Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

DB/BR 52 Märklin art. nr. 3393 ombouwen van Delta naar DCC (Esu lokpilot 4.0)

Gestart door demennes vrijdag 15 februari 2013, 17:11:28

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
DB/BR 52 Märklin art. nr. 3393 ombouwen van Delta naar DCC (Esu lokpilot 4.0)
Goedendag mede Forum leden,

Heb sinds kort een BR 52 (Märklin artikel nummer 3393, er zit helaas geen boekje bij de lok) met een kapotte delta decoder, deze wil ik vervangen voor een Esu Lokpilot 4.0,
Alleen ik heb totaal geen idee hoe ik de lok open krijg en bij de decoder kan komen, zodat ik hem kan ombouwen.

Als iemand mij zou kunnen helpen zou ik daar zeer blij mee zijn.

Groet Dennis Mennes
Re: DB/BR 52 Märklin art. nr. 3393 ombouwen van Delta naar DCC (Esu lokpilot 4.0)
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: DB/BR 52 Märklin art. nr. 3393 ombouwen van Delta naar DCC (Esu lokpilot 4.0)
Dennis,

zoals ik al schreef. de kunststof remblokhouders onder de draaistellen uit klikken, en daaronder zitten 2 kruiskopschroeven.

Voor de ketel zitten er geloof ik onder de loc, 2 normale boutjes. Heb hem gisteren nog open gehad.

Roy
Re: DB/BR 52 Märklin art. nr. 3393 ombouwen van Delta naar DCC (Esu lokpilot 4.0)
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: DB/BR 52 Märklin art. nr. 3393 ombouwen van Delta naar DCC (Esu lokpilot 4.0)
Re: DB/BR 52 Märklin art. nr. 3393 ombouwen van Delta naar DCC (Esu lokpilot 4.0)
Roy,

Dank je wel,

ik denk dat ik er nu wel uit zal komen