Citaat van: Ronald69 op zaterdag 12 januari 2013, 18:01:49
Één van de redenen dat Roco aanbeveelt om nieuwe loc's volgens de gebruiksaanwijzing in te rijden is om de trekkracht te verhogen van de loc's.
Vandaar inrijden onbelast en halve kracht.
Nou dan mag die nieuwe V60 van Roco in AC dat wondermiddel wel direkt gebruiken
Zo uit de doos blijft de lok op elke wissel hangen
lees doorslippen. De fluister sleper heeft absoluut onvoldoende ruimte om over de verhoogde puko's te komen. In dit geval is de fluister sleper een flut sleper
Je mag net zolang
inrijden als je wilt de lok zal nooit extra trekkracht vinden om zelfs als losse lok over de wissels te komen
Dat wordt weer knutselen om er een fansoenlijke sleper onder te frutten die wel voldoende bewegingruimte heeft.
Wat een afgang weer voor Roco, mijn broek zakt af
En dat voor een hagel nieuwe lok van 120 euro waar in de handleiding de onzin staat van inrijden, laat ze eerst testen of de aangeboden loks voor AC wel over alle wissels rijden van de enige 3-rail rails aanbieder Marklin.
Soms kan ik onze Ben begrijpen en ook op twee rail wissel willen overstappen
Goed we dwalen een beetje af maar dat inrijden helpt hier echt niks aan
das echt klinkklare onzin!
Met teleurgestelde groeten, Johan