Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Waarde rijtuig

Gestart door Janus maandag 25 juni 2007, 16:42:45

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Waarde rijtuig
Lid sinds: 2006

offline
Waarde rijtuig
   

Kan er iemand mij vertellen wat voor rijtuig dit is en wat de waarde hier ongeveer van is


Mvrg
Janus                                                                                         
Re: Waarde rijtuig
wat ik er zo van kan zien is het vermoedelijk nummer 4009/346/J
gemaakt tussen 1951 en 1957 er zijn 8 verschillende uitvoering van die in detail en/of kleur van elkaar verschillen

als je exact wil weten welke uitvoering moet je meer detail foto's plaatsen of vergelijkingsmateriaal hebben want ze hebben het bv over  over gele, witgele en citroengele opschriften.

groetjes Fulco.
Re: Waarde rijtuig
Henny
gast

Re: Waarde rijtuig
Hoi,

Dit is volgens de koll een Speisewagen 346/2j Bouw jaar tussen 1951 en 1957 waarde tussen de 160 en 180 euro.Er zijn 8 verschillende uitvoeringen van.

Henny
Re: Waarde rijtuig
Lid sinds: 2006

offline
Re: Waarde rijtuig
Bedankt

Janus
Re: Waarde rijtuig
wibi
gast

Re: Waarde rijtuig
even een correctie, de waarde in de koll gaat uit van een NIEUWE WAGEN, NOOIT GEBRUIKT, IN EEN ORIGINELE VERPAKKING, DIE OOK ALS NIEUW MOET ZIJN!!!!!
is de wagen gebruikt, roestsporen of vies (als ik de foto bekijk) dan krijg je nooit meer dan 50 euro voor die bak.
zeker als de doos ontbreekt, reken dan op 25 euro, niet meer.
kijk eens op aanbiedings sites, en je zult zien dat er bakken bij zijn, die erg lang op een nieuwe bezitter wachten.
en buiten dat, die wagen is dat waard, wat de gek er voor geeft.

gr wim
Re: Waarde rijtuig
Lid sinds: 2006

offline
Re: Waarde rijtuig
Dat had ik ook niet verwacht, ik was alleen nieuwsgierig wat de "gek" er voor geven zou en wat het type was.
Maar deze zit in mijn collectie en blijft daar ook !!

Mvrg
Janus