Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.

Gestart door tomhas maandag 15 juli 2013, 19:35:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
Misschien voor mijn beurt, maar toch...

Een rondgaand systeem moet minimaal 3 blokken bevatten. In elk blok moet een blokelement zitten en minimaal één bezetmelder. Een pijl is niet meer nodig, want de puntjes bij het blokelement geeft de richting aan. Het is overigens wel aan te bevelen om een pijl te plaatsen. Dit i.v.m. een eventuele verkeerde opstelling van de trein (kop-staart-verwisseling).

a) Heb je de Diagnose (Ctrl+D) geraadpleegd?
b) Heb je in de Schakelbordeditor op de Magneet geklikt?

Wat zijn de uitkomsten van a) en b)?

Kun je hier het baanplan (<naam>.tcdz) uploaden?
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
Citaat van: 1200Blauw op zondag 22 maart 2020, 21:19:42
Ik heb een filmpje van Jeroen Bakema bekeken en dat gewoon nagedaan. Alleen is de uitkomst bij mij anders. Je antwoord doet vermoeden dat je weet hoe het zou moeten? Vertel! :) :thumbup:

Dat denk je, maar is dat ook zo?
Zonder jouw sporenplan bestand doen wij helemaal niets.
En plaats je vraag op het juiste forum. Want als je een bug hebt ontdekt kan de ontwikkelaar daar op reageren.

Groetjes.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
De vraag is:
Citaat van: 1200Blauw op zondag 22 maart 2020, 21:19:42... Je antwoord doet vermoeden dat je weet hoe het zou moeten? Vertel! :) :thumbup:
Het antwoord is:
Citaat van: Sprinter op maandag 23 maart 2020, 11:03:24
Dat denk je, maar is dat ook zo? ...
Is het antwoord een vraag aan jezelf?
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
Citaat van: mphoi op dinsdag 24 maart 2020, 00:19:01
De vraag is:
Citaat van: 1200Blauw op zondag 22 maart 2020, 21:19:42... Je antwoord doet vermoeden dat je weet hoe het zou moeten? Vertel! :) :thumbup:
Het antwoord is:
Citaat van: Sprinter op maandag 23 maart 2020, 11:03:24
Dat denk je, maar is dat ook zo? ...
Is het antwoord een vraag aan jezelf?

CiteerIk heb een filmpje van Jeroen Bakema bekeken en dat gewoon nagedaan

Martin,
En voor jouw begrijpertje.
Ik weet het antwoord niet, ik weet niet wat hij misschien verkeerd doet, of gedaan heeft. Of dat het anders werkt dan dat er gedacht wordt.
En niemand heeft alle wijsheid in pacht, ik ook niet.
Groetjes.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
Antwoord alleen nog via Pb. Zie topic titel.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
 @citaat Vat het niet als kritiek op Tom, maar ik vind het toch jammer dat het antwoord via PB gaat.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
Ik wacht nog op een reactie van 1200Blauw. Het is maar net waar hij voor kiest: hier of via een PB-contact met Tom.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
 @citaat @citaat @citaat Tja stel je voor dat anderen er ook wat aan hebben.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
 :idea:  :idea:  :idea:
Degenen die een antwoord krijgt kan het hier natuurlijke plaatsen, wel zo handig.
Hebben anderen er ook wat aan.
Re: iTrain vraagbaak voor starters.
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters.
Ik kreeg laatst het verwijt op dit forum dat ik helemaal niet meer keek naar de antwoorden als ik een vraag stelde, maar de vraag op meerdere fora stelde.

Voor de verandering heb ik het nu bij dit forum alleen gehouden. Nu heb ik nog steeds geen antwoord gekregen, maar heb wel drie ruziënde pensionado's op mijn dak. Dat gaan we vanaf nu dus anders doen.

Ik heb het antwoord zelf gevonden: de richting van het bloksymbool wordt gefixeerd op het moment dat je dat bloksymbool opneemt in een blok, door de tegels die je bij een blok wilt laten horen te groeperen. Weer wat geleerd.

