Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Groene is defect!

Gestart door Bassie zaterdag 09 maart 2013, 20:00:08

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Groene is defect!
Er is nog geen topic wat de nieuwe Krokodil van M* behandelt, dus daarom dit topic. Hier is de set met twee krokodillen net binnen, en heeft een stukje gereden over de baan.



Wat na het uitpakken direct opvalt is de hoge mate van detaillering, zo zien de luikjes er een stuk scherper uit dan bij voorgaande krokodillen, en ook is de rail/handvat rondom de neus van de krokodil los aangezet ipv meegegoten. Het dak is super gedetailleerd, en de roosters die onder de hoeken van de pantografen zitten zijn erg fijn en ook nog eens van metaal. Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gezien bij M*.

Deze Ce 6/8 II is nog nooit door M* uitgebracht in HO, wel is de Ce 6/8 III al tientallen jaren en in diverse varianten door M* uitgebracht. Ik denk dat vrijwel iedereen een van de varianten van dit model wel kent.

De nieuwe Ce 6/8 II is inderdaad iets anders dan de Ce 6/8 III, niet alleen de aandrijving, maar ook de neuzen zijn smaller, overeenkomstig de werkelijkheid. Ook zijn de 'deksels' op de neuzen mooi opgelegd, en niet meegegoten.

De aandrijving is erg stil, veel heeft de lok op mijn baan nog niet gereden, dus ik moet nog even kijken hoe de nieuwe (El Cheapo?) sleper zich gedraagt. De aandrijving bestaat uit twee elektromotoren, één in elke neus. Wel heb ik gezien dat wanneer een draaistel meer weerstand ondervindt, het andere draaistel meer toeren gaat maken. Ofwel, de twee motoren hangen gewoon parallel aan de decoder.

Het geluid. (En dan bedoel ik niet de Quiz die Q-Music af en toe ten gehore brengt)
Het volume staat erg hard, en het geluid is out-of-the-box veel en veel te hard. Even naar de juiste CV-waarden kijken en straks aanpassen, dat is echt nodig. Nu is er bijna niet van te genieten, het doet bijna pijn aan de oren van luidheid en schelheid.
Het rijgeluid is niet echt fantastisch, en komt niet overeen met het origineel, het is vooral veel ruis, terwijl de elektromotoren, en ook het klakken van de drijfstangen schitteren door afwezigheid. Dat is wel jammer. De andere geluiden zijn wel realistisch, zoals een langzaam lopende compressor, maar de algehele indruk van het geluid is gewoon matig. Toch jammer dat men er niet in slaagt om hoogwaardig en realistisch geluid in die loks te stoppen. Ik hoop dat deze decoder naderhand nog van een nieuwe geluid is te voorzien, want een beter geluid verdient deze lok wel.

Ik ga nog wat meer naar de lok kijken, er mee rijden, en waarschijnlijk ook wel even openschroeven. Nieuwe bevindingen zal ik hier melden. Ook ben ik benieuwd wat anderen van de nieuwe krokodil van M* vinden.



Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Fijn dat je een bespreking maakt van deze set. :thumbup:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het innerlijk van deze locs. Zie je misschien kans om daar een foto van te maken?

Groet, Marc
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Bij de buren waren ze er niet zo tevreden over.

http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,51246.msg821953.html#msg821953

Groeten Sander
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Hallo Bassie,

beide loks op de baan gehad, beide loks hebben problemen met de sleper. Ze vallen, bij langzaam rijden= kruipen, regelmatig stil op de rails; dit kan alleen maar de sleper zijn. Andere modellen met de oude sleper hebben dit probleem niet. Rails zijn ontvet en de slepers onder de krok. ook. Kortom dit is een zware tegenvaller op de toch wel geslaagde modellen; die zien er gelikt uit. Maar ze moeten ook nog wel kunnen rijden.
Ik merk dat M de laatste tijd deze sleper op meerdere modellen heeft toegepast, ik zal deze modellen ook eens grondiger testen.
In een ander draadje heb ik een vraag gesteld over de bediening van de 39233; deze lok heeft gelukkig de oude sleper meegekregen en kan dus overal kruipend overheen zonder stil te vallen. Het kan dus wel. Ik vraag mij dan ook af waar M mee bezig is om juist onder de twee Kroks die slechte sleper te plaatsen.

