Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

software help ??

Gestart door todi woensdag 31 oktober 2012, 09:46:32

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
software help ??
todi
gast

software help ??
Ik heb wat programma's gezien en ge probeert maar de beperkingen van demoversies zijn lastig.
Vraag is daarom ook, en ik weet ik ben niet de eerste, welk programma is voor mij goed om te beginnen.
Het programma moet nederlands zijn en in ieder geval een lijst of bibliotheek met daarin de M-rails en zo.
Hopelijk kan ik straks dan mijn baan ontwerpen.

Groetjes,
Ton
Re: software help ??
Graag info met prijs en eventuele links. Ook als je misschien een programma hebt dat je niet meer gebruikt door updates ofzo dan hoor ik het graag. Ik hoef dus niet perse de allerlaatste versie te hebben.

Groetjes,
Ton
Re: software help ??
zoek eens naar scarm  (google)
Helemaal gratis, makkelijk om te werken en heeft zelfs 3D module.  Helaas niet in Nederlands.
Ikzelf gebruik ook Anyrail.  Die is wel in NL en ik geloof dat ik iets van 30 a 40 euro betaalde voor licentie
Re: software help ??
Dank jullie wel Dani en Piets. Ik heb intussen Scarm gedownload en op mijn pc staan nu. Het ziet er allemaal erg leuk uit en vooral logisch. EN. Het is wel degelijk een nederlandse versie. Dat is mooi mee genomen. Ik ga met Scarm aan de gang en hoop dat ik eruit kom. Zoniet zal ik zeker weer een beroep op jullie doen ;)
Nog bedankt,
Ton