Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Rheine 10 september 1977 Abschied von der Dampflok (You Tube)

Gestart door fasca zaterdag 02 maart 2013, 22:23:38

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Rheine 10 september 1977 Abschied von der Dampflok (You Tube)
Ik vond op you tube deze film (rit SSN naar Rheine in september 1977).  Is deze film bekend?
Ik was er destijds ook bij (niet de rit wel op station en Bw). Was wel grappig geweest als ik mezelf had teruggezien op de film, maar ik kon me niet ontdekken.
http://www.youtube.com/watch?v=GL30qWAkDTQ

Groeten
Hans
Re: Rheine 10 september 1977 Abschied von der Dampflok (You Tube)
als je dit zo ziet, die enorme massa mensen met camera's, dan zou je haast zeggen dat iedere centimeter wel vastgelegd moet zijn. Helaas is dat niet het geval, of men moet ze (foto's en film's) voor het thuisfront houden. Wel goed dat jouwbuis er is, dan duiken er af en toe toch nog wel hele mooie filmpje's op zoals dezevan Erik van Wieringen. Aan het eind zie je welke 01 er voor stond.....verrassing!!!
Hij heeft o.a. ook Rheine 1 gemaakt (met deze kreet zo terug te vinden) en ik denk ook Rheine 2.

Dan blijft het weer wat on topic :D

Overigens, ik kwam ook een filmpje tegen waarin het Bahnbetriebswerk Dillenburg door de jaren heen getoond werd. Met daarin een foto die ikzelf gemaakt zou kunnen hebben, namelijk een 94(96?) onder het bordje aan de zijkant van de locloods. Man, wat heb ik een spijt dat ik toen ik daar was niet nog wel 5 rollen heb volgeschoten.

grt, JW (stoom......fascinerend)