Ik ben nu weer een stukje verder. Ik heb het baanplan volledig in blokken verdeeld en ben erin geslaagd aan ieder blok een naam en een type (station, doorgaand spoor, opstelspoor etc) toe te kennen. Er zijn nog een heleboel opties meer die ik ook ga ontdekken.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
 @citaat  TOP Bedankt voor het plaatsen van je oplossing.  :arrow: :thumbup: :thumbup:

Ik hoop van harte dat goed voorbeeld doet volgen.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Antwoord alleen nog via Pb.
Citaat van: 1200Blauw op dinsdag 24 maart 2020, 21:45:41Nu heb ik nog steeds geen antwoord gekregen, ...
Was/is dit geen antwoord:
Citaat van: mphoi op zondag 22 maart 2020, 21:27:47Een rondgaand systeem moet minimaal 3 blokken bevatten. In elk blok moet een blokelement zitten en minimaal één bezetmelder. Een pijl is niet meer nodig, want de puntjes bij het blokelement geeft de richting aan. Het is overigens wel aan te bevelen om een pijl te plaatsen. Dit i.v.m. een eventuele verkeerde opstelling van de trein (kop-staart-verwisseling).
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Het zijn momenteel voor iedereen moeilijke en onzekere tijden, je gezondheid, je relatie, je kinderen, je kleinkinderen, je familie en vrienden, je baan, je zaak, je toekomst, je hobby.

Beurzen gaan niet door, workshops worden afgelast en of verzet.
Dat alles bij elkaar raakt ook mij behoorlijk en daarom besloten na een mooie inhoudelijke Pb en enkele positieve mail berichten, waarvoor mijn dank, om dit draadje maar weer voor mij open te stellen. Ik zal verder niet ingaan op welles en nietes antwoorden.

Ik ga gewoon weer verder met het doel van dit draadje, beginners helpen zoals ik al jaren heb gedaan en zoveel mogelijk in Jip en Janneke taal.
Natuurlijk is er ook voor iedere iTrain gebruiker het iTrain forum.

Inmiddels besef ik dat ik in de jaren dat ik met iTrain bezig ben zeker 250 iTrain beginners op de workshop heb mogen begroeten en de beginsels heb mogen bij brengen vanaf versie 2 tot nu versie 5.


Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Volg sedert enige tijd dit topic
Waarom stellen de vragers hun vragen niet op t iTrainforum zelf ?
Hier is t drukker met vragen dat op t iTrain forum zelf!
Dit itt het koploperforum!

Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Citaat van: wouter op woensdag 25 maart 2020, 13:52:18Hier is t drukker met vragen dat op t iTrain forum zelf!
Hoe weet je dat? Graag aantal vragen hier versus iTrain-forum vanaf begin maart tot nu.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Laten we ons aub nu alleen bepalen tot waar het in dit draadje over gaat: vragen van beginners oplossen.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2007

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Gents,

De opmerking van Winus is volkomen terecht en Tom geeft dit drie posten er voor ook al aan, laten we bij de les blijven!

Mochten er weer (lichte) ontsporingen komen door verkeerde programmeer toetsen dan wordt dit zonder opgaaf van reden verwijderd!
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Hoi. Ik heb enige ervaring met Koploper. Echter Koploper geeft mij geen zekerheid voor de toekomst in verband met het niet ondersteunen vfan CS2 en CS3. Ook word het programma niet verder meer ontwikkeld omdat de heer Haagsma ons veel te vroeg ontvallen is.


Ik heb Itrain gedownload en een proeflicentie gekregen. In mijn enthousiasme meteen begonnen en mijn baanplan er in gezet. Ik heb de instructie video´s gevlogd zodat ik nu weet waar ik moet zoeken in de handleiding. Ik wilde toch een stap terug doen en de demobaanplan te gaan bestuderen met de handleiding erbij.
Welnu, in iTrain naar openen bestanden gegaan. Dan krijg ik een venster met Basispad>iTrain>layouts. Dat klopt want dat heb ik bij voorkeuren zo in gesteld. In die folder zitten de baanplannen en de demomap opgeslagen. Maar.... in het venster is alleen een grijs vlak te zien, geen bestanden die ik kan openen. Het is misschien iets simpels maar ik zoek me wezenloos hoe ik dat moet oplossen. Ik kan dus geen bestanden inladen, ook mijn eigen baanplan niet terwijl die wel in de folder staat.
Wie heeft er een tip?


En nadat ik deze vraag verzend trek ik met de muis onderaan het donkergrijze venster om het groter te maken. Tot mijn verbazing komen de bestanden te voorschijn. :D . Ongeloofelijk maar waar. Het pad instellen in iTtrain mag van mij wel wat beter gedaan worden, zeg ik als beginner.


