op een ander forum heeft men de test met verschillende lampen
gedaan.Er kon bij kortsluiting makkelijk een stroom lopen van 4 amp voor er wat afschakelde of zelfs niet
afschakelde.Je ecos staat normaal op 4 amp kortsluitbeveiliging.Die zal er dan wel geen last van hebben maar de sleper en zelfs de wielen van de kortsluiting makende loc of wagon zullen lekker aanbranden of zelfs
smelten.Is reeds gebeurd bij een lid aldaar.
De problemen die zich voordoen tussen de secties hebben gewoon te maken met eventuele verschillen in uitgangsspanning van de trafo's.
Op je ecos kan je makkelijk stroom meten terwijl je baan draait.Kijk eens bij de overgang van je loc naar een andere sectie wat de stroommeter aangeeft.Ik heb zelf met de ecos boosters van 8 amp de test gedaan met een loc die van de ene sectie naar de andere rijd.Dit met een spanningsverschil van 1 volt tussen beide.Gevolg is dat bij de overgang , de booster met de hoogste spanning gewoon kortstondig een stroom naar de ander booster stuurt.Dit was zelf 750 mA bij
overgang.Is niet gezond voor de apparatuur.Weet niet wat het zou geven bij je delta's.
PS:als je boosters een mooi gelijke uitgangsspanning hebben dan gebeurd er niets.Die van esu kun je makkelijk afregelen op de spanning van de ecos.