Hier volgen nog wat foto's van de bouw het gaat niet zo hard maar ik kijk op de millimeter en dat is de basis van een plezierig rijbedrijf
de ruimte tussen de grijze en de witte strook is om in een later stadium mijn zwitserse collectie langs te laten paraderen.
Aan weerszijde Komt een keerlus met sporen van een metertje of drie. het wordt een enkelspoor in een volledige automatiek.
Maar ik denk dat de Fyra eerder probleemloos loopt als dast ik hiermee klaar ben. Kans iswel dat ik er tussen door al eens wat rail in leg op de plaatsen waar het landschap van de bovenbaan komt.
Tot slot nog een bouwwerkje van mijn zoon van 9. Heb hem wel een beetje geholpen en er ook een met een treinengek vriendje gemaakt. Foto's zijn gemaakt bij doorkomst van Das Bockerl (Falls Gefrees)
Duidelijk is dat het wel zaak is om de binnenzijde van een tunnel grijs of zwart te verven ik heb de cameratas er achter gezet en je ziet dat de tunnel echt een zwart gat is.
Zover is Zwietelski of Wie dan ook al gekomen met spoor leggen. Bijna ieder railstuk wordt aangesloten. Treinen die iedere meter blijven staan is geen plezier.
De ketel van de Shell wagen wordt deel van de dieselpomp.
Verdere Foto's volgen en ik heb het gat voor het Maschinenhaus (lokloods) al gezaagd.
Tot slot nog de vraag wie er schottertips heeft.
Ik wil graag absoluut voorbeeldgetrouwe ballast fotos zijn helemaal geweldig.