Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Hoe dom is een computer en software

Gestart door Anne W dinsdag 01 januari 2013, 23:14:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Hoe dom is een computer en software
Lid sinds: 2006

Forum member sinds 2006

offline
Re: Hoe dom is een computer en software
Citaat van: Anne W op vrijdag 04 januari 2013, 15:34:36
Er zijn gewoon een aantal mensen die uiterst negatief reageren op dingen die hun niet aanstaan, er wordt mij nogal eens een "Koploper vijandigheid" verweten, onzin, prachtig programma als je met de complete computer wil rijden.
Dat is inderdaad onzin, Anne.
Citaat van: Anne W op vrijdag 04 januari 2013, 15:34:36
Ter illustratie van mijn instelling: zou ik, als ik die vijandigheid zou hebben, de man die Koploper ontwikkeld heeft, geholpen hebben aan "het mogen bespelen van het grote kerkorgel in mijn woonplaats, nee toch?, maar het is wel zo..........
Is ook waar en Paul is je daar ook zeer dankbaar voor, weet ik uit goede bron.
Maar ik voel wel mee met enige van jouw criticasters, je neemt iedere gelegenheid te baat om, voor anderen tot vervelens toe, Raptor te promoten.
Feit is dat jij geen Koploper fan bent, dat kun je niet ontkennen.
En ik ga hier geen anti Raptor beweging opzetten, maar het valt mij alleen op.
Tevens denk ik dat het jammer en onnodig is dat je zo veel de aandacht op Raptor vestigt, want een goed product behoeft immers geen reclame, toch?
Dat strijkt sommige mensen tegen de haren in.

Grt Piet.
Re: Hoe dom is een computer en software
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Hoe dom is een computer en software
Beste Piet,

Het viel me alleen heel erg tegen hoe weinig mensen de moeite hebben genomen om ook eens te komen luisteren naar, en applaudiseren voor de man die gratis en voor niets voor hen zo'n mooi programma heeft ontwikkeld.

Ik had ook een Koploper man kunnen zijn, ik reed voor de Raptor met de Edits, een computer en Trainbrain, alleen het concept (geen computerscherm) van de Raptor stond me op het keuzeconcept meer aan.

Verder vertel ik, net als vele anderen over loks, materiaal en hun systemen (ik word "doodgegooid" met pleidooien voor loconet, servo's en wat dies meer zij), over de zaken waar ik graag over vertel, veel over de bouw van mijn baan, ervaringen met dit en dat en natuurlijk ook over de Raptor.

Als je dat als reclame wilt zien dan is ons Forum één grote advertentie, verder is het jammer voor de anti-R groep, ik heb maar één advies, lees gewoon de topics van Anne W niet (het is net als TV kijken, erger je niet aan programma's, maar kijk gewoon niet naar die programma's, hoef je je ook niet te ergeren).

Ik moet wel concluderen dat jij de essentie van dit topic ook niet begrepen hebt, ik ben benieuwd of iemand de fout vindt die in mijn "kop maak/omloop" beschrijving zit.

Groet, Anne W
Re: Hoe dom is een computer en software
Anne,

Je begrijpt werkelijk niet wat hier zo al gepost wordt. Dit gaat niet over Koploper noch over Raptor.

Je wordt helemaal niet doodgegooid met wat dan ook noch word je Raptor in dit topic afgekraakt. Lees je topic start nog eens door. Je maakt een statement over niet-kl**zakproof zijn van een stukje software. Voorts wordt daar op gereageerd.

Raptor haal je er te pas en te onpas zelf bij en daar hebben een aantal onder ons waaronder ik grote moeite mee. Op BNLS ben je daar ook meerdere malen op aangesproken met het bekende gevolg. Er is hier een Raptor topic van jezelf, ga daar verder met je kop maak/omloop prijsvraag en blijf hier on-topic.

Over kerkorgels: daar heb ik niets mee helaas, waarom zou ik daar naar moeten luisteren. Paul Haagsma heeft heel lang geleden van mij en anderen al een donatie gehad en verder wordt de man alom geprezen. Dat geldt ook voor de ontwerper van Raptor, gebruikers als jij en anderen zijn er reuze blij mee, mooi toch?

Gr, Ben.
Re: Hoe dom is een computer en software
Lid sinds: 2006

Forum member sinds 2006

offline
Re: Hoe dom is een computer en software
Citaat van: Anne W op vrijdag 04 januari 2013, 16:53:24
Ik moet wel concluderen dat jij de essentie van dit topic ook niet begrepen hebt
Of ik de essentie niet heb begrepen wil ik in het midden laten, ik houd nl niet van dit soort raadseltjes.
Citaat van: Anne W op vrijdag 04 januari 2013, 16:53:24
ik ben benieuwd of iemand de fout vindt die in mijn "kop maak/omloop" beschrijving zit.
Dat hoop ik ook voor jou.

grt Piet.
Re: Hoe dom is een computer en software
Ik kan wel weer een verhaal gaan schrijven maar volgens mij kan dit draadje beter gesloten worden, dit blijft een discussie...

Laten we het positief bekijken: dit draadje heeft in ieder geval een aantal mooie filmpjes opgeleverd van modelbanen die door verschillende automatische systemen prachtig bestuurd worden!

Koen

Re: Hoe dom is een computer en software
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Hoe dom is een computer en software
Hallo,

CiteerIk kan wel weer een verhaal gaan schrijven maar volgens mij kan dit draadje beter gesloten worden...

Dat vind ik een strak plan. Op de initiële vraag/opmerking is denk ik al ruim antwoord gegeven.
De hoeveelheid mooie filmpjes maakt het jammer om dit topic te archiveren. Dan dus maar een slotje erop, zodat we de filmpjes nog eens rustig kunnen bekijken.

Was ik maar zover.....

Groetjes

Willie