Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Nieuwe Baan Ontwerp

Gestart door rvooyen vrijdag 16 november 2012, 00:28:14

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Nieuwe Baan Ontwerp
Lid sinds: 2011

offline
Nieuwe Baan Ontwerp
Hoewel mijn huidige baan  http://forum.3rail.nl/index.php?topic=27913.new;topicseen#new nog niet af is, is het soms leuk om te puzzelen over een nieuw ontwerp (wat als). Met pijn in mijn hart denk ik toch mijn huidige baan het komende jaar te slopen en opnieuw te beginnen. Ik heb teveel fouten gemaakt met de huidige baan waardoor de treinen niet altijd soepel rijden - m rails kunnen niet alle oneffenheden oplossen.  :-(

Hier mijn idee voor een twee laags baan. Laag1 boven op.

Laag1:

Laag2:
Re: Nieuwe Baan Ontwerp
Lid sinds: 2011

offline
Re: Nieuwe Baan Ontwerp
Hallo Robert,

Van onze fouten leren we allemaal. Stapje terug doen voor een grote stap voorwaarts  :) Ziet er leuk uit en omdat je hollands rijdt, zijn meerdere (berg-)nivo's niet je wens? Wellicht kan er in je onderste laag nog wat meer lengte in de opstelsporen gerealiseerd worden. De tafel lijkt me lang.

vriendelijke groet,
Michiel
Re: Nieuwe Baan Ontwerp
al die kruiswissels bij je station zou ik toch eens herbekijken, want dat is een beetje om problemen vragen denk ik.  In wat Michiel zegt kan ik me vinden, je kan vast en zeker nog wat meer opstelsporen in je onderste laag leggen.

Voor de rest lijkt het me niet slecht ,hoor !