Nieuws: Regelmatig worden ook lokale Stamtafels georganiseerd! Kom gezellig eens kijken bij zo'n avond of middag!
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Nieuwe baan nieuwste update: nieuwe foto's bovenleiding werkzaamheden
Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe baan nieuwste update: nieuwe foto's bovenleiding werkzaamheden  (gelezen 29189 keer)

Varekamp

• Stamgast
  • Licht zien aan het eind van de tunnel
Re: Nieuwe baan nieuwste update: nieuwe foto's bovenleiding werkzaamheden
« Reactie #400 Gepost op: woensdag 11 december 2019, 22:30:23 »

Goedenavond allen,

Wat een mooie complimenten krijg ik allemaal van jullie. Ik wist niet dat mijn baan zo leefde.... :D

Maar ik blijf wel kijken op dit forum, sommige banen volg ik en als ik zin heb kijk ik altijd graag er naar.  Ze zeggen wel eens: oude liefde roest niet... :-)

Fijn dat ik voor vele een inspiratiebron kon zijn. Ik heb met veel plezier altijd de details willen delen met jullie. Ook toen ik net lid werd van het forum wist ik nagenoeg weinig van de digitale treinenwereld en ondertussen maak je vele vrienden op het forum en deel je elkaars kennis en kunde. Dank voor diegene die mij weer geholpen hebben.

Het gaat jullie goed en veel succes nog met gezondheid, gezin en hobby. Fijne feestdagen alvast toegewenst.

groet Ronald  :)

Barry1972

• Stamgast
Re: Nieuwe baan nieuwste update: nieuwe foto's bovenleiding werkzaamheden
« Reactie #401 Gepost op: vrijdag 13 december 2019, 19:28:52 »

Ronald,

Bedankt voor je reactie  :thumbup:

En alle beste wensen terug  :) :)
Groeten barry