Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Ls model RAM stekkerverbinding

Gestart door Alexw dinsdag 26 maart 2013, 16:57:46

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ls model RAM stekkerverbinding
Mijn LSM Raam heeft tien rondjes gereden en de stekkerpinnen gaan al kuren vertonen. Slechte motorverbinding bij geduwd rijden. Is er een erg kleine 4 polige male/female stekker op de markt die ik kan gebruiken om de bakken met elkaar te verbinden? De mechanische koppeling werkt nog wel.
Groet, Alex
Die nooit happy was met de aankoop van dit wan product.
Re: Ls model RAM stekkerverbinding
Lid sinds: 2006

Forum member sinds 2006

offline
Re: Ls model RAM stekkerverbinding
Als je koppelingen met een NEM schacht kunt plaatsen zet er dan stroomvoerende (Roco bv) koppelingen onder.
Die zijn erg goed.

grt Piet.
Re: Ls model RAM stekkerverbinding
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Ls model RAM stekkerverbinding
Zijn er geen losse koppelingen bij LSModels te krijgen??? Ik bezit hetzelfde model maar dan van RailTop. Ze komen geloof ik uit dezelfde fabriek (Modern Gala in China).

Ik hou mijn hart vast als idd de stekkerverbindingen het gaan begeven. Overigens: ik vind het een supermodel en ben er zeer tevreden over en rijdt als een ..... Heb er een ESU LS-M4 62400 met geluid ingebouwd: fantastisch!



Re: Ls model RAM stekkerverbinding
Helaas levert railtop niet aan mensen die de LSM versie gekocht hebben. Van LSM krijg je niets. Hier is de klant de dupe van de ruzie tussen de Zwitsers en de Belgen. Het zijn trouwens geen koppelingen met NEM schacht. was dat maar waar.
Re: Ls model RAM stekkerverbinding
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Ls model RAM stekkerverbinding
Hoi Alex,

Ik weet van het bestaan van het probleem tussen LSmodels, RailTop maar ook GalaModels. Men verwijt elkaar en er zijn nog steeds juridische procedures lopende.

Maar er zijn meerdere merken die problemen hebben met de chinese producent: A.C.M.E.

Heb je het bij ModernGala al geprobeerd??? Contact info ModernGala: http://www.moderngala.com/html/english/contact.htm

Je weet het maar nooit .............

Groeten

Henk