Zo, dat ziet er indrukwekkend uit! Ik blijf dit zeker volgen!
Ik zie dat je een klein probleempje van het orgineel opgelost hebt:
Als je vanuit de enkelsporige nevenbaan het hoofdstation aanloopt, dan kun je direct de hoofdbaan op, halteren aan het hoofdperron, en vervolgens (rechtsrijdend) de hoofdbaan blijven volgen. Op zich een logische actie, dat een nevenbaanlijn doorloopt op de hoofdbaan. Echter vanuit de ander zijde kan nu niet meer vanaf de hoofdbaan de nevenbaan op; er ontbreekt ergens een overloopwissel. Als ik het goed zie dan heb je die in de tunnel gelegd (met een engelsman).
Nu is het op zich natuurlijk niet noodzakelijk om vanuit de hoofdbaan de nevenbaan op te kunnen, maar als dat niet nodig is, dan is de verbinding andersom wel enigszins nutteloos . . .
PS. Heb je overwogen tbv de hoofdbaan op het station voor beide richtingen een dubbelperron te maken? Dus het perron tbv de nevenlijn verbinden met de hoofdbaan dat nu een tweede eiland perron wordt, en een vijde perron aanleggen voor de nevelijn? Dat geeft je flink wat meer flexibiliteit in het gebruik op de hoodsporen en bijbehorende perrons. Meer vrachtverkeer, en meer halteringscapaciteit, met name van rechts naar links.
Grt,
Harm