Goededag,
Helaas heb ik ook last gehad van het coronavirus, niet dat ik ziek ben geworden, maar vanaf 15 dec zonder werk gezeten
Ik heb wel heerlijk van mijn nnieuwe gezin kunnen genieten en we heben elkaar goed leren kennen
Ook op spoorsgebied ben ik natuurlijk verder gegaan en heb nu op 1 wissel na het gehele zuidelijke schaduwstation werkend alles netjes in iTrain gezet en veel aan het proefdraaien
Doordat ik geen werk had waren ook de inkomsten een stuk lager en doordat we nu met zijn 3en zijn de uitgaven wat hoger
in de tusen tijd ben ik ook weer begonnen met werken een gedeelte voor mijn oude baas en ook heeeeeel langzaam voor mijzelf
in de tussen tijd waren er twee mensen op het forum door verschillende omstandigheden behoorlijk aan het opruimen tegen zeer goede prijzen
en daar heb ik toch ook geprobeerd mijn slag te slaan
en daarvan is nu de eerste binnengereden, een heel mooie set die ik al een tijdje graag had willen hebben maar toen ik hem gekocht had wat reviews gelezen en daar kwam de opmerking dat hij niet door r1 ging en laat ik die niou best veel in de baan hebben zitten
dus toen de set vandaag binnenkwam eerst naar boven om te testen, maar pffffff een keer een ontsporing maar verder ging het goed tot nu toe
helaas nog geen bewegende beelden omdat mijn tel vannacht niet goed geladen was, was mijn accu na deze twee foto's leeg
maar die beelden komen nog hoor wees maar niet bang
Gr Ed
de set die nu binnen gekomen is