Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Wederopbouw zwitserse baan: 161129 Nieuw Topic SBB-BLS Dwergseintjes

Gestart door Has-bls zaterdag 30 maart 2013, 21:56:56

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 14-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ LED-verlichting in tunnel
Citaat van: nobody op woensdag 15 juli 2015, 14:58:56
@Gerard: Heb je toestemming van Johan (ex forumlid), de foto's te plaatsen?
Heb van johan vernomen (via PB) dat hij toestemming heeft verleend.
En Johan is weer forumlid. :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Vanavond toch maar een extra LED-je in het tunneltje geplaatst en wel in het tunneldak. Brandt nu op 8 Volt maar wordt teruggebracht naar 5 Volt. Is iets te fel. Mensjes in het tunneltje brengen wat meer leven in de brouwerij.

Voor de trapopgang naar het perron moet ik nog naar een passende trap gaan zoeken. Ik heb nu een bijzonder fraai voorbeeld. Bedankt Gerard voor je speurwerk en het plaatsen: wordt zeer gewaardeerd!  :thumbup:

Ook de verlichting aangesloten van het door Johan Langhorst (alias Brunigbahn) handgemaakte station BM. Nu komen ook de vele details beter aan bod: let eens op het interieur en de typische Zwitserse stationsklok in de "wachtkamer". Opgestapelde bagage in het halletje, mensjes. Er is veel te zien aan dit werkelijk fraaie gebouw !!!

Nogmaals: bedankt Johan!
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Hoi Henk,

Dat is fraai geworden zo dat tunneltje, de verlichting en
poppetjes maken het geheel helemaal af. :thumbup: :thumbup:.
Ik heb het station met veel plezier voor je gebouwd, en hij is je
gegund.

Grt Johan
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
 :) Ziet er erg leuk uit, de details maken het af.
Erg goed geslaagd  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dirk-Jan
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Ziet er groots uit :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Heel erg mooi Henk!
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Prachtig werk dat station. Ga je ook nog een leuning in bouwen zoals Marcel bij me opmerkte?  :)
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=52593.msg996421#msg996421
groetjes
Christian
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Schitterend Henk. :thumbup: :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Hartstikke mooi gemaakt, Henk :important: :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Hoi Henk,

Dat is mooi geworden en ook euk dat er al "mensen" op je baan lopen.

groeten Martin
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Henk,
Jij hebt behoorlijk wat werk verzet! Ik zal jou nog wat op weg helpen over de dalzijde van het station BM.
Op bijgaande foto's zie je de tunnelingang en ik maak je ook nog even attent op de verlichting van de trap naar het wachthuisje. Daar zie je ook nog een TL-armatuur  op de wand zitten.(foto 2853 eerder toegezonden gisteren)
Duidelijker is het ook nog te zien op deze foto's. Er staat geen lantaarnpaal direct bij de ingang van de voetgangersonderdoorgang.

Hopelijk heb je hier nog iets aan bij jouw verdere afbouw "dalzijde BM".
Weer een stukje verder en suk6. Wordt vast een prachtig stukje arbeidsvreugde om te laten zien!
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Ja tuurlijk Gerard heb ik hier wat aan! Wat heet: heel veel zelfs.

Die JdR heeft een heleboel mooie -detail-plaatjes waar ie een ander blij mee kan maken. Dus bij deze ook Johan bedankt ;-)

Aan de dalzijde ingang is al een LED bevestigd maar dan in het tunneldak. Aan de andere kant halverwege trapgat ook eentje gemaakt, anders wordt het net een bunker. Een LED aan de buitenkant van muur zoals op de foto te zien wordt een andere uitdaging maar dat gaat me lukken.

