met bezet melders merken , anders komen ze dr over een paar uur wel achter..... :D

Nice.

Bedankt voor de plaatjes.....

Mvg: Alex
Re: En vandaag in de USA gebeurde er dit...
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: En vandaag in de USA gebeurde er dit...
Hallo Dennis.
Zoiets komt dus niet alleen maar op de modelbaan voor? :P
Bijzonder leuk om zo'n Amerikaanse calamiteit te kunnen bewonderen! :thumbup:

Bedankt voor het maken en plaatsen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: En vandaag in de USA gebeurde er dit...
santaclaus was coming to town , Free cars !
Re: En vandaag in de USA gebeurde er dit...
Leuk om eens dingen uit Amerika te zien.
Foto s zien er toch goed uit. :thumbup:

Tony
Re: En vandaag in de USA gebeurde er dit...
ook in het grote Amerika gaat het dus wel eens fout.
leuk om te zien, is toch heel ander spoor materiaal dan in Nederland en Europa.
wat mij betreft mag je vaker dit soort foto's plaatsen, maar ook als het niet verkeerd gaat.

groet Winno
Re: En vandaag in de USA gebeurde er dit...
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: En vandaag in de USA gebeurde er dit...
Hoi Dennis

Leuke foto's. en ja meer foto's van jou zijn meer dan welkom.
Hoe ga je eigenlijk met jouw baan en je berg? tijdje geen updates gezien

Mvg
Koos
Re: En vandaag in de USA gebeurde er dit...
Bedankt voor al jullie reacties! Ik zal eens kijken of ik een ander keertje nog wat foto's kan maken. Probleem is alleen dat ik niet weet wanneer er treinen langskomen, want het is alleen maar vrachtvervoer (personenvervoer bestaat in mijn staat niet).

Voor wat betreft mijn baan: vanwege de zomer heb ik weinig (zeg maar gerust: niets) gedaan, dus vandaar dat ik geen updates heb geplaatst. Nu de herfst er zo langzaam weer aankomt, begint het toch weer te kriebelen en er is weer een nieuwe loc naar mij onderweg vanuit Duitsland, evenals een paar Viessmann 5211's en een nieuw Kibri huis. :-)