Vervolgens wil ik het demobestand laden en krijg het volgende: No required tag`train control`specified. Wat nu weer? Mijn eigen baanplan kan ik wel laden maar de demobaan niet. Overigens is dat een TCD bestand en in 5.0 heb je tcdz extensie.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Waar hen je het programma geïnstalleerd ?
Op de C-schijf of ergens anders en in het hoofdpad ? .
Wanneer C-schijf dan is bij "Voorkeuren\Algemeen\Basispad  opgeven "C:\iTrain"  voldoende.
Let wel op de juiste naam van de directory waar iTrain geïnstalleerd is

Cees
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Ik kan de bestanden nu wel vinden nadat ik dat venster heb vergroot maar het gaat er nu om dat de demobaan niet te laden is, dan krijg ik een foutmelding dat No required tag train-control specified. En laat ik nou net niet snappen wat ze daarmee bedoelen.
Overigens heb ik dat tot nu toe met alle tcd bestanden die ik wil laden.


Het lijkt er op dat je in versie 5 geen bestanden van lagere versie kan laden.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Is de proeflicentie die hebt voor iTrain 4 ?
De demobaan is voor/van versie 5
Je kunt een baan gemaakt met versie 5 niet openen met versie 4
Andersom wel
Zie hier:
http://berros.eu/itrain/forum/viewtopic.php?f=43&t=15004&p=137674&hilit=No+required+tag+train+control+specified.#p137674

Cees
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
De proeflicentie is voor de nieuwste versie, 5.
De bijgesloten demobaan lijkt mij van een oudere versie.
Het is dus andersom, ik kan een baan gemaakt in een oudere versie niet openen in versie 5. Lijkt me heel erg vreemd.
En inderdaad, op het iTrainforum heb ik ook gekeken en de meneer in de link had hetzelfde.


Het heeft denk ik toch te maken met een ander formaat. Het oude heeft tcd  extensie en de nieuwe heeft tcdz extensie. Ik had de demobaan even gerenamed in tcdz. Dan krjg ik die melding niet maar dan geet het een error met zipfile etc.
Ik zal die Xander Berkhout er maar over mailen, maar eerst zoek ik even verder op de iTrainforum hoe ik die bestanden kan overzetten.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Kun je het tc bestand via pb toezenden ?
Dan kan ik proberen deze om te zetten van 4 naar 5

Cees
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Dit is het bestand
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Bij deze
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Hoi Cees,
Kun je ook zeggen hoe je dat gedaan hebt? In ieder geval werkt het wel! Heel heel hartelijk bedankt! :thumbup:
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Vrij simpel.
Je bestand van versie 3 eerst geopend met versie 4, daarna opgeslagen.
Vervolgens dat bestand geopend met verzie 5 en opgeslagen.
C'est tout.
Ik heb versie 3, 4 én 5 op de pc staan.

Cees
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Ja, dat is dan makkelijk maar ik heb alleen de proefversie 5 en als ik de definitieve versie 5 heb zal ik het probleem ook wel houden of ik moet versie 4 erbij krijgen. :D
In ieder geval hartstikke bedankt!
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Nee dat hoeft niet
Je bestand is nu versie 5 en dat kun je direct inlezen in een betaalde versie van 5

Cees
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Is ook mogelijk om het in je proeflicentie te openen. Maakt geen verschil of het een betaalde of proeflicentie is.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Nog een vraag van mij,  dit is een topic voor starters toch.
Voor de gevorderde zal het volgende geen probleem zijn denk ik.

Ik had op het schakelbord een sein geplaatst en een naam gegeven. Nou stond het sein niet goed en heb ik het verwijderd. Een nieuw sein geplaatst,  maar blijkt dat de naam van het verwijderde sein nog bestaat. Waar kun je dat verwijderen?
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Ga naar Wijzig, vervolgens naar Schakelbord, in het linker rijtje kies je dan voor tabblad Accessoires daar vind je de database en daar staat de naam van het sein, klik dat aan en Delete. Dan is het verdwenen.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Mijn dank is groot, hoe simpel kan iets zijn als je het weet. :D
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Dat is het altijd.
Als ik weet dat ik zou vallen ga ik vooraf al liggen.  :)
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Citaat van: Maarten Marklin op dinsdag 19 mei 2020, 20:36:35Ik had op het schakelbord een sein geplaatst en een naam gegeven. Nou stond het sein niet goed en heb ik het verwijderd. Een nieuw sein geplaatst,  maar blijkt dat de naam van het verwijderde sein nog bestaat. Waar kun je dat verwijderen?
Dat is een omweg. Je kunt het oude sein verplaatsen (Ctrl+X en Ctrl+V) en eventueel aanpassen. Verplaatsen moet via -> Wijzig -> Schakelbord.
De andere zaken van het sein zelf kan daar ook, maar ook via -> Wijzig -> Accessoires.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Bij mijn versie 5.0 met proeflicentie zaten geen plaatjes. Klopt dat? Ik kon overigens zo de plaatjes die ik in Koploper gebruikte ook in iTrain kunnen gebruiken.
Ik zoek nog wel plaatjes van wagons en rijtuigen die ik in iTrain wil gebruiken.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Weten jullie dat je geen tcdz files kunt uploaden naar dit Topic?
Als ik dat doe krijg ik een melding:Je kunt een bestand met deze extensie niet uploaden. De enige toegestane extensies zijn jpg,gif,png,tra,bck,ral,any,scarm,tcd,jpeg.[/size]

Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Een tcdz is bij iTrain de opvolger van een tcd, dus moet er wat gewijzigd worden door beheer, een taak van iTom om dit bij beheer kenbaar te maken.