Groet Nico
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Citaat van: modeltreinverzamelaar op zondag 10 maart 2013, 11:39:05
Ik vraag mij dan ook af waar M mee bezig is om juist onder de twee Kroks die slechte sleper te plaatsen.

Dat doen ze omdat Märklin het zelf ziet als "fluistersleper". Maar tevredenstellend is de nieuwe sleper in geen geval. Is hij makkelijk te vervangen door een traditionele sleper?


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Hoi Maikel,
volgens mij is de nieuwe sleper een "klik" sleeper; ik zie geen schoefje waarmee je hem vastzet. Kortom uitwisselen zal dan wel een probleem zijn, tenzij de oude sleper in een nieuw "klikjasje" gestoken is, maar dat weet ik niet. Wellicht zijn er forumleden die hier het naadje van de kous weten. Je komt het onderwerp sleper erg veel tegen in het forum, dus kennelijk is er wel iets aan de hand.

Groet Nico
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
De "nieuwe" sleper een beetje hol buigen doet wonderen,
met hol bedoel ik dat hij zeg maar met twee punten de puko's raakt..
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Lid sinds: 2010

A picture says thousand words.

offline
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Heb mijn nieuwe Kroko's maar kortstondig uitgetest op een recht stuk en alles verloopt prima ook het kruipen. Misschien hadden ze beter een tweede sleper gemonteerd onder het andere geleed onderstel, er was zeker plaats genoeg. Mij bevallen de locs prima. Mvg. Jean.
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Citaat van: Wim op maandag 11 maart 2013, 10:52:17
De "nieuwe" sleper een beetje hol buigen doet wonderen,
met hol bedoel ik dat hij zeg maar met twee punten de puko's raakt..
Hoi Wim,

Met zo'n dergelijke actie,zal de sleper juist wel blijven haken lijkt me,want die sleper greep in de wisseltong (bij de buren).

Dan lijkt me een naar beneden gebogen sleper,juist onverstandig in deze,dus zou ik eerder aanraden die iets bol te buigen.
Zodat de punten ervan,niet meer je wisseltongen grijpen.

M.v.g.

Hans V200.0
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Beste forumleden,
Is iemand bekend met de nieuwe fluistersleeper? Mijn vraag zou dan zijn heeft het zin om de sleeper om te draaien, dus wat nu de voorkant is wordt dan de achterkant. Op het forum kwam ik deze suggestie tegen, maar voordat ik iets ga slopen (of "klikken") wil ik wel eerst zeker weten dat de sleper ook omgekeerd aan de lok "geklikt" kan worden. En is het inderdaad "klikken" of kunnen er pennetjes afbreken? Ik ben daar wat huiverig voor. Een schroefje is duidelijk, een "klik" niet. Wie geeft uitsluitsel?

groet Nico
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Ik doe voorlopig helemaal niets met de sleper. Ik heb de locs eerst in duotractie wat rondjes over de baan laten lopen, en nu is het een stuk beter, eigenlijk stoppen ze niet meer. Dus ik zie het nog even aan.
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Hoi Nico,

Er zijn ook andere klikslepers,die je onder andere modellen vind,alleen kan het zomaar zijn,dat het constructief niet past.
Ook kan je de sleper waarschijnlijk niet omdraaien,vanwege dat contactpunt waar je decoder op aangesloten zit,kan je niet veranderen van positie.
Die heeft namelijk een vaste plaats in je frame.

Het kan alleen als de sleper zo geconstrueerd is,dat je in beide gevallen met dat contactpunt verbonden bent,en dat je klikconstructie dat leuk vind.

