Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

marklin baan modelspoorvereniging MSVW

Gestart door jptrain donderdag 18 april 2013, 18:46:27

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
marklin baan modelspoorvereniging MSVW
Lid sinds: 2011

bezig met een module en de grote baan

offline
marklin baan modelspoorvereniging MSVW
goede dag allenmaal,
afgelopen maanden zijn we met 3 man bezig aan een modelbaan bij de vereniging MSVW(modelspoorvereniging weert)
we hadden eerst al een baan maar deze is weer afgebroken wegens nieuwe ruimte die ter beschikking hadden. we maken gebruik van module bakken ter grote van: 60 bij 120 cm. in totaal hebben we er nu 9 in bezit
het idee van de baan is eigen het volgende:
een oud dorpje op een bergje
een modern station met moderne overkapping
een gebied met natuur.
na wat uit teken zijn we begonnen met bouwen
hier een paar foto's:
het stuk waar het station op komt:




het plateau waar het dorpje op komt:


4 bakken waar de natuur op word uitgebeeld:


waarschijnlijk zullen er morgen of overmorgen nieuwe foto's komen van de vorderingen aan de baan.

gr John
Re: marklin baan modelspoorvereniging MSVW
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: marklin baan modelspoorvereniging MSVW
hey,


leuk plan, ook met gevarieerd materieel.
heb je een baanplan voor ons?


gr simon
Re: marklin baan modelspoorvereniging MSVW
Lid sinds: 2011

bezig met een module en de grote baan

offline
Re: marklin baan modelspoorvereniging MSVW
ik zal kijken of ik morgen een foto maak van de 3d tekening. een definitief plan hebben we eigenlijk niet. het zit in onze hoofden en op de schets. soms lopen we een beetje af van het plan.

gr john

edit wakkie: citaat verwijderd, is gehele vorige bericht
Re: marklin baan modelspoorvereniging MSVW
Lid sinds: 2007

mooie 44er bij de VSM

offline
Re: marklin baan modelspoorvereniging MSVW
Hallo John,
Jammer dat ik niet in de buurt woon anders was ik gelijk lid geworden van jullie vereniging. Wat een geweldige ruimte hebben jullie. Hoe gaan jullie alles aansturen? Koploper, Modellstw, Winrail? Ik blijf je topic wel volgen.

Groet, Jasper
Re: marklin baan modelspoorvereniging MSVW
Dat ziet eruit als een grote ruimte waar je heel wat spoor en scenery in kwijt kan :thumbup:. Bij deze heel veel succes en ik ben ook wel benieuwd naar een schets ofzo van het plan.
Re: marklin baan modelspoorvereniging MSVW
Hallo John,

Als ik een keer in de buurt van Weert ben dan zal ik eens komen kijken naar jullie prachtige ruimte.

Het begin van de baan ziet er al goed uit, met welk materieel gaan jullie rijden?

Veel plezier met bouwen.

Gr.
Piwie.
Re: marklin baan modelspoorvereniging MSVW
Lid sinds: 2011

bezig met een module en de grote baan

offline
Re: marklin baan modelspoorvereniging MSVW
bedankt voor jullie reactie's:
Citaat van: Jasperkc op donderdag 18 april 2013, 20:51:13
Jammer dat ik niet in de buurt woon anders was ik gelijk lid geworden van jullie vereniging. Wat een geweldige ruimte hebben jullie. Hoe gaan jullie alles aansturen? Koploper, Modellstw, Winrail? Ik blijf je topic wel volgen.
ik heb geen idee, moeten we nog bekijken
Citaat van: Gerard op donderdag 18 april 2013, 20:53:46
Dat ziet eruit als een grote ruimte waar je heel wat spoor en scenery in kwijt kan :thumbup:. Bij deze heel veel succes en ik ben ook wel benieuwd naar een schets ofzo van het plan.
schets moet even op zich wachten. binnenkort komen en paar andere foto's.
Citaat van: Piwie op vrijdag 19 april 2013, 20:18:01
Als ik een keer in de buurt van Weert ben dan zal ik eens komen kijken naar jullie prachtige ruimte.
Het begin van de baan ziet er al goed uit, met welk materieel gaan jullie rijden?
Veel plezier met bouwen.
plezier hebben we elke keer. een keer komen, ja, het gebouw is alleen open op maandag en vrijdag om 19.30 en 22.00 uur.
dus weet niet als je ooit tijd hebt dan. wat we gaan rijden, ons eigen materiaal dat thuis op de baan rijd. dus eigenlijk alles door elkaar.

gr john