Citaat van: Vinysie op maandag 11 juni 2007, 14:35:56zouden ze er volgende week nog ligen? eerder kan ik namelijk niet 
Ja, ik verwacht van wel vanmiddag lagen er nog een stuk of 10. Ik zou als ik jou was gewoon meneer de Groot even bellen en er eentje weg laten leggen.
Het is gelukt! Van te voren eerst even gebeld en daarna naar De Groot gereden om hem op te halen. Mijn vader is nu ook de gelukkige eigenaar van een 39700. En geen losse onderdelen in de doos, bedankt voor jullie tip.
Hartstikke leuk

, maar daar ging dus mijn pas gekochte verrassingscadeau, zoals ergens boven al vermeld, een van Riny overgenomen 4071. Dat is dus nu mijn cadeau geworden

Ik ben nu de blije eigenaresse van een prachtige 3071/4071 set

Zoals een bekende.... elk nadeel heeft zijn voordeel

Het was mijn eerste bezoek aan een shop-in-shop. We zijn er niet lang binnen geweest, van wege de files wilden we weer snel weg. De winkel is erg mooi. Deel van de winkel is ingericht voor modelauto's ed. Ander deel is Märklin, waardoor het treinen deel niet erg groot is. De vitrines zijn prachtig, leuk om naar te kijken. Nadeel is dat er, in mijn beleving, weinig materieel gepresenteerd wordt, vooral wagons ontbreken een beetje. 1 Trix vitrine en onder de toonbank wat Trix/2-rail opruimings aanbiedingen. Hier en daar in de vitrines een paar Märklin opruimings aanbiedingen. Het is voornamelijk Märklin wat de klok slaat, ik heb in de snelheid geen ander merk 3-rail gezien.
Veel verschillende startsets voorin de winkel gepresenteerd, waaronder de NL en Thomas set voor kinderen en een test/speelbaantje met MS van Märklin Systems waar een brandweersetje rondjes rijdt. En er hing een beeldscherm met CS om mee te spelen.
Ik ben gewend aan een mega grote vitrines waar bijna alles in staat. Gewoon ff lekker een poosje loeren naar al dat moois. Inderdaad staan er dan ook de 'winkeldochters', maar je zal er net nog eentje zoeken, kun je soms een leuke deal maken.