Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Stenen wanden voor verkeerstunnel

Gestart door Roonie zondag 14 juli 2013, 20:47:02

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Stenen wanden voor verkeerstunnel
Graag zou ik willen weten hoe ik het best te werk kan gaan met het maken van muren in mijn verkeerstunnel onder het spoor door. Wou graag wat ouderwetse stenen muur maken met decorplaten maar die blijken te klein te zijn en niet overlapbaar..... Ben niet de handigste met klei en zo (gips enz.) Ben dus op zoek naar een mooie plastic muur of zoiets.
Hulp zou zeer welkom zijn .... mij de goede kant op te duwen ..

gegroet
Ronald   :?

Re: Stenen wanden voor verkeerstunnel
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Stenen wanden voor verkeerstunnel
Hoi Roonie,

Kijk eens hier

Deze Fabrikant heeft nog veel, meer aan scenery spullen dus kijk ook effe hier, of bij deze

Je kan ook bij andere fabrikanten kijken hoor, in ieder geval succes :thumbup:

M.v.g.

Hans V200.0
Re: Stenen wanden voor verkeerstunnel
Hoi Ronald,

ik heb wel eens muren gemaakt van blauwe ondervloer platen. Das wel even een werkje omdat je dan een steentjespatroon erin moet snijden. Maar je kan het op die manier wel op maat maken. En als het een dragende constructie moet worden kun je wellicht met een houten plaatje of frame de boel hiervoor geschikt maken. Persoonlijk vond ik het redelijk werken. Ik gebruik dat spul ook voor raildemping en om wat te besparen op ballast door het langs de rails wat op te hogen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt. 

groeten Martin