Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Stettin VT 137 der DRG Brawa

Gestart door marchei maandag 19 november 2012, 15:53:51

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Stettin VT 137 der DRG Brawa
Heeft iemand al ervaring met deze lok ?

Voor ik hem aanschaf voor die prijs wil ik wel dat hij perfect rijd .

Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Is geen loc, maar een treinstel. ;)
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
In dat geval,
kan je hem beter in een zaak kopen
en laten testrijden ;)
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
wat koste deze
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Wisselstroom digitaal = Ca. ? 313 zonder en ? 399 mét geluid.
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Het zou me verbazen als iemand reageert, het is een nieuw model en bij mijn weten nog niet uitgeleverd

Jan
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Epoche II

Betriebs-Nr.: VT 137 328

Liefertermin: Q IV 2012
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Yep, zo staat het op de website maar ik heb tot op heden nog niets gehoord (ik heb hem beseld). Het zal ook niet de eerste keer zijn dat Brawa wat later uitlevert dan op de website staat vermeld. Het wachten is overigens meer dan de moeite waard :-)

Jan
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Voor degene die hem besteld heeft .

Het is inderdaad een heel mooi treinstel

Ben je niet bang dat hij slecht presteerd op marklin rails met name de wissels ik lees hierover niet veel goeds met name het inveren van de sleper bij passage wissels

Mijn baan bestaat uit M en C rails

groet,

Marc
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Marc,

Zoals gezegd, ik heb hem nog niet dus ik kan het je niet zeggen. Maar, met de andere Brawa modellen die ik heb (> 25 lok's en treinstellen) heb ik dergelijke problemen nog niet gehad. Ze lopen stuk voor stuk prima op mijn C en K rails. Het enige "manco" is dat ze nog wel eens willen duikelen op kruiswissels. Doordat ze (zeker de recentere modellen) van zeer fijne wielen (flenzen) zijn voorzien "zakken" ze soms wat weg in de relatief grote ruimte waar de railstaven elkaar kruisen.

Jan
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Normaal geproken lopen Brawa model heel erg mooi en rustig, en is het geluid geweldig.

Het is een prachtig treinstel, maar de preciese levertijd weet ik ook niet.

M.vr.gr.
Arie
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Bedankt voor jullie antwoorden

Ik ga hem zeker bestellen als we wat gespaard hebben.
Gezien het model van nieuwigheden 2012 zoals ik van jullie hoor het 2013 wordt als ze uitleveren kan ik nog wachten .

groet,

Marc
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Marc,

Ik heb gisteren bericht gekregen van mijn hofleverancier dat hij voor mij klaarstaat. Helaas kan ik hem de komende dagen niet ophalen maar zal, zodra ik hem heb, laten weten hoe hij bevalt.

Jan
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Bij mijn winkel zag ik hem liggen, echter er is ook een topic op het Stummi Forum, zie http://www.stummiforum.de/viewtopic.php?f=2&t=96955

Groet, Anne W
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Lid sinds: 2009

Glueck auf

offline
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Ook n topic in de laatste MiBa!
Peter
Re: Stettin VT 137 der DRG Brawa
Citaat van: Anne W op vrijdag 23 augustus 2013, 10:21:17
Bij mijn winkel zag ik hem liggen, echter er is ook een topic op het Stummi Forum, zie http://www.stummiforum.de/viewtopic.php?f=2&t=96955

Groet, Anne W

Goeiendag zeg, als je dat doorleest (inclusief de feedback van Brawa), dan ben je er helemaal klaar mee... Niet dat ik in de markt hiervoor ben, maar áls ik het was, was ik nu wel even genezen...

Groet,
William