Als het goed is,staat er in de beschrijving,hoe je de sleper moet vervangen als dat nodig is.
Vaak staat daarin beschreven,waar je met een schroevendraaier moet wrikken,om de klik verbinding te lossen.

Maar is de voorkant van de sleper,dan zo anders dan de achterkant?
Wellicht kan je een foto plaatsen ervan?

M.v.g.

Hans V200.0




Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
In plaats van de sleper om te draaien, kan je natuurlijk ook de lok omdraaien......
Of zie ik niets over het hoofd ?
Is de sleper dan niet symmetrisch aan beide zijden  ?
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Volgens mij rotzooien ze maar wat aan daar in Goppingen :thumbdown:, lijkt wel of ze van overgebleven spullen wat in elkaar frotselen en dan op de markt gooien :thumbdown:

Kunnen ze makkelijk doen natuurlijk, hun marktpositie is tenslotte heel sterk 8o NOT ;)

Mvg Gert
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Hoi Hans,

hieronder vindt je de foto van de sleper van de groen krok.

Hoi mat-60,
beide zaken heb ik gedaan, de lok omgedraaid op de rails en opnieuw testen en de lok achteruit laten rijden. Gaf geen verbetering; bij kruipen nog steeds stoppen.

Hoi Gert,
Ze rotzooien niet in Göppingen, maar kennelijk zijn er wat kleine toleranties verschillen die je net de das om doen. Er staan toch ook positieve meldingen in dit draadje. Maar let op: ik weet nog niet wat het is. Ik ben nog niet in het stadium van Oh  jah...

Hoi Bassie,
ik ga dit ook maar eens proberen: de lok eens flink over de baan laten raggen; wellicht geeft dan soulaas.

Heren bedankt voor jullie inbreng; vanavond laat gaat het raggen beginnen.

Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Citaat van: Bassie op zaterdag 09 maart 2013, 20:00:08

..........Wat na het uitpakken direct opvalt is de hoge mate van detaillering, zo zien de luikjes er een stuk scherper uit dan bij voorgaande krokodillen, en ook is de rail/handvat rondom de neus van de krokodil los aangezet ipv meegegoten.........

Leuk te lezen dat deze kroko nu de details heeft welke de Roco krokodil ruim 20 (!) jaren geleden al had. Handrails los aangezet, aandrijfing op beide delen ( bij Roco echt via de blindwielen en koppelstangen zoals 1:1 ) losse luiken op beide neuzen en zeeer geruisloos.
Wat is eigenlijk nu de prijs voor deze M***** dubbelset krokos ?
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Hoi Bassie,

Dacht er in Houten iets van ?899,- erop te hebben gezien staan,maar je kan ze ook los kopen want 1 verpakking mistte al de bruine variant.

Toch moest die voor ?399,- nog van eigenaar verwisselen,en of de prijs onderhandelbaar was......laat ik even op het midden. ;)

M.v.g.

Hans V200.0
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
@Nico

excuses dat ik negatief overkom, maar laten we eerlijk zijn !, ? 400.-- per loc, en dan een sleper er onder zetten, waarvan een KIND al kan zien dat die koperen uitsteeksels ergens achter blijven gaan hangen :roll:

Mvg Gert
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
hallo Gert,

haakten ze maar, dan maakten ze tenminste contact. Maar bij het kruipen verliest de sleeper het contact met de middenrail.

Ik heb de loks laten raggen. Nou dat willen ze wel. Natuurlijk merk je er niets als er even geen contact is met de middenrail. Daarna de loks weer laten kruipen. Een kruipt wel zonder de stoppen; de andere stopt enkele keren.
Het heeft dus wel zin gehad om de loks over de baan te jagen. Maar wat het nou precies is, ben ik nog niet achter; moet ik het op de baan zoeken of bij de sleper. Kip-ei probleem?

Groet Nico
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
@Nico

als je andere locs geen problemen hebben met kruipen, dan weet je toch genoeg !.

