Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Tweedehands modelspoor webshops

Gestart door MM. vrijdag 21 december 2012, 14:03:31

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Tweedehands modelspoor webshops
Lid sinds: 2009

offline
Tweedehands modelspoor webshops
Kon hier nog geen topic over vinden op het forum.
Vandaar dat ik een aanmaak.

Plaats hier al je links waar jij je tweedehands modelspoor artikelen koopt:

Om te beginnen:

www.marnan.eu
www.hotreinen.com
Re: Tweedehands modelspoor webshops
Re: Tweedehands modelspoor webshops
Re: Tweedehands modelspoor webshops
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Tweedehands modelspoor webshops
Re: Tweedehands modelspoor webshops
Die van Wentink occasions was een goeie! Ik heb er meteen een loc en wat rijtuigen besteld, helemaal goed :)
Re: Tweedehands modelspoor webshops
Je kunt bij Wentink beter niet ongezien bestellen is mijn ervaring. Ga even langs, kun je zien wat je koopt. Voor 2e hands meuk is men behoorlijk aan de prijs.

Gr, Ben.
Re: Tweedehands modelspoor webshops
Nou op de site hebben ze duidelijke foto's, maar ik ben het inderdaad vandaag gewoon wezen halen. Niks op aan te merken eigenlijk, dit heb ik meegenomen:



Loc was 79 euro (Delta, dat wel), de rijtuigen waren 22 euro en de stuurstand 25. Dat vind ik niet erg duur eigenlijk.
Re: Tweedehands modelspoor webshops
Re: Tweedehands modelspoor webshops
Citaat van: Spoorman op zaterdag 22 december 2012, 18:30:25
Je kunt bij Wentink beter niet ongezien bestellen is mijn ervaring. Ga even langs, kun je zien wat je koopt. Voor 2e hands meuk is men behoorlijk aan de prijs.
Gr, Ben.
Ik heb bij Wentink al wel wat besteld (nog geen 100 loks maar toch al 2 ) en had telkens zer positieve ervaring !  En wat de prijs betreft mag ik niet klagen.
Ik kocht er nog dit jaar een BR120 (Mickey uitvoering) voor nog geen 80 eurootjes in perfecte staat met  OVP.     Uiteraard is even langs lopen altijd beter, daar ben ik het mee eens.   Maar ik ga niet "zo eventjes langs" van hier in Aalst tot daar bij Wentink of zo.   Ik vertrouw op de goodwill en eerlijkheid van de verkopers.  Uiteindelijk is een slechte beoordeling of negatieven "mond-aan-mond" reklame of een kritische vermelding op een forum voor die mensen vaak  een dooddoener en die zijn zich daar van bewust.
Op e-Bay en MP en 2dehands en zo zie je ook niet altijd wat je koopt in detail, dus is het ook een kwestie van vertrouwen.  En ik vind die van Wentink wel het vertrouwen waard.   Als je hen contacteert, dan zullen ze ook graag extra fotoo'tjes mailen.   (de meeste handelaren doen dat wel op verzoek)
Re: Tweedehands modelspoor webshops
Ik mis nog de belangrijkste.. www.ebay.de  >:-D