Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Ik kijk op mijn werk uit het raam en zie.......

Gestart door krokodil68 zaterdag 20 april 2013, 12:09:51

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ik kijk op mijn werk uit het raam en zie.......
Lid sinds: 2011

Niet in paniek raken zolang ik dat ook niet doe!!!

offline
Ik kijk op mijn werk uit het raam en zie.......
Als ik in alle drukte tussen door even uit het raam kijk of even buiten ben dan zie ik dit (regelmatig)
De foto's zijn gemaakt met mijn mobiel en niet van de beste kwaliteit maar als je ze beter wilt dan vertel ik je waar her is en dan kan zelf even gaan kijken.




IVM de crisi ben ik tijdelijk even bij een zusterfiliaal aan uit Krefeld aan het werk. De bouw lokatie ( ben installateur) ligt in Grevenbroich Kapellen. De goederen treinen zijn allemaal geladen met bruinkool of gips om de rookgassen van de centrale (RWE) schoon te maken. De bruinkool komt uit een door enorme machines gegraven soort Grand Canyon. De machines zijn gigantisch maar toch lijkt het vanaf de A46 toch net Madurodam.Als ik op ander lokaties nog wat leuks zie zijn jullie de eerste die het te zien krijgen

Grusse aus Holland, Jeroen
Re: Ik kijk op mijn werk uit het raam en zie.......
Mooi uitzicht. Ik zie nu alleen nog maar een groot grijs gebouw, maar hoop spoedig weer uitzicht te hebben op de start en landingsbaan op Schiphol.
Regelmatig op 50 meter afstand brullende motoren van freighters die ff komen lossen.
Re: Ik kijk op mijn werk uit het raam en zie.......
Binnenkort verhuizen we 100 meter, maar tot die tijd is dit mijn uitzicht: