Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Layout maken en Memory Marklin CS2 60215

Gestart door Cavia vrijdag 04 januari 2013, 19:37:19

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Layout maken en Memory Marklin CS2 60215
Beste mensen,

Ben lekker druk bezig met mijn CS2 te verkennen, maar nu wil ik graag een layout gaan maken van mijn baan en dan verder met het memory gedeelte van CS2.
Echter bij het maken van de Layout loop ik al tegen puntjes aan: de kruiswissels tekenen etc dat lukt niet lekker.
Heeft iemand misschien een instructie oid voor het maken van de Layout en tevens voor het programmeren van het Memory in de CS2.
Met de gebruiksaanwijzing die bij de CS2 zit kom ik er niet helemaal uit, wie kan mij helpen.

Alvast hartelijke dank voor jullie medewerking.

Met vriendelijke groet,
Rob   
Re: Layout maken en Memory Marklin CS2 60215
Lid sinds: 2012

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

offline
Re: Layout maken en Memory Marklin CS2 60215
Dag Rob,

Op pagina 55 van het "Märklin Training's document" ( Klik voor download ), zie je het DKW icoon. Dat is dus je kruiswissel.

Succes met je ontwerp en baanopbouw.

Jan
Re: Layout maken en Memory Marklin CS2 60215
Hoi Ron,

In het document waar Jan eennlinkje van stuurde, staat ook in hoe je een rijweg programmeert.
Zelf heb ik ook dit document veelvuldig gebruikt icm met de cs2.

Groeten,
Ton.
Re: Layout maken en Memory Marklin CS2 60215
Beste Jan en Ton,

Bedankt voor jullie reactie ga ermee aan de gang, als ik ergens tegen aanloop dan zal ik mij zeker melden.

Groeten
Rob
Re: Layout maken en Memory Marklin CS2 60215
Hoi Rob,

Als je dat document doorleest weet je alles, ingewikkelder wordt het niet. Je kunt een compleet systeem van blokbeveiliging maken waardoor alles automatisch rijdt.

Succes,

Guus
Re: Layout maken en Memory Marklin CS2 60215
Rob, in jouw layout heb je ook meebuigende wissels? zo ja hoe heb je die neergezet in je layout, als gewone wissel? Ik hoor graag van je. Hans
Re: Layout maken en Memory Marklin CS2 60215
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Layout maken en Memory Marklin CS2 60215
Ik zet ze in de CS3 gewoon als normale wissels neer. De CS3 kent ook geen verschil tussen normaal en slanke wissels.