Oeiiiii,
ik krijg de melding er is tenminste 120 dagen geen bericht geplaasts wil je wel reageren.................
nou dat wil ik wel, maar ofdat jullie er interesse in hebben is maar de vraag

MIjn zoon is samen met mijn ex gedurenden een vakantie in duitsland naar wonderland geweest en heeft voor mij een mooie geschenkdoos met trucks en een bus meegenomen en dat was een heel leuke verrassing
op de baan is niet veel veranderd, maar ik ben wel met verschillende modelen bezig geweest en heb in de tussentijd nog een demonstratie smd leds gegeven voor de mist1 in Belgie
ik ben nu regelmatig bij mijn vriendin in tilburg in de weekenden en dan wil je toch wat te doen hebben dus besloten daar wat aan de bouw van huisjes te doen welke nog ontbreken op de baan
vandaag een nieuwe doos gekocht en twijfelde tussen de bioscoop en de paradijs bar
Vooral omdat Peter met de bioscoop bezig is geweest vond ik het wel leuk om deze ook te maken maar anderzijds wil ik ook niet weer opnieuw op het forum met een bouwveslag hiervan komen, maar waarom deze twee? omdat ik bij beide ideen heb ivm verlichting welke je leuke dingen mee kan doen.
Ik heb wat smd ledjes in verschillende kleuren en kan daar leuke dingen mee doen tevens heb ik een looplicht module waar ik ook ideeen mee heb
Dus vanmorgen even naar Waalwijk gereden en gekeken welke van de twee ze hadden en dat bleek de paradijs bar te zijn, dus gaan we langzaam aan hiermee beginnen
Hier alvast wat foto's van het pakket:

en eerst maar eens begonnen met het plakken van aluminium folie om het doorschijnen van licht tegen te gaan

op dit moment zijn alle ramen nog dicht maar ik wil even kijken hoe en welk raam wat voor komt.
Ik wil graag wat "pees"kamers maken met verschillende kleuren en thema's en zal ook kijken of ik er ook wat in kan zetten heb nog verschillende "sexy" scenes en huisraad dus in de loop van de tijd zal het wel duidelijk worden wat er precies mee gedaan zal worden

tot zover ben ik nu gekomen
en ga waarschijnlijk vanavond wel weer verder met het verven van ramen deuren enz
gr Ed