Weet je wat het is he Peter, bij sommige duurt het maar kort (die hebben het snel door) , bij andere duurt het wat langer , en bij weer anderen die leren het nooit
Ik blijf het hier maar roepen Peter , kijk wat zij maken voor dat geld.
En je kan nu eenmaal niet Piko vergelijken met 10/15 jaar geleden , dat is tov vroeger.....duim omhoog
En nu komt ie........Hier kan Marklin nog wat van te leren , en voor de rest zeg ik er niets over.
Uiteraard denkt iedereen er anders over , gelijk of ongelijk dat laat ik lekker in het midden.
Maar als ik alle ellende hoor de laatste jaren dan is het meer
dan zo
gesteld.
Vandaar dat er bij mij even een slotje op de knip zit als het om Marklin loc aankopen gaat.
Heb met nog geen ene Piko loc/treinstel spijt.
Het rijd hier al jaren rond zonder problemen , maar dan , tja pasgeleden met de V200 / V220 ellende met de decoder (foutje huilenbroek
)
Maar alles perfect geregeld kwa garantie , met nog een leuk geschenk erbij voor de ellende (Piko tankwagen) ....kijk da's pas service.
Zeker de nieuwe locs met de plux decoders.....
Geen gezoem van de motor (persoonlijk vond ik dat niet hinderlijk - sommige rijders vinden weer van wel) , en totaal geen geratel meer van de sleper , die bij de oudere modellen wel is wat bijgebogen moesten worden.
Tot nu toe heb ik van de 30 Piko locs/treinstellen maar bij 2 de Uhlenbrock decoder omgewisseld voor een Esu.
De reden hiervoor was dat ik bv zwaailampjes / binnenverlichting wou/moest schakelen met F1 en F2 wat niet op de standaard decoder aanwezig was.
Alle locs die ik heb zijn standaard voorzien van een stekker aansluiting voor de decoder.
Mvg: Alex
Als je nu nog niet overtuigt bent Peter......wat wil je op je baan zien straks ........kom binnen kort toch die kant uit.....
Mvg: Alex