Groet, Anne W
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
 @citaat Sinds wanneer is dat mijn taak. Ik wil het best voorleggen maar laten we er vanuit gaan dat niemand hier bepaalt wat mijn taken zijn.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Citaat van: iTom op vrijdag 22 mei 2020, 10:45:22
maar laten we er niet vanuit gaan dat niemand hier bepaalt wat mijn taken zijn.

Behalve moeders de vrouw dan he...... :D :D :D

Mvg: Alex
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Plaatjes van Locomotieven zitten er genoeg in iTrain 5 je moet ze wel weten op te zoeken  :) ;)

Lees blz 21 van de handleiding daar staat het hoe je ze op kan zoeken.

Een kleine greep van de plaatjes die er standaard in zitten.

Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Plaatjes van wagons uit het zgn. Länderbahntijdperk vindt je hier in overvloed.
Wel voor eigen gebruik ivm met copyright van Frits Osterthun.
http://www.osterthun.com/0Laenderbahnen/
Ook voor stoomlocomotieven kun je daar terecht:
http://www.osterthun.com/2.Static/0.PictureBook.htm

Cees
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Ik heb voor al mijn rollend materieel 'originele' plaatjes er bij gezocht. Daarmee bedoel ik een foto van locs of individuele wagons van het merk, type en versie zoals ik het heb rondrijden. Daarbij Google gebruikt en wat mij daarbij opviel is dat ik voor mooie foto's -zeker van individuele wagons- heel vaak uitkom bij CataWiki.

Mvrgr,
Rob.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Ach ja, het lijkt me niet onlogisch als de topic starter en bekende "helper" van/bij iTrain dit doet, maar ja als je liever hebt dat ik dat doe, let wel in hoofdletters: tevreden RAPTOR GEBRUIKER, dan hoor ik dat wel.

Blij dat ik weinig tot niets snap van sommige gedachtengangen, ook niet erg, het grootste gedeelte van mijn leven is toch voorbij en de kost heb ik al verdiend......

Groet, Anne W
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2007

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Anne,
Wat ontzettend fijn dat je de moeite neemt twee posten te wijden aan de extensie tcdz van i-Train en geen meld de moderator knop gebruikt.

Ik las van de problemen en als het goed is valt de tcdz extensie nu in de bijlages toe te voegen.


Tom en Maarten dank voor de melding richting beheer!
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
 @citaat @citaat Anne, laten we er dan vanuit gaan dat je inderdaad van sommige gedachten gangen niets begrijpt.

Blijf een tevreden en actief RAPTOR gebruiker daar kan je support genoeg leveren nu het grootste gedeelte van je leven voorbij is en je de kost al hebt verdiend.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Citaat van: Marklindak op vrijdag 22 mei 2020, 11:31:02
Wat ontzettend fijn dat je de moeite neemt twee posten te wijden aan de extensie tcdz van i-Train en geen meld de moderator knop gebruikt.


Alleen weer jammer dat het forumbeheer, de naam van een product verkeerd schrijft. Het product heeft de naam iTrain, dus een kleine i een hooftletter T en geen koppeltekenens.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Marklindak,  bedankt voor het snel reageren op mijn melding. Dat je de naam aaiTreen verkeerd had geschreven vergeef ik je.  :D
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Citeerauthor=iTom
Plaatjes van Locomotieven zitten er genoeg in iTrain 5 je moet ze wel weten op te zoeken  :) ;)

Lees blz 21 van de handleiding daar staat het hoe je ze op kan zoeken.

Een kleine greep van de plaatjes die er standaard in zitten.


Niet in de proef versie Tom

EDIT Fred, citaat gerepareerd.
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: iTrain vraagbaak voor starters. Altijd tcd of versie 5 tcdz bijvoegen.
Dat is vreemd want de proefversie dient gelijk te zijn aan de betaalde versie alleen is er een houdbaarheidsdatum aan verbonden voor zover ik weet.
Zal het eens navragen want in de workshopversie zaten wel plaatjes.