Beste Robert,
Een 6021 bestaat uit een deel wat het digitale signaal maakt (een wisselende spanning in een wisselende frequentie) en een ingebouwde booster.
Er zijn twee manieren om additionele boosters aan te sluiten:
rechtstreeks op het deel wat het digitale signaal maakt via de 5-polige boosteruitgang, geschikte boosters zijn o.a. de Märklin 6015/6017, de Uhlenbrock en de LDT boosters.
vanaf de railklemmen op de 6021, dus op de ingebouwde booster, o.a. de AJ en Edits boosters.
Een booster heeft een heel klein beetje tijd nodig om het digitale signaal om te zetten in een digitale "kracht"spanning waarmee de loks kunnen rijden.
Als je een additionele booster hangt aan de interne booster dan zal het signaal van de additionele booster iets later zijn als het signaal van de interne booster en dat kan op de overgangen tussen de boostersecties een kortssluitinkje geven, als je er snel over heen rijdt valt het wel mee, als er stapvoets over heen rijdt kan dat leiden tot een "kortsluit" stop.
Over de MFX terugmelding kan ik je verder niet raden, ik rijd geen MFX, ik weet dat Tams een "MFX terugmeldmodule" maakt.
Groet, Anne W