Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Kun je T4T in Nederland kopen?

Gestart door ernstcramer zondag 30 juni 2013, 20:39:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Kun je T4T in Nederland kopen?
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Kun je T4T in Nederland kopen?
Ik ben begin dit jaar in Den Bosch bij de club geweest bij een demonstratie van T4T koppelingen. Geweldig spul, en ik ben aan het kijken of ik een eerste setje kan kopen. Maar als ik eerlijk ben vind ik de site niet zo erg helder in wat je allemaal nodig hebt. 8o
Nu hebben ze een startset voor een goederentrein, maar ik wil juist met een kortstammetje met personenrijtuigen beginnen. En dus ben ik aan het kijken wat je daar allemaal voor nodig hebt.

Weet iemand of je die koppelingen ook ergen in Nederland kan kopen? En hoe je de juiste keuze maakt voor een bepaalde samenstelling?
Re: Kun je T4T in Nederland kopen?
Hoi ernst,

is zeker te koop in Nederland.

http://shop.dinasys.nl/Digitaal/Koppelingen/T4T

En na mij idee maakt het toch niets uit voor de startset en werking, of het goederenwagons of personenrijtuigen zijn?

Groeten Sander
Re: Kun je T4T in Nederland kopen?
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re: Kun je T4T in Nederland kopen?
Citaat van: Seinwezen op zondag 30 juni 2013, 20:44:33
...En na mij idee maakt het toch niets uit voor de startset en werking, of het goederenwagons of personenrijtuigen zijn?...

Dank Sander! Ik ga eens kijken daar!
Maakt wel uit overigens: bij de wagondecoders zit volgens mij ook verlichting, die je door een slimme instelling van een CV code van kleur moet kunnen laten veranderen precies op maat. Mijns inziens een briljante oplossingen voor alle verschillende lichtlijsten die je nu kan kopen...