Citaat van: pelegrie op donderdag 16 juli 2015, 08:32:43
Ga je ook nog een leuning in bouwen zoals Marcel bij me opmerkte?  :)

Ja Christian die komt er nog trapafwaarts linkerhand. Ik ga deze zelf maken uit NS-draad. Daar moet ik even voor aan de keukentafel gaan zitten ;-) Op zolder wordt het weer rap warm nu.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Hallo Henk,
Juist het feit, dat jij maar één foto op de kop heb kunnen tikken, heb ik de stoute schoenen aan gedaan en getracht op de site van Johan te kunnen komen. De  'url' is wel te vinden, maar deze zit - denk ik - op slot. Dus stond mij maar één ding voor ogen en hem beleefd verzocht, of hij zo vriendelijk zou willen zijn voor jouw topic wat fotomateriaal toe te kunnen zenden.
Ik kende zijn topic nog van mijn beginperiode bij dit forum.
Was heel tevreden met zijn reactie. Met het sturen van een paar foto's (die rode/oranje lat is precies 1 meter lang, om als er iemand is die de maten wil gaan omrekenen, waardoor men de juiste maatgevingen kan benaderen) is hij zo bereidwillig geweest om jouw topic daarbij te kunnen ondersteunen.
Ik heb hem een bedankje gestuurd, want hij heeft aldaar, dat moet jij zeker ook nog wel weten, heel veel tijd doorgebracht. Het is en blijft jammer dat zijn topic 'uit de lucht' is. Er stonden toch nogal wat aanwijzingen in beschreven, die voor velen nuttig konden zijn.
Alles wat ik van Johan heb gekregen, is aan jou doorgezet.  Was in dit geval specifiek voor jouw topic bedoeld.
Ik heb begrepen, dat jij het bijzonder op prijs hebt gesteld. Al met al toch een heel fijn resultaat met speciale dank aan zijn bereidwillige medewerking.

Heel veel plezier met de afbouw van dit toch wel mooie station B-M.

PS
Henk, je weet dat het heden ten dage alleen nog voor goederen transport aangedaan wordt. Personentreinen kom je daar niet meer tegen, alleen om te gaan 'spotten' is het nog een interessante plek geworden. Ik vermoed dat jij dat ook al te weten bent gekomen!

IK blijf jouw topic volgen!
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Als je nog wat mist moet je het even melden.De kans is groot dat ik komende weken langs het station wandel.  ;)

Robin
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Citaat van: GWS op donderdag 16 juli 2015, 19:17:52
Henk, je weet dat het heden ten dage alleen nog voor goederen transport aangedaan wordt. Personentreinen kom je daar niet meer tegen, alleen om te gaan 'spotten' is het nog een interessante plek geworden. Ik vermoed dat jij dat ook al te weten bent gekomen!

Ja ik weet dat de Bergstrecke hoofdzakelijk voor goederenverkeer wordt gebruikt. Ik schrijf expres hoofdzakelijk omdat alleen de RE 'LÖTSCHBERGER' nog over de Bergstrecke rijdt. Al het overige verkeer gaat door de basistunnel.

En verder (ik weet dat JdR meeleest) nogmaals het wordt zeer gewaardeerd en heel veel dank voor het beschikbaar stellen van het fotomateriaal!

Citaat van: Hero op donderdag 16 juli 2015, 22:06:57
Als je nog wat mist moet je het even melden.De kans is groot dat ik komende weken langs het station wandel.  ;)

Jazeker Robin!!!! Ik ben nog op zoek naar foto's van de 'strassenunterführung' van Station BM. Het toegangsweggetje naar het stationnetje dus en NIET die van de Bundesstrasse!

Verder ben ik nog op zoek naar foto's van de - kleine- schakelpost op Bahnhof AUSSERBERG. Dat is niet direct voor mijzelf maar als voorbeeld om na te bouwen als tegenprestatie naar Johan Langhorst (alias Brunigbahn).

Maar als iemand foto's van het gezochte heeft en ter beschikking wilt stellen ..... van harte welkom!
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
De kleine schakelpost.
Het voedingsrack voor de bovenleiding dus?

Staan er twee of is ie niet zo groot van omvang.

Die toegangsweg moet wel lukken. Mits het weer het toelaat ,
Ik heb een redelijk vol programma.
Maar de rampe aan die zijde staat als opwarmertje op het programma.

Ik zal zo nog even in de collectie kijken. In Ausserberg heb ik weleens wat plaatjes geschoten.