Mvg Gert
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Probeer eens de sleper recht of iets hol te buigen.
Op je foto zie je duidelijk dat alleen het middelste deel contact maakt.
Vooral op het deel van de sleper rechts op de foto zie je geen aftekening van contact.
Succes verder blijven toch mooie modellen.
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
zie reactie#6...

staat duidelijk te bol
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Die nieuwe sleper staat standaard bol.
De oude vlakke sleper maakt meestal contact met minimaal twee puko's, de bolle ook.
De bolle sleper kan maximaal twee puko's raken, maar de vlakke kan er meer raken, als de toppen van de puko's op één lijn liggen.
Ik heb één lok met zo'n bolle sleper en heb nog geen problemen ondervonden.
Hij is wel stiller dan de vlakke sleper.
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Citeeren waarschijnlijk ook wel even openschroeven.

Daar ben ik wel benieuwd naar, ik vind 't altijd razend interessant om te zien hoe dit soort apparaten er van binnen uitzien!
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Toch maar even wat foto's gemaakt. Ze laten goed zien hoe super gedetailleerd de lok is uitgevoerd. In vergelijking met de 'vorige' krokodil (Ce 6/8 III) is de mate waarin details zichtbaar zijn in het metalen gietwerk overduidelijk toegenomen.
Ook de losse kunststof deksels maken het model heel erg realistisch.
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
deel twee
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
deel drie
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Nog wat foto's samen met een Ce 6/8 III groen 39560. Verschil is goed te zien!
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Nog wel een opmerking over de deksels die losgenomen moeten worden om of de ombouw aan de voor en/of achterkant er af te halen of de smeerput te bereiken. De deksels zijn erg fijn en je moet ze loswippen. Doe dat niet op een hoek, maar gewoon op de zijkant, dat kan met de nagel. Wel aan beide zijkanten tegelijk lichten, dan gaat het makkelijker.

Wel denk ik dat dit geen lok wordt om (extreem) veel over de baan te laten rijden. Het interne smeerpunt waar vet in moet, moet op de 20 uur gesmeerd worden volgens de handleiding. Je kan daarvoor het kleine dekseltje afnemen vlak bij de pantograaf, maar dat is een heel klein dekseltje waar je niet makkelijk bij kan. Ik benieuwd of iemand hier een makkelijk hulpstuk voor weet. Een metalen schroevendraaier is een NoGo, want dat gaat onherroepelijk krassen. Weet iemand iets van een kunststof spatel die hiervoor te gebruiken is?
Alternatief is het grote deksel lichten, schroef verwijderen en front lichten. Dan kan je er heel makkelijk bij.

Laatste opmerking die ik nog wil maken is dat het model er van binnen ook prachtig uitziet. Het is heel netjes in elkaar gezet.
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Bij de "oude" C90 decoders kreeg je zo'n kunststof stickje om de adressen te kunnen veranderen. Misschien is dat wat?
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Mooie foto's Bassie! Leuk om te zien hoe de nieuwe Krokodil er van binnenuit ziet. :thumbup:

Groet, Marc

Ps. Die twee E 10's en 1020 achter je bruine Krok op de eerste foto mogen er ook zijn!
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
In de electroshop kun je ook plastic schroevendraaiers krijgen, zg. potidraaiers.
In het zichtbare remhuis kun je trouwens cristal-clear doen om vensters te maken, dat maakt het net af  :D
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Bedankt voor 't verslag en de duidelijke foto's.
Zo te zien zijn de loc's van de dezelfde "goedkope" motoren voorzien als m'n BR 94.
De tijd zal leren hoe ze zich houden.
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillen; Hoe bevalt die?
Citaat van: v200marklin op woensdag 13 maart 2013, 14:05:40
@Nico

als je andere locs geen problemen hebben met kruipen, dan weet je toch genoeg !.

