Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Wagonset 42041

Gestart door nobody woensdag 16 januari 2013, 16:39:45

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wagonset 42041
nobody
gast

Wagonset 42041
Eerdere berichten:

===> klak

Na een boel héén en weer ge-mail en getelefoneer werd ik het zat.
Heb besloten om de wagon met de mankerende midden as, maar zo te laten.
Heb een wagenbakversteviging aangebracht. De wagon zal verder door het leven gaan als
twéé-asser. Zoals de Fleischmann wagon hieronder:

Re: Wagonset 42041
Lid sinds: 2010

A picture says thousand words.

offline
Re: Wagonset 42041
Heb ook een mail gestuurd richting M* maar wacht nog steeds op enig antwoord (teken van leven). In ieder geval gaat mijn set waarvan de groene wagon de middenas en de nummerbordjes ontbreken terug naar de dealer welke beloofd heeft ze te zullen vervangen.  Waarom moet alles zo moeilijk gaan bij M* ? Veel sterkte Wim. Mvg. Jean.
Re: Wagonset 42041
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Wagonset 42041
Het komt denk ik door de aankomende presentatie op de speelgoedbeurs in Nürnberg.

Nu zullen ze even alle zeilen daarvoor moeten bijzetten,om die mooi en interessant te maken.

Dus dat antwoord zal nog even op zich laten wachten vermoed ik.

M.v.g.

Hans V200.0
Re: Wagonset 42041
Lid sinds: 2010

A picture says thousand words.

offline
Re: Wagonset 42041
Heb mijn set omgeruild bij de dealer voor een nieuwe set. No problem. Ik ben nu een tevreden man. Mvg. Jean.
Re: Wagonset 42041
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Wagonset 42041
Wim, waarom accepteer je deze fout?
Je hebt toch garantie, gewoon naar je dealer terug.
Re: Wagonset 42041
nobody
gast

Re: Wagonset 42041
Ad,
Zie ===> klik
Mijn vertrouwen in Märklin heeft een danige knak opgelopen door vele onvolkomenheden in hun producten. En ik ben niet de enige...
Re: Wagonset 42041
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Wagonset 42041
Dat had ik gelezen Wim, maar neemt de verkoper de set dan niet terug, of tegen een goeie set omruilen?
Re: Wagonset 42041
nobody
gast

Re: Wagonset 42041
Ad, ik heb de set bij Conrad gekocht. Conrad stuurt het artikel terug naar Göppigen enz enz. Dat kan érg lang duren.
Daarom heb ik mijn beslissing genomen.
Re: Wagonset 42041
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re: Wagonset 42041
stel je vraag eens in het conrad topic.Mss krijg je daar snel een bevredigend antwoord.Normaal is de verkoper verantwoordelijk in eerste lijn en zou hij logischer wijze tot een omruil moeten overgaan.En daarna moet hij maar verhaal halen bij de leverancier.Das pas service.We hebebn het wel eens anders geweten ook.
Re: Wagonset 42041
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Wagonset 42041
Wim, stuur em terug naar Conrad en laat Conrad jou direct een andere (goede) set terug sturen.
Maar dat wilde Conrad zeker niet doen?
Re: Wagonset 42041
nobody
gast

Re: Wagonset 42041
Ad, nee. En ik heb de wagon reeds aangepast. Zie eerdere berichten.
Les: Ik koop treinspulletjes bij m'n dealer... ;)
Re: Wagonset 42041
Lid sinds: 2008

offline
Re: Wagonset 42041
Ja Wim dat is toch balen altijd met dat soort dingen.
Je snapt niet waarom dat niet even geregeld kan worden.
Maar ook zeer slordig van marklin het is niet zo maar een klein dingetje vergeten.
Heb het zelf eens gehad met dezelfde soort rijtuigen als op de foto KeyWest

Maar dan 3 paar dubbele gekoppelde rijtuigen alle nummerbordje ontbraken.
Zag ik helaas pas toen ik ze wat later ging gebruiken.
Ook veel heen en weer gebeld en gemaild maar dan was het weer dit en dan weer dat.
Nooit meer wat van gehoord.
Soms kan je toch beter bij je dealer kopen inderdaad.

mvg tony
Re: Wagonset 42041
Conrad webcare
gast

Re: Wagonset 42041
Beste Wim... Als verkoper zijn wij inderdaad verantwoordelijk voor het leveren van een goed werkend product. Indien er iets mis is met een levering (wat dan ook of hoe klein dan ook), kun je je altijd beroepen op onze garantie. Zie voor alle info hierover http://www.conrad.nl/garantie.

Het product kun je dan samen met het retourformulier naar ons sturen, dan zorgen wij voor een correcte afhandeling. Gemiddeld duurt de retourafhandeling 2 tot 3 weken, ongeacht wat er gedaan dient te worden door onze retour-afdeling in Zuid-Duitsland. De ene keer kan het bijvoorbeeld om een reparatie gaan maar ook om een omruiling voor correcte versie van het product.

Je kunt ons dus altijd gerust benaderen als een product of bestelling niet naar tevredenheid is. We zijn te bereiken via http://www.conrad.nl/contact, dit forum en Twitter (@ConradNL).

Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad webcare

Re: Wagonset 42041
Lid sinds: 2010

St. Catharinagilde 1298 - heden

offline
Re: Wagonset 42041
Martijn,

Waarom moet Wim dan veel op en neer mailen en telefoneren en is het nog niet opgelost?

Gr, Ad
Re: Wagonset 42041
Conrad webcare
gast

Re: Wagonset 42041
Beste Ad,

Wij zijn afhankelijk van de leverancier/fabrikant... Indien een product bij ons wordt omgeruild, komt het nieuwe product uit dezelfde partij van die leverancier. Als daar bijvoorbeeld een productiefout is ingeslopen (bij de fabrikant), duurt het helaas even voordat dat duidelijk en opgelost is. Wij gaan met de grootste zorg om met een retour en proberen deze zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen. Het is dan ook zaak om altijd met ons contact op te nemen als er iets mis is met een product.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad webcare

Re: Wagonset 42041
Lid sinds: 2010

A picture says thousand words.

offline
Re: Wagonset 42041
Hierbij wat M* zelfs schrijft betreffende garantie:

Garantievoorwaarden
De Märklin producten zijn twee jaar gegarandeerd, onderdelen en arbeidsloon, tegen verborgen gebreken. Gebreken door slijtage vallen buiten de garantie. De garantie wordt verleend door de erkende Märklin, Trix en of LGB verdelers, waar het product aangekocht is. De erkende verdelers genieten ons volle vertrouwen en zijn ingericht om eventueel voorkomende technische problemen af te handelen. De lijst van onze erkende verdelers is te vinden bij de rubriek verdelers.

De dealer is het eerste aanspreekpunt.
Indien dit niet gaat of niet meer kan is M* het volgende aanspreekpunt.
M* kan of mag haar verantwoordelijkheid niet ontlopen.