.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Citaat van: Hero op donderdag 16 juli 2015, 23:41:55
De kleine schakelpost. Het voedingsrack voor de bovenleiding dus? Staan er twee of is ie niet zo groot van omvang.
Ik zal zo nog even in de collectie kijken. In Ausserberg heb ik weleens wat plaatjes geschoten.

Ja dat voedingsrack bedoel ik. Staat net buiten Ausserberg voorbij het oude trafohuis (dus vanaf Hohtenn dalwaarts).

Als je tijd en gelegenheid hebt: wandel eens vanaf Hohtenn naar Ausserberg via Rarnerkumme en de Bietschtalbrücke (BLS Erlebnispfad Südrampe). Als je tijd en zin genoeg over hebt, kun je nog doorlopen via Eggerberg naar Lalden en evt Brig. Dat kost je een hele dag (ca 8 uur) maar meer dan de moeite waard. Loop dit pad niet bij hitte! Of ken je die wandeling misschien al??

Re: Wederopbouw zwitserse baan: 15-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ stationsverlichting
Je schijnt daar over een bruggetje te kunnen wandelen.  >:-D

En dat leek me wel grappig om eens te doen.Ben tot Eggerberg gekomen toen waren mijn akku's leeg en heb ik de trein gepakt.
Dus laatste stukje naar Brig moet nog eens gedaan worden.
Als ik zo op het kaartje kijk loopt de wandeling van de Nordrampe door je tunneltje.

Ik zag net een foto in Google maps met een schakelstation aan het eind van het perron.
Als dat hem is dan lukt dat vast wel uit een bijna stilstaande trein.

Robin
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Hoe simpel kunnen sommige dingen zijn om te maken en in een uurtje werk. Zoals het maken van een trapleuning bij voorbeeld.

RECEPT:

Met neme van BillingBoots (:idea:) zogenaamde EYEBOLTS
Van ALBION ALLOYS een staafje NSRO060 (0.6 mm)
Een beetje aluminium- of ijzerverf
2-seconden lijm
0.6 mm boortje.

That's all folks: foto's hoeven verder geen nadere uitleg: die spreken voor zich! 

@Robin: dat pad heb ik vorig jaar nog gelopen met Paul en Monique van Hohtenn tot aan Ausserberg.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Prachtig! Nu weet ik meteen hoe ik het moet doen  ;)
Christian
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Henk,

Prachtig echt prachtig, hoe doe je het toch net echt die tunnel met de leuning.  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Hi Henk,

Alles weet tot in de perfectie, alleen die led-print vind ik wel ff te groot daar heb je vast wel een kleinere oplossing voor.

groet
Harald
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
 B) B) B) B) B)

Harald & Alex
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Henk,

Ik heb "J" eerst benaderd en hem bereid gevonden om jou maar weer jouw verlangde foto's te doen toekomen. Hieronder volgens ze in willekeurige volgorde.


























Ze staan volledig voor jouw topic "BM" ter beschikking en maak er eens iets moois van. Ik ben "Johan" erkentelijk dat hij zo vriendelijk is om deze foto's voor jouw topic te hebben uitgezocht en dat ze door jou mogen worden gebruikt als vastgelegd voorbeeld voor de opbouw van jouw te maken station BLAUSEE - MITHOLZ.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Geweldig Gerard en Johan!

Ik word er eerlijk gezegd een beetje stil van ......... Precies hetgeen wat ik zocht.

Hartelijk dank, ik heb voorlopig wat te doen :-)
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Wat een prachtige foto's van Johan. :thumbup:
Een plezier om naar te kijken. :)
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Henk,

Alle "eer" behoort aan Johan de Reuver te worden toegekend. Hij heeft tenslotte de moeite en vooral de tijd genomen, om alle bijzonderheden op te slaan in zijn internetsite.
:-) :-)
:thumbup: :thumbup:

Ik ben slechts een soort van 'bemiddelaar' geweest, die hierbij nogmaals mijn dank aan hem uitbrengt. Ons doel was - duidelijk -  om Henk verder te helpen met de bouw van zijn station "Blausee-Mitholz".
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Citaat van: Has-bls op vrijdag 17 juli 2015, 12:05:14

Ik word er eerlijk gezegd een beetje stil van ......... Precies hetgeen wat ik zocht.