Mvg Gert
Hoeft niet altijd waar te zijn.
Heb het zelf ondervonden.
Meeste locs reden op een bepaald stukje rail probleemloos en enkele stopten er wel even.
Bleek toch aan de rail te liggen... puko's schoongemaakt.

Groeten,
Ton.
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Citaat van: Bassie op donderdag 14 maart 2013, 00:50:25
.......Wel denk ik dat dit geen lok wordt om (extreem) veel over de baan te laten rijden........

Mooie fotoserie van deze lok. Echter voor dat aankoopbedrag zou hij wel elke dag dienst moeten doen.
Overigens die open deksels kwamen ook al in de metalen kappen van de Roco krokodil van ruim 20 jaar geleden voor, ze hebben dat toch niet stiekum afgekeken ?
De handrails langs de kappen waren van kunststof. De mijne rijdt al 20 jaren zonder veel onderhoud, alleen het echt werkende drijfwerk van deze Roco regelmatig even smeren.
Het enige probleem bij deze Roco is dat net als bij vele loktype met kardan, de kardankogels na vele jaren breken, maar zijn gelukkig nog volop te krijgen voor rond de E 0,80
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Ik vind het wel schitterende locs, mooi afgewerkt :thumbup:

Snap alleen niet dat *M b.v. een plastic "tooltje" erbij doet zodat je makkelijk en zonder schade dat klepje
kan verwijderen om te smeren.
Heb je niks aan zo'n plastic "lepeltje" waar je koppelingen mee los maakt ?

Mvg Gert
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Citaat van: Bassie op donderdag 14 maart 2013, 00:50:25
Het interne smeerpunt waar vet in moet, moet op de 20 uur gesmeerd worden volgens de handleiding. Je kan daarvoor het kleine dekseltje afnemen vlak bij de pantograaf, maar dat is een heel klein dekseltje waar je niet makkelijk bij kan.


Kun je het vet niet met een injectiespuitje inbrengen? Spaart je de handeling om de gehele kap te demonteren.
Moet je overigens eerst de middenkap demonteren voordat je de "neuzen" kan demonteren?
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Marktplaats aanbiedingen!!!



"klik"


"klik"
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Goh dat er nu al mensen zijn die eraf willen 8o

Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Zijn natuurlijk handelaren :D :D.

Trainspot moet zelfs ergens in Houten in de beurs staan.
Alleen nog nooit gezien >:-D.

Groeten Sander
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Hoi Sander,

Daar ga ik ook wel vanuit,want iets wat duurder is dan de aangeboden prijs.........,kan alleen een handelaar je bieden.

Zie je wel meteen dat je NOOIT zoiets in de winkel moet kopen bij verschijning >:-D

Of je handelaar moet bereid zijn,jouw een aanbieding te doen........

M.v.g.

Hans V200.0
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
En dit durft Conrad er voor te vragen ===> klik
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Ziet heel Nederland het nu?

Conrad is niet de goedkoopste in alles >:-D

M.v.g.

Hans V200.0
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Per Joosten (PJ) te Panningen is een goed en betrouwbaar adres :thumbup:

Mvg Gert
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Kan wel zijn, maar hij is wél duurder dan die van de 2e "klik"
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Je ziet het,prijzen kunnen sterk uiteenlopen :D
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Dat wist ik al, toen jij nog niet geboren was... :important: :idea:
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
@Wim

dat de 2e klik 4 tientjes goedkoper is, zie ik zelf ook wel, maar deze toko ken ik niet :|, vandaar dat ik PJ aanhaalde van de 1ste klik ;)

De goedkoopste hoeft niet altijd de beste deal te zijn.

Mvg Gert
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Akkoord Gert. Maar onbekend betekent niet dat 't een onbetrouwbaar sujet zou zijn.
Re: 37565 - Ce 6/8 II De nieuwe krokodillenset; Hoe bevalt die? Pics!
Foto's bekeken. Vinden jullie het erg als ik het eigenlijk een vrij grof model vindt?  :O