Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Wederopbouw zwitserse baan: 161129 Nieuw Topic SBB-BLS Dwergseintjes

Gestart door Has-bls zaterdag 30 maart 2013, 21:56:56

0 leden en 5 gasten bekijken dit board.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 20-06-2015 Tussenperronnetje Blausee-Mitholz
Hallo Henk

Het schiet al weer lekker op met je perrons. Nu nog mijn
verrasing er tegen aan en het is echt een plaatje.


Groeten en tot snel.

Johan
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 20-06-2015 Tussenperronnetje Blausee-Mitholz
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 20-06-2015 Tussenperronnetje Blausee-Mitholz
Citaat van: brunigbahn op zaterdag 20 juni 2015, 23:08:54
..... Nu nog mijn verassing er tegen aan en het is echt een plaatje (????????????  >:-D >:-D)) .

Hou het maar gezellig Johan, al dat stof geeft zo'n bende   :D :D :D :D

Tot gauw; ben reuze benieuwd!!!
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 20-06-2015 Tussenperronnetje Blausee-Mitholz
Hey Henk,

Ziet er goed uit, je begint aardig op "stoom" te komen.

Groet Herman.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 20-06-2015 Tussenperronnetje Blausee-Mitholz
Hallo Henk,

Goed bezig. Ziet er gelijk heel anders uit met een perron bij het station. :thumbup:
Is nog wel heel erg klinisch schoon zo. Ik neem aan dat je dit tzt nog wel gaat verven/verouderen.

Ook ben ik erg nieuwsgierig of, en zo ja, hoe je de aanhechting gaat maken van het station aan je perron.
Ik heb hier een vergelijkbare situatie met bahnhof Oberried en ik heb er aan zitten te denken om het "plastic" perron ook aan te smeren met gips oid om het één geheel te maken. Zoals je kunt zien op je foto's van reactie #1214 loopt het asfalt gewoon tot aan het stationsgebouw.
Gr. Joachim
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 20-06-2015 Tussenperronnetje Blausee-Mitholz
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 20-06-2015 Tussenperronnetje Blausee-Mitholz
Citaat van: Has-bls op zaterdag 20 juni 2015, 08:24:25
Perronranden zijn van AUHAGEN #41201, 7 mm hoog.


Klein vraagje in verband met de hoogte:

Ligt de perronrand op de kurk of ernaast?
Want als er geen kurk onder perron en rand ligt, dan ben ik benieuwd of
je het kurk zelf  4 mm of 5 mm dik is.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 20-06-2015 Tussenperronnetje Blausee-Mitholz
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 20-06-2015 Tussenperronnetje Blausee-Mitholz
Citaat van: Jan22 op zondag 21 juni 2015, 16:33:31
Klein vraagje in verband met de hoogte: Ligt de perronrand op de kurk of ernaast?

Jan: de perronrand van 7mm ligt op een kurklaag van 4 mm dikte. De rand van 13 mm (buitenzijde) staat bloot op de plaat, maar dat wordt gewijzigd. Ook hier komt 7 mm perronrand rustend op een kurklaagje van 4 mm. Die 2 mm maakt net uit of de wagons de rand raken of net niet.  De revisie is inmiddels in gang gezet.

Citaat van: jj_marklin op zondag 21 juni 2015, 15:29:15
Ik neem aan dat je dit tzt nog wel gaat verven/verouderen.

Joachim:  t.z.t. komt Oosterom mij helpen met airbrushen. Misschien ga ik het zelf proberen met een zachte kwast: de railstaven moeten ook geroest worden.

Citaat van: jj_marklin op zondag 21 juni 2015, 15:29:15
Ook ben ik erg nieuwsgierig of, en zo ja, hoe je de aanhechting gaat maken van het station aan je perron.

In de oude bouwsituatie had ik de bodem van dit KIBRI gebouwtje al 'opgenomen' in het asfalt. Dat gaat in de nieuwe situatie idem.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Weer een paar kleine stapjes verder: de portalen langs perron anders gepositioneerd, de hoge rand van het perron dalzijde vervangen door 7mm met een onderlaag van 4 mm kurk en rekening gehouden met de verlaagde doorsteken van de perronnetjes.

Verder de eerste voorseinen hangend bevestigd aan het portaal: in tegenstelling wat de foto zou vermoeden zijn de LEDjes nog niet aangesloten. Het is het flitslicht wat weerkaatst in de lensjes van de LEDjes.

De eerste bedradingen zijn nu aangebracht: ook de bezetmelderdraad. 

Vrijdag komt er versterking van Brunigbahn: eens kijken welke verrassingen hij meeneemt voor de modelbaan!
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Henk

Das weer een meesterwerkje met die portalen, vooral die met de seinen er aan. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Dank Jørg, het meest lastige komt nog: de lakdraadjes solderen en leiden door buisjes langs de masten. Met de voorseinen lukt het: straks met een dubbele uitvoering (hoofd- +voorsein hangend) wordt het nog lastiger. Maar het gaat lukken.

Zoals dit voorbeeld: KLIKKIE DOEN

Of deze: KLIKKIE DOEN
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Henk,

mooie kunstwerkjes.

Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Henk

Ja dat gaat pas priegelwerk worden, hopelijk heb je een vaste hand, bestaat er zoiets al lakdraad in verschillende kleuren of dien je ze een voor een aan te sluiten?
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Ik bedien je op je wenken Jørg:

Kijk eens HIER
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Henk

Hartelijk dank, ben zelf nog niet op de hoogte van dat soort draad, ga me er eens in verdiepen, wie weet dat het in de toekomst nog van pas gaat komen.
Ik wist van het bestaan van deze draad maar nog geen aandacht aan geschonken.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Jørg, als je volgende week toch in Houten bent: bij MINIATUURA verkopen ze deze klosjes!
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Ziet er fraai uit Henk.  :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Het wordt echt wat Henk dat Blaussee Mitholz gebeuren, mooi hoor ziet er goed uit. :thumbup:

Groet Herman.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Henk

Dank voor de tip, ga er zeker eens passeren als ik de tijd heb want het wordt een drukke Houten, wagonnetjes afhalen en dan nog de M&G en een ontmoeting met GWS en bij HIP passeren om dag te zeggen, dus een drukke agenda en ook nog wat rails aankopen om mijn pendelspoor verder te kunnen afwerken.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Henk,

Wat een meesterwerk, maar dan heb je wel iets heel mooi en knap op je baan.


Groeten

Peter
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 23-06-2015 Eerste kleine impressie Blausee-Mitholz
Dag Henk.
Bijzonder fraai om te zien en ook erg mooi gemaakt! :thumbup:
Erg veel werk om dit zelf te maken en alles te solderen maar het resultaat is geweldig!

Veel plezier en succes met de verdere bouw van Blausee-Mitholz.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Dank jullie wel mannen.

AlbertJan: het is inderdaad veel werk om te solderen. Maar kan je zeggen dat zoiets veel voldoening geeft! En ...... er zit geen tijdsdruk op gelukkig.

Ik had vorig jaar mijn zinnen al op deze lok gezet: de BR 187 RAILPOOL, ingezet bij de BLS. De eerste oplaag van PIKO was al uitverkocht: de tweede inmiddels af fabriek ook al uitverkocht. MSL had nog voorraad dus gauw gestrikt! Of er een derde oplaag komt, kon PIKO nu nog niet zeggen. Er is vraag genoeg blijkbaar .................

Het is een mooie lok, rijkelijke gedetailleerd. Rijdt netjes. Alleen de ratelsleper: die zal worden verruild voor een ROCO fluistersleper en UHLENBROCK decoder wordt uitgewisseld voor een ESU LoPi V4 of een Loksound V4.

Foto's zeggen verder genoeg:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Wauw mooi Henk😃
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Prachtige lok is ook in mijn bezit. :thumbup:

Het ratelen wordt voornamelijk veroorzaakt door de voor en achterzijde van de sleper,
Met 2 fijne PTT tangetjes deze iets omhoog gebogen en nu "ratelloos" :D

Zijn de sluitlichten in de 2e versie nog steeds niet wisselend met de rijrichting? :( maar moet je deze met F1 en F2 apart schakelen)

Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Mooie loc Henk,

Alleen jammer van die Uhlenbrock decoder, die geen functiemapping toestaat mbt de lichtwissel voor en achter. E.e.a staat al ergens in een topic hier op dit forum.

Edit: tekst aangepast.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Hoi Henk, zo ik ben weer bij met kijken/lezen. Het schiet lekker op.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Citaat van: brund55 op donderdag 25 juni 2015, 10:14:53
Mooie loc Henk,

Alleen jammer van die Uhlenbrock decoder, die geen functimappiong toestaat mbt de lichtwissel voor en achter. E..e.a staat al ergens in een topic hier op dit forum.

Hier dus:    http://forum.3rail.nl/index.php?topic=54094.msg942705#msg942705
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Henk
Prachtige loc, past volledig in het plaatje met mooie station, veel plezier ermee.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Henk,

Net wat Jørg zegt de lok is mooi! Goed dat deze niet uit Italië komt; hoewel ...... ik zie toch wat 'moeren' naast de rails liggen met ringen, dus zal er toch onderzoek gedaan moeten gaan worden!  8) >:-D

Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Henk

Prachtige lok heb je daar laten zien tijdens je bezoek, mooi gedetailleerd.
Nog een vraagje die perronrand in post 1270 de eerste foto is dat een flexibele rand en van welke fabrikant?
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Henk.

Een hele mooie aanwinst  :thumbup:

Harald & Alex
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Citaat van: Jajekra op donderdag 25 juni 2015, 09:39:00
Met 2 fijne PTT tangetjes deze iets omhoog gebogen en nu "ratelloos" :D
Zijn de sluitlichten in de 2e versie nog steeds niet wisselend met de rijrichting? :( maar moet je deze met F1 en F2 apart schakelen)

Jaap, ga ik verhelpen. Bedankt voor de tip. Lichtwisseling is nog steeds met F1 en F2 te schakelen. Hoe je zoiets verzint :thumbdown:

Citaat van: Jajekra op donderdag 25 juni 2015, 11:11:51
Alleen jammer van die Uhlenbrock decoder, die geen functiemappiong toestaat mbt de lichtwissel voor en achter. E.e.a staat al ergens in een topic hier op dit forum. Hier dus:    http://forum.3rail.nl/index.php?topic=54094.msg942705#msg942705

Dick / Jaap: Bedankt voor het meedenken. Had topic reeds gelezen en al bewust bewaard voor de ombouw van deze lok. Ik heb zo wie zo al niet veel op met Uhlenbrock .......
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Lid sinds: 2008

Als je gezond bent ben je rijk

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Zeer mooie aanwinst Henk, past wel in jouw collectie en zeker op "Blausee". Veel plezier er mee.

Groet Herman.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Hi Henk,

Mooie aanwinst in Blausee. Zoals je weet heb ik de Piko lok hier ook. Is inderdaad een mooie lok, maar ook bij mij ratelde de sleper dat het een lieve lust was. Ik heb deze eerst vervangen door een Roco-fluistersleper, maar deze wipte de lok er op een aantal wissels telkens uit. Nu heb ik er een Marklin-sleper onder zitten en gaat het goed en is deze een stuk stiller. Goed beschouwd natuurlijk belachelijk dat we allemaal toestanden moeten uithalen met een splinternieuwe lok... Ook ik heb de decoders verwisselt. Zit nu een Lopi4 in.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Henk,

Knappe aanwinst heb je daar, ook je baan word telkens mooier en mooier.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Vandaag Brunigbahn op bezoek gehad. Bedoeling was om op zolder aan de baan te gaan werken maar de temperatuur was niet te harden. Dus maar andere dingen gedaan.

Johan verraste mij met zijn zelfgebouwd stationnetje Blausee-Mitholz. Een schitterend mooi en gedetailleerd gebouwtje. Er is ook rekening gehouden met de trapafgang onder het afdak van spoor 3 naar spoor 1 (buitenste spoor). De PECO trappen (#LK-7) passen er precies in.

Ondanks dat het KIBIRI gebouw ook bijzonder mooi uitziet vallen de verschillen toch meteen op.

Johan: hartstikke bedankt voor je mooie geste en je ziet: zij heeft een welverdiende plek. En zoals afgesproken: 'I owe you'! ;-)



Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Hoi Henk,

Mooie loc Henk en word hij nog eens uitgeleverd dan ga ik er toch over nadenken. Het station welke Johan gebouwd heeft is inderdaad bijzonder fraai echt een aanwinst op je baan.

groeten Martin.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Henk

Een klein vraagje, de perronrand op foto 1 in post 1270 is dat een flexibele rand en van welk merk?
Ik had de vraag reeds in een vorige post gesteld maar je hebt er misschien niet op gelet, geen erg hoor.

Groet Jørg.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Citaat van: Jørg op vrijdag 26 juni 2015, 21:49:36

Een klein vraagje, de perronrand op foto 1 in post 1270 is dat een flexibele rand en van welk merk?
Ik had de vraag reeds in een vorige post gesteld maar je hebt er misschien niet op gelet, geen erg hoor.

Ik heb er inderdaad overheen gelezen, excuus. Je bedoelt waarschijnlijk post #1269?
De gebruikte perronrand is flexibel en laat zich zeer makkelijk meebuigen in de bogen. Het is van Auhagen #41201 (7 mm).
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Henk

Dank voor het berichtje ik ga namelijk deze waarschijnlijk ook aanschaffen omdat mijn station in een bocht ligt.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Citaat van: oosterom op vrijdag 26 juni 2015, 21:48:43
Mooie loc Henk en word hij nog eens uitgeleverd dan ga ik er toch over nadenken.

Thx Martin: als je hem echt wilt hebben dan zou ik de loc maar aanschaffen nu ie nog (beperkt) verkrijgbaar is. Het is nog erg onzeker of er een derde oplage komt. En als die komt: dan zal de AC-versie wederom rap zijn uitverkocht. Er schijn erg veel interesse te zijn aan dit model.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Citaat van: Jørg op vrijdag 26 juni 2015, 22:00:20
Dank voor het berichtje ik ga namelijk deze waarschijnlijk ook aanschaffen omdat mijn station in een bocht ligt.

Sla je slag in Houten: daar worden ze ook aangeboden.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Dat station is om te stelen😛 felicitaties aan de maker :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Henk ik noteer het op de harde schijf daarboven, eerst baan verder afwerken en solderen dan kunnen jullie komen rijden, dan pas begin ik aan de scenery.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Citaat van: Has-bls op vrijdag 26 juni 2015, 21:43:00
Johan verraste mij met zijn zelfgebouwd stationnetje Blausee-Mitholz. Een schitterend mooi en gedetailleerd gebouwtje.
Wow, wat een mooi stationnetje. Ik heb zelf het Kibri monster, en de verschillen zijn enorm.
Brunigbahn heeft daar duidelijk kaas van gegeven. Ik heb natuurlijk ook de foto's gezien van het stationnetje van Johan de Reuver; alleen al de houten bovenbouw vervangen maakt veel uit voor de uitstraling.
Maar dit is echt af!
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 25-06-2015 Een nieuwe lok rijdt binnen
Citaat van: jj_marklin op vrijdag 26 juni 2015, 20:36:03
Hi Henk,

Mooie aanwinst in Blausee. Zoals je weet heb ik de Piko lok hier ook. Is inderdaad een mooie lok, maar ook bij mij ratelde de sleper dat het een lieve lust was. Ik heb deze eerst vervangen door een Roco-fluistersleper, maar deze wipte de lok er op een aantal wissels telkens uit. Nu heb ik er een Marklin-sleper onder zitten en gaat het goed en is deze een stuk stiller. Goed beschouwd natuurlijk belachelijk dat we allemaal toestanden moeten uithalen met een splinternieuwe lok... Ook ik heb de decoders verwisselt. Zit nu een Lopi4 in.


:offtopic:

Soory Henk dat ik even je draadje misbruik. :?

Joachim,

Ik lees dat je in de lok een lopi 4 hebt geplaatst.
Is dat voor een "digobeet" ook te doen :help:
Is dat inprikken en "wegwezen" :D
Of moet je nog aan functie mapping of zo doen.

Bij voorbaat dank voor je antwoord.

Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Jaap,

Hoewel ik de 2-rail versie heb, is het verder hetzelfde.
Inprikken en dan functie mapping instellen. Het hoe staat in het draadje over de loc. De link die Henk eerder gaf.

En terug on-topic: Henk, gefeliciteerd met het mooie station en reuze complimenten aan de maker  :thumbup:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Henk.

Een mooi voorbeeld dat eigenbouw toch dat stukje extra heeft wat je met een bouwpakket niet kan halen.

Harald & Alex
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Mooi lokkie. Had ACME hem ook niet aangekondigd?

Gr Arnout.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 20-06-2015 Tussenperronnetje Blausee-Mitholz
Citaat van: Has-bls op zaterdag 20 juni 2015, 08:24:25
...
Randen opgevuld met BUSCH modelleerpoeder en ingestrooid met NOCH 95675  Schotter, fijn, grijze mix en verder aangedrukt met een blokje hout.
...
Hoi Henk,

Ik had even gekeken op de website van Noch, maar kan de schotter niet vinden.
Typfoutje gemaakt of wellicht niet meer in assortiment?
Wilde ff kijken of die schotter ook wat voor mij zou zijn.

Groeten,
Ton.
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Dag Ton,

Het werd voor mij ook even lastig zoeken. Het artikel is alleen nog (ja goed gelezen!  >:-D) bij Woodlands te koop onder nummer B1393. Website: http://woodlandscenics.woodlandscenics.com/show/Item/BAL-GB/page/1

Mogelijk kun je dit op Houten zeker aantreffen! Foto voor de duidelijkheid:
Re: Wederopbouw zwitserse baan: 26-06-2015 Een nieuwe STATION !!
Bedankt, Henk.
Staat genoteerd nu.

Groeten,
Ton.