Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

WinDigiPet

Gestart door Hans Biere dinsdag 10 januari 2017, 22:22:58

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
WinDigiPet
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
WinDigiPet
Voor WDP gebruikers 2015 is vanaf nu update nr. 2 hier te downloaden.

Met deze update zal het nu ook mogelijk zijn om WDP i.c.m. onder andere de Märklin Central Station 3 (60216 / 60226) te gebruiken.
Re: WinDigiPet
Lid sinds: 2006

offline
Re: WinDigiPet
Bedankt voor de info, het is alleen niet voor mij van toepassing :)
Ik gebruik nog 2012 maar zit er wel aan te denken om de nieuwe versie aan te schaffen.
Re: WinDigiPet
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re: WinDigiPet
 @citaat Hoi,

Ik wil je uiteraard niets opdringen maar beveel het wel aan. Je betaald niet de "volle mep" en hebt weer een mooi actuele versie met tussentijdse gratis updates. 't Is aan jou zelf!
Re: WinDigiPet
Lid sinds: 2006

offline
Re: WinDigiPet
Ik zal me eens wat meer verdiepen in de nieuwe functies en dan eens kijken of ik mijn cd'tje ga terugsturen  :D
Re: WinDigiPet
Lid sinds: 2006

offline
Re: WinDigiPet
En ik heb inmiddels de 2015 versie aangeschaft.
Re: WinDigiPet
Lid sinds: 2006

offline
Re: WinDigiPet
Hier informatie van dit prachtige programma WDP 2015
Win-Digipet 2015 | Neuerungen Teil 1
/www.youtube.com/watch?v=nGOkE_zJAZ0

Win-Digipet 2015 | Neuerungen Teil 2

Win-Digipet 2015 | Neuerungen Teil 3 tot en met 6

Te bestellen bij Bentink Apeldoorn
Info WDP werkgroep Nederland
https://www.windigipet.de/foren/index.php?topic=75684.0

Groetjes
Peter R. van den Haak
Re: WinDigiPet
Lid sinds: 2015

offline
Re: WinDigiPet
Is WDP ook in het Nederlands te verkrijgen alsook de handleiding en welke versies zijn er te verkrijgen
en waar en wat kost het ook in Belgie
Re: WinDigiPet
Lid sinds: 2006

offline
Re: WinDigiPet
De nieuwste versie is de 2015 en deze is meertalig, eenmaal opgestart kan je o.a. naast Duits, Engels en Frans ook Nederlands kiezen.
Hier, op de officiele website van Windigipet is een demo versie te downloaden.

Aangezien ik alles in het Engels doe dacht ik dat er geen volledige Nederlandse handleiding beschikbaar is alleen een kortere "Snelstart" handleiding.
Als je jezelf aanmeld op het Windigipet forum en inlogt dan komt er een extra Nederlandse Tips en Handigheidjes zichtbaar en daarin kan je de "Snelstart" handleiding downloaden.

Hier zie je de prijzen van de verschillende varianten.

Hier is het forum op de site van Windigipet en bijna onderaan vind je het Nederlandse gedeelte waar je eventuele vragen ook goed beantwoord worden.

Bentink in Apeldoorn is een officiele partner van Windigipet in Nederland en deze verzorgen ook workshops.