Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Baan is afgebroken!

Gestart door EKdesign dinsdag 02 april 2013, 21:49:04

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
Beste Erik,

Je was al zover met deze mooie baan, dat je op sommige plekken soms moeilijker bij kunt komen klinkt wel bekend. Komt daar een lekkend dakraam en lichamelijke beperkingen bij, dan kan ik mij voorstellen dat het plezier in verdere bouw ver te zoeken is. Begrijpelijk dat je een hebt overwogen om alles te verkopen, maar dat je vrouw jou heeft aangeraden om dit niet te doen is een wijselijk advies. Dat de fysio jou weer op de ?rails? heeft gekregen en je spoorkriebels weer  zijn aangewakkerd, is fijn om te horen. Ik ben ervan overtuigd dat je met wintrack een mooi nieuw ontwerp gaat maken en je uiteindelijk, met de opgedane kennis van deze baan, er weer iets moois van gaat maken. Alvast heel veel succes.

Mvg,
Wim
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
wow, weer moete afbreken, Erik, wat jammer. Want het werd weer prachtig.
Hoop dat je inderdaad weer de energie vindt om iets nieuws op te pakken.
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
Hoi Erik.
Altijd weer spijtig om te lezen dat er een prachtige baan, en gedeeltelijk nog in opbouw, weer afgebroken is.
Maar ja, beter nu en eventueel opnieuw beginnen dan tegen beter weten in doorgaan.
Gezondheid en een wat lastige ruimte zijn beperkingen maar hopelijk vind je weer een goede combinatie om een herstart te kunnen maken.

Sterkte en veel wijsheid toegewenst.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
Beste allemaal,

Iedereen die heeft gereageerd dank ik bij deze hartelijk, mooie woorden en heeft me nog meer geïnspireerd voor mijn nieuwe modelbaan.   :thumbup:

Inmiddels heb ik een concept plan liggen waar ik nog wel mee aan het stoeien ben en wat ik morgen zal plaatsen voor commentaar en verbeteringen.
Het wordt een plan met veel rij mogelijkheden en treinen meer in het zicht dan mijn vorige baan in een berglandschap met bruggen en riviertjes. Ook de stad en station wordt erin verwerkt met diverse rangeer mogelijkheden en lokloods, in de bergen een bergstation en ook een hout overslag.

Dit draadje zal ik sluiten, mooie herinneringen, foto`s en veel bouwplezier aan gehad, lichamelijk gaat het uitstekend dus op naar een nieuwe uitdaging. :D

Iedereen die mijn draadje heeft gevolgd, bedankt!

Met vriendelijke groet,
Erik
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
Erik,

Ik heb met plezier je topic gevolgd en zal ook je nieuwe topic met plezier volgen.
Succes met uitwerken van een leuk baanplan en kom maar op met de eerste update. :)

Groet Michel
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
NICE!!!,

We gaan door. Top goed om te horen. Ben benieuwd naar het nieuwe plan😎.

Gr. Dirk

Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
Dat zijn goede berichten Erik, ik kijk uit naar je nieuwe topic.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
Ik kan niet wachten. Ik weet wel dat het met de afwerking wel snor zit :D
Re: ModelSpoorOpZolder; Baan is afgebroken!
Het doet me deugt te lezen dat het weer goed met je gaat en dat er al weer plannen zijn voor een nieuwe baan. Zoals iedereen heb ook ik er alle vertrouwen in dat het weer een baan van hoog niveau gaat worden waar ik weer veel inspiratie uit ga halen. Ik kan niet wachten tot de eerste updates van de bouw geplaatst gaan worden  :D
Re: Baan is afgebroken!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baan is afgebroken!

Hoi Erik,

Dat komt vast goed met je nieuwe baan !
Van deze heb ik genoten  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Baan is afgebroken!
Varekamp
gast

Re: Baan is afgebroken!
Hoi Erik,

Was even verbaasd dat je zo'n mooie baan afgebroken heb, maar de combinatie van ruimte, erbij kunnen en je eigen gezondheid zijn belangrijk bij het samenstellen van een nieuwe baan. Ook ik heb er 3 banen over gedaan. Inmiddels heb ik er één die wel naar mijn zin is. Ook hiervoor heb ik concessies moeten doen.  ;)
Succes met het ontwerp voor de nieuwe baan en ik zal je zeker blijven volgen.

Groet Ronald  :)