Ik had van Johan al vernomen dat deze plaatjes onderweg waren.
Zodat ik rustig op vakantie kon zonder zaken te "moeten" doen. :)

Bouw ze komende tijd.
Robin
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Hallo Henk,

Het word echt wat zo, mijn naamgenoot Johan verdient ook
een pluim voor de mooie detail foto's.
Bedankt voor de hint voor de onderdelen van billing boats,
op Ausserberg is ook zo een tunneltje....
Maar na de buiten boel weer van een nieuwe lik verf te hebben
voorzien ligt nu de tuin weer te wachten.... tijd .. tijd.

Groeten Johan .
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Zie net pas de foto's van je gemaakte trapleuning dat heb je mooi gemaakt Henk mijn complimenten. :thumbup: :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Hoi Henk,

Dit is echt prachtig. Het station wordt met die vele details een genot om te zien. En dan heb ik het nog niet eens over de baan.

Groetjes

Harry
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Henk zoals je weet heb ik helaas geen Zwitserse baan, maar heb ik wel wat Zwitsers materiaal.
Een paar jaar geleden waren we op vakantie in Kandersteg. Vandaar uit diversen wandelingen gemaakt waaronder de trip waar je ook bij Blausee Mitholz komt. Dit alles is voor mij dus zeer herkenbaar.
Blijf je volgen. Sucsez  :arrow: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Hi Cees,

Jij hebt vast wel foto's van dat uitstapje.

groet
Harald
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Henk

Zo ik ben weer helemaal bij met het lezen van je topic.
Heb daar in Italië niet veel tijd voor gehad.
Weer bijzonder verrast door je vorderingen,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ziet er weer zeer toppie uit,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Dat maakt niet uit Jørg, daar heb je tenslotte vakantie voor. Ook als je op rust bent, kun je er wel eens aan toe zijn  :P

Genoten van Sicilië?
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Henk

Een prachtige reis gehad boordevol cultuur, goed georganiseerd, goede gids en plaatselijke buschauffeur, prachtige natuur, lekker eten, uitstekende wijn en bier in flessen van 66 cl net genoeg om je dorst te lessen, >:-D.
Leuke groep van 38 personen waarvan we er al 14 kenden van de reis in de Algarve vorig jaar, dus gegarandeerd plezier.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
 :offtopic:
Italie kan schitterend zijn he Jørg
:P
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
 :offtopic:

Idd Paul, maar wel heel warm,  :oops: :oops: :oops: :oops:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Zo ik heb vernomen hebben jullie voldoende afkoeling gehad: de één door een duik in het meer of zwembad en de ander kreeg net voldoende koelvloeistof naar binnen.  >:-D >:-D >:-D

Als jullie maar naar de zin hebben gehad!
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Vandaag viert "B-M" een klein feestje / plezier in de 'Biesbosch'.
B) B)
:-) :-)
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Henk,

Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Henk

Van harte gefeliciteerd met je jaardag, geniet er maar van en laat je maar eens verwennen vandaag en nog vele gezonde jaren.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Henk gefeliciteerd met je verjaardag . Geniet van het dagje uit :) :)
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Henk gefeliciteerd met je verjaardag.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Henk,

Gelukkige verjaardag gewenst, maak er een fijne dag van en genieten vooral genieten.



Groeten

Peter
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Van harte gefeliciteerd Henk. :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Wen er maar aan. :-) :-)



Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Tussen de verbouwingswerken door (thuis), toch geregeld eens op het Forum kijken. Prachtig werk Henk en ook bij deze wens ik je een gelukkige verjaardag. Maak er een fijne dag van.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Gefeliciteerd, leeftijdsgenoot.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 17-07-2015 BLAUSEE-MITHOLZ Trapleuning aangebracht
Hi Henk,

Ook van mij een Gefeliciteerd voor je verjaardag.
Maak er een leuke dag van.

groet
Harald