Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

vraagje herintreder

Gestart door Alex 0850 zondag 10 maart 2013, 15:53:04

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
vraagje herintreder
Lid sinds: 2013

offline
vraagje herintreder
Hallo forumleden
Ik zit met een paar vraagjes misschien kan iemand mijn helpen ?
Heb dus besloten van m naar c rails over te stappen leuk start setje aangeschaft maar nu wil ik wat verder
bij dat setje zit een soort joystick waar je vier locs mee kan bedienen maar in de toekomst wil je meer
wat kan ik het beste aanschaffen daarvoor ?
Heb zelf het idee om voorlopig alles via schakelpaneel te bedienen om dat ik geen benul heb van het digitalen gedoe
Heb nu al twee dagen een tekening zitten bekijken hoe je een sein aansluit maar ben er uitgekomen  :D
Misschien is er iemand in de buurt die me een beetje wegwijs kan maken in die wereld

Groetjes Alex
Re: vraagje herintreder
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re: vraagje herintreder
Hallo Alex,

Ik weet niet uit welke buurt jij komt, maar bij Hobby in Praktijk in Werkendam kunnen we je op weg helpen.

Iedere vrijdag en zaterdag tussen 09.00 en 17.00 uur zijn we daar aanwezig.

Het adres is Velsenstraat 10C  4251 LJ  Werkendam.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: vraagje herintreder
Lid sinds: 2010

offline
Re: vraagje herintreder
Een stapje verder is een MSII. Daar kan je meerdere treinen mee besturen en eventueel ook wissels en seinen. Dus dat zou een logische keuze zijn. En neem inderdaad eens een kijkje bij HIP.

Groeten Ronald.
Re: vraagje herintreder
Mr. Marklin
gast

Re: vraagje herintreder
Hoi Alex,

Van Capelle naar Werkendam is hooguit een 35 minuten rijden. Daar weet men van de hoed en de rand.

Mvg
Arie
Re: vraagje herintreder
Lid sinds: 2013

offline
Re: vraagje herintreder
Goedemiddag

Allemaal bedankt voor het antwoord
En ga zeker binnekort kijken in werkendam